fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Lay’s і Doritos – переможці IAB MIXX Awards 2025 в Україні!

26/ 06/ 2025
  Два бренди PepsiCo Україна — Lay’s і Doritos — стали переможцями міжнародного конкурсу IAB MIXX Awards 2025, отримавши три нагороди за найкреативніше та найефективніше використання цифрових інструментів у комунікації з аудиторією.  Бренд Lay’s був відзначений за дві кампанії, які яскраво відображають новий етап його розвитку. Перша — «Гордість за своє» — кампанія стала вдячністю українським фермерам, які вирощують українську картоплю. Її обличчями стали саме вони — ті, хто створює продукт власноруч. Друга — «Є Lay’s? Буде кіно!» — подарувала українцям моменти легкого щастя, запропонувавши разом із MEGOGO персоналізовані підбірки фільмів і нагадала: справжній кіновечір починається з улюблених чипсів.  Doritos отримав нагороду за інноваційну кампанію «Пригости Тіммейта», яка працювала із геймерською аудиторією. Це був персоналізований кейс на Twitch в Україні, де глядач бачив своє ім’я в рекламі й міг взаємодіяти з нею в реальному часі — справжнє технологічне рішення, що дозволило бренду стати своїм у спільноті геймерів.  Ці кампанії були реалізовані бренд-командами компанії PepsiCo у партнерстві з креативними агентствами Vivid та TopSpot Solutions. 

Два бренди PepsiCo Україна — Lay’s і Doritos — стали переможцями міжнародного конкурсу IAB MIXX Awards 2025, отримавши три нагороди за найкреативніше та найефективніше використання цифрових інструментів у комунікації з аудиторією. 

Бренд Lay’s був відзначений за дві кампанії, які яскраво відображають новий етап його розвитку. Перша — «Гордість за своє» — кампанія стала вдячністю українським фермерам, які вирощують українську картоплю. Її обличчями стали саме вони — ті, хто створює продукт власноруч. Друга — «Є Lay’s? Буде кіно!» — подарувала українцям моменти легкого щастя, запропонувавши разом із MEGOGO персоналізовані підбірки фільмів і нагадала: справжній кіновечір починається з улюблених чипсів. 

Doritos отримав нагороду за інноваційну кампанію «Пригости Тіммейта», яка працювала із геймерською аудиторією. Це був персоналізований кейс на Twitch в Україні, де глядач бачив своє ім’я в рекламі й міг взаємодіяти з нею в реальному часі — справжнє технологічне рішення, що дозволило бренду стати своїм у спільноті геймерів. 

Ці кампанії були реалізовані бренд-командами компанії PepsiCo у партнерстві з креативними агентствами Vivid та TopSpot Solutions. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: