fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

LinkedIn для бізнесу: все, що Вам потрібно знати

03/ 10/ 2018
  Ольга Юрченко. LinkedIn-стратег, кар’єрний коуч, консультант по кар’єрним переходам, має 5 років роботи в HR-сфері, 3 роки кар’єрного консультування, має 2 міжнародні освіти в коучингу, живе в Данії, працює з усім світом: проводить індивідуальні консультації, семінари, вебінари, групові програми LinkedIn часто недооцінюють, вважаючи, що він корисний лише при пошуку роботи, але LinkedIn - це сильний інструмент і для компаній, які хочуть знайти потенційних клієнтів, співробітників і побудувати свій бренд. Розглянемо основні кроки, які допоможуть вам залучати кращих фахівців, позиціонувати себе як лідера в своїй галузі і просувати свої продукти або послуги. Присутність вашої компанії в LinkedIn У LinkedIn зареєстровано понад 3 мільйони компаній. А є у вас в LinkedIn сторінка компанії? Сторінка компанії - це ворота в ваш світ. LinkedIn допомагає не тільки вибудувати відносини з потенційними співробітниками, але і розвивати бренд компанії через якісний контент, вибудовуючи емоційні стосунки з клієнтами. Адже можна не тільки публікувати вакансії, але і розповідати про те, як створюється продукт, про проекти, про саму компанію і співробітників. За рахунок постійного оновлення, через LinkedIn компанія може більше розповісти, чим з сайту. І це приваблює клієнтів і потенційних претендентів. Співробітники - головні амбасадори вашого бренду Якщо ви прийняли рішення бути присутнім в LinkedIn, переконайтеся, що співробітники оновлюють свої профілі LinkedIn, особливо ті, хто безпосередньо спілкуються з клієнтами. Йдеться про імідж компанії, і тому варто інвестувати час і ресурси у професійні профілі ваших співробітників, навчити їх, узгодити спільне бачення та стратегію поведінки в мережі. LinkedIn не тільки для реклами Згідно зі звітом «Social Media Marketing Industry» LinkedIn- це найкраще місце для пошуку та розповсюдження якісного контенту (94%) та 50% переходів на сайт йде через LinkedIn. Ви можете використовувати LinkedIn, щоб розповідати про ваш бізнес. Діліться посиланнями, які можуть представляти інтерес для ваших клієнтів, давайте рекомендації, розповідайте про тенденції та новинки у вашій галузі, показуйте чому ви робите те, що робите. За кожним бізнесом стоять люди, а LinkedIn - це мережа, де люди обирають людей, не бренди та логотипи. Люди купують у людей. Тому важливо вибудовувати відносини через комунікацію. І LinkedIn - кращий для цього. Потрібна стратегія розвитку вашого бізнесу в LinkedIn Важливо, щоб цілі з вашого стратегічного плану розвитку були перенесені і в LinkedIn. Без розуміння, на які результати ви хочете вийти, складно буде отримати хороший результат. Пропишіть цілі та узгодьте, хто буде відповідати за їх реалізацію. Інакше ви ризикуєте виявити, що співробітники не розуміють своєї ролі в LinkedIn-кампанії, а контент буде створюватися під час обідньої перерви. LinkedIn - гідна інвестиція для вашого бізнесу Як і будь-яка соціальна мережа, LinkedIn має недоліки та переваги. Тому важливо все тестувати, перевіряти, аналізувати. У LinkedIn багато вбудованих інструментів, які дозволяють оцінювати аналітику сторінки, визначати тенденції та краще розуміти ваших клієнтів. Я сподіваюся, що ви прийняли рішення про присутність вашого бізнесу в цій соціальній мережі. Використовуйте LinkedIn для розвитку свого бізнесу, для залучення клієнтів, співробітників і партнерів, для виходу на новий рівень. Зробіть LinkedIn безцінним доповненням до вашої маркетингової стратегії і ви будете здивовані швидкості розвитку вашого бізнесу.

Ольга Юрченко

LinkedIn-стратег, кар’єрний коуч, консультант по кар’єрним переходам, має 5 років роботи в HR-сфері, 3 роки кар’єрного консультування, має 2 міжнародні освіти в коучингу, живе в Данії, працює з усім світом: проводить індивідуальні консультації, семінари, вебінари, групові програми

LinkedIn часто недооцінюють, вважаючи, що він корисний лише при пошуку роботи, але LinkedIn – це сильний інструмент і для компаній, які хочуть знайти потенційних клієнтів, співробітників і побудувати свій бренд.

Розглянемо основні кроки, які допоможуть вам залучати кращих фахівців, позиціонувати себе як лідера в своїй галузі і просувати свої продукти або послуги.

Присутність вашої компанії в LinkedIn

У LinkedIn зареєстровано понад 3 мільйони компаній. А є у вас в LinkedIn сторінка компанії? Сторінка компанії – це ворота в ваш світ.

LinkedIn допомагає не тільки вибудувати відносини з потенційними співробітниками, але і розвивати бренд компанії через якісний контент, вибудовуючи емоційні стосунки з клієнтами. Адже можна не тільки публікувати вакансії, але і розповідати про те, як створюється продукт, про проекти, про саму компанію і співробітників. За рахунок постійного оновлення, через LinkedIn компанія може більше розповісти, чим з сайту. І це приваблює клієнтів і потенційних претендентів.

Співробітники – головні амбасадори вашого бренду

Якщо ви прийняли рішення бути присутнім в LinkedIn, переконайтеся, що співробітники оновлюють свої профілі LinkedIn, особливо ті, хто безпосередньо спілкуються з клієнтами. Йдеться про імідж компанії, і тому варто інвестувати час і ресурси у професійні профілі ваших співробітників, навчити їх, узгодити спільне бачення та стратегію поведінки в мережі.

LinkedIn не тільки для реклами

Згідно зі звітом «Social Media Marketing Industry» LinkedIn- це найкраще місце для пошуку та розповсюдження якісного контенту (94%) та 50% переходів на сайт йде через LinkedIn.

Ви можете використовувати LinkedIn, щоб розповідати про ваш бізнес. Діліться посиланнями, які можуть представляти інтерес для ваших клієнтів, давайте рекомендації, розповідайте про тенденції та новинки у вашій галузі, показуйте чому ви робите те, що робите. За кожним бізнесом стоять люди, а LinkedIn – це мережа, де люди обирають людей, не бренди та логотипи. Люди купують у людей. Тому важливо вибудовувати відносини через комунікацію. І LinkedIn – кращий для цього.

Потрібна стратегія розвитку вашого бізнесу в LinkedIn

Важливо, щоб цілі з вашого стратегічного плану розвитку були перенесені і в LinkedIn. Без розуміння, на які результати ви хочете вийти, складно буде отримати хороший результат. Пропишіть цілі та узгодьте, хто буде відповідати за їх реалізацію. Інакше ви ризикуєте виявити, що співробітники не розуміють своєї ролі в LinkedIn-кампанії, а контент буде створюватися під час обідньої перерви.

LinkedIn – гідна інвестиція для вашого бізнесу

Як і будь-яка соціальна мережа, LinkedIn має недоліки та переваги. Тому важливо все тестувати, перевіряти, аналізувати. У LinkedIn багато вбудованих інструментів, які дозволяють оцінювати аналітику сторінки, визначати тенденції та краще розуміти ваших клієнтів.

Я сподіваюся, що ви прийняли рішення про присутність вашого бізнесу в цій соціальній мережі. Використовуйте LinkedIn для розвитку свого бізнесу, для залучення клієнтів, співробітників і партнерів, для виходу на новий рівень. Зробіть LinkedIn безцінним доповненням до вашої маркетингової стратегії і ви будете здивовані швидкості розвитку вашого бізнесу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: