fbpx

Like a girl в Україні: як Always виховує впевнених у собі дівчат

01/ 03/ 2019

Сьогодні, 1 березня 2019 року в усіх магазинах-партнерах компанії Procter & Gable стартує національна акція Always. Більше 6500 магазинів вирішили підтримати ініціативу, покликану збільшити впевненість у собі дівчаток по всій Україні.

У 2018 році дослідницьке медіа Ypulse з’ясувало, що впевненість у собі хлопчиків і дівчат до 8 років мало чим відрізняється. Але у віці від 8 до 12 років у дівчаток вона падає приблизно на 30% і вже ніколи не досягає рівня впевненості в собі чоловіків. У хлопчиків також бувають свої перепади, але їх впевненість ніколи не падає так низько. Чому так відбувається?

Точної відповіді немає. Однією з причин є вимоги соціуму або батьків бути ідеальною і заборона права на помилку дівчат. Через такий тиск дівчата не тільки відчувають стрес, а й зростають невпевненими в собі, адже нав’язуванні ідеали майже недосяжні. Результати дослідження свідчать, що більше половини дівчаток-підлітків відчувають тиск «ідеальністю», а 3 з 4 болісно переживають власні невдачі. У віці від 12 до 13 років відсоток дівчат, які кажуть, що їм заборонено помилятися збільшується на приголомшливі 150%.

Ще одну причину можна знайти в дослідженні Always, де говориться, що більше 50% дівчат втрачають впевненість під час статевого дозрівання через брак інформації про себе. 2 з 3 дівчат, які ввійшли в пубертатний період, не розуміють, що відбувається з їхнім тілом: для них зміни незрозумілі і лякаючі. На щастя, тут набагато простіше їм допомогти.

Уже 5 років бренд Always  допомагає дівчатам зберегти впевненість у собі з кампанією Like a Girl. Окрім надихаючого ролика кампанія проводить інформаційно-освітню шкільну програму. В Україні Always щорічно навчає понад 100 тисяч учениць 6-7 класів. За допомогою семінарів, тренінгів, лекцій, конференцій в школах вчителі та психологи розповідають дівчаткам про жіночу гігієну, особистий догляд, умови використання різних гігієнічних і косметичних засобів. Програма акцентує увагу на анатомічних, фізіологічних, психоемоційних, соціальних змінах, які відбуваються в період статевого дозрівання.

У цьому році компанія вирішила піти далі: за підтримки своїх покупців кампанія планує збільшити шкільну програму до 120 000 дівчат. Для цього компанія разом з найбільшими рітейл мережами магазинів України запускає акцію «1 пачка = 1 гривня», в рамках якої з кожної проданої упаковки Always Platinum в період з березня по квітень, 1 гривня буде йти на розвиток освітньої програми.

Мережа магазинів Watsons вирішила підтримати дану ініціативу і розширити шкільну програму Always ще на 6 шкіл-інтернатів. Мережа магазинів пообіцяла передати стільки засобів особистої гігієни, скільки назбирається лайків під постами на їхніх Facebook та Instagram сторінках. За кілька тижнів вдалося зібрати 3155 лайків, тому бренд Always забезпечить саме таку кількість прокладок і проведе лекції для дівчат зі шкіл-інтернатів, щоб допомогти їм зрозуміти, як змінюються їхні тіла, емоції, і з упевненістю прийняти статеве дозрівання.

Про компанію Procter & Gamble

P&G –  глобальна компанія, що володіє одним з найсильніших портфоліо якісних, інноваційних брендів, яким довіряють споживачі по всьому світу. Серед них: Always®, Ariel®, Blend-a-Med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide® і Vicks®. Компанія P & G веде свою діяльність приблизно в 70 країнах. Для отримання детальної інформації про діяльність компанії P & G і її брендів, будь ласка, відвідайте сайт або сторінку на Medium.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: