fbpx

Konica Minolta отримала статус глобального партнера Microsoft

26/ 03/ 2021
  Об’єднані можливості двох компаній пришвидшують цифрову трансформацію робочого місця для клієнтів Konica Minolta. Глобальне партнерство з Microsoft допоможе Konica Minolta приділити більше уваги своєму глобальному стратегічному напрямку за допомогою спільно розроблених галузевих рішень та послуг, а також надаючи хмарні ІТ-послуги та рішення для цифрового робочого місця для малого та середнього бізнесу у багатьох країнах. За останні роки Konica Minolta стрімко зростає в напрямку IT завдяки органічному росту та стратегічним придбанням. Одною з основних цілей Konica Minolta є розширення бізнесу шляхом використання потужних рішень Microsoft. Нашою метою завжди було поєднання найкращого з обох світів. Ми хочемо вивести на ринок провідний досвід, поєднуючи знання про наш бізнес, який мав початок з галузі поліграфії, та технологіями Microsoft. Це засвідчує наші тривалі відносини та виняткову спільну роботу наших команд для клієнтів у всьому світі. Ми раді співпрацювати з Konica Minolta на глобальному рівні, супроводжуючи їх зростання в IT та надаючи можливості цифрової трансформації для їхніх клієнтів, — сказав Кейсі Макгі, Vice President, ISV Sales у Microsoft. The Microsoft Cloud надає широкий асортимент послуг та продуктів для підтримки Konica Minolta у розробці диференційованих рішень для цифрового робочого місця. В рамках виходу на ринок керування інформацією у 2014 році, Konica Minolta почала пропонувати своїм клієнтам рішення Microsoft SharePoint. Пізніше компанія додала до портфоліо рішення, що базуються на Microsoft Dynamics 365 та Microsoft 365 (раніше Office 365), а також спеціальну розробку Microsoft Azure. Компанія вперше зосередилася на ринках Європи та Північної Америки. З набуттям статусу глобального партнера, Konica Minolta також впроваджує свої рішення в Азійсько-тихоокеанському регіоні. Сьогодні понад 300 сертифікованих співробітників Konica Minolta у всьому світі допомагають клієнтам застосовувати та використовувати рішення для трансформації свого бізнесу. Досвід Konica Minolta та глибоке розуміння споживачів у поєднанні з інтелектуальними послугами від Microsoft створюють значну користь — особливо для малих та середніх підприємств. Крім того, Konica Minolta розробила безліч власних додатків, рішень та послуг, що базуються на хмарних рішеннях Microsoft, щоби задовольнити широкий спектр потреб клієнтів у секторі малого та середнього бізнесу. Партнерство з Microsoft дозволяє нам поєднати наші основні компетенції та надійні відносини із клієнтами з найзахищенішою та масштабованою хмарною технологією, щоби створювати гнучкі рішення для бізнесу, — пояснив Хаджіме Такей з Konica Minolta. Використовуючи їхні додатки, ми можемо запропонувати клієнтам малого та середнього бізнесу функціональні можливості, які раніше були доступні лише для великих підприємств. Завдяки цій глобальній співпраці наші клієнти отримають ще більше інноваційних можливостей для досягнення своїх бізнес-цілей. Сьогодні ці персоналізовані послуги охоплюють широкий спектр функцій у галузі цифрового керування корпоративною інформацією та цифрового керування. Прикладами таких є рішення Automotive CRM для автосалонів, for.RealEstate для агентств нерухомості та for.CARE для соціальних та державних клієнтів. Ці індивідуальні рішення можна легко інтегрувати з наявними системами. Оскільки понад 90% наших клієнтів працюють на технологіях Microsoft, ми можемо гарантувати, що наші додатки на базі Microsoft ідеально вписуються в інфраструктуру, яка вже існує у наших малих та середніх клієнтів, — додає Яромир Спонар, ITS Business Development Менеджер, Microsoft MVP, Konica Minolta Business Solutions Europe.

Об’єднані можливості двох компаній пришвидшують цифрову трансформацію робочого місця для клієнтів Konica Minolta.

Глобальне партнерство з Microsoft допоможе Konica Minolta приділити більше уваги своєму глобальному стратегічному напрямку за допомогою спільно розроблених галузевих рішень та послуг, а також надаючи хмарні ІТ-послуги та рішення для цифрового робочого місця для малого та середнього бізнесу у багатьох країнах.

За останні роки Konica Minolta стрімко зростає в напрямку IT завдяки органічному росту та стратегічним придбанням. Одною з основних цілей Konica Minolta є розширення бізнесу шляхом використання потужних рішень Microsoft.

“Нашою метою завжди було поєднання найкращого з обох світів. Ми хочемо вивести на ринок провідний досвід, поєднуючи знання про наш бізнес, який мав початок з галузі поліграфії, та технологіями Microsoft. Це засвідчує наші тривалі відносини та виняткову спільну роботу наших команд для клієнтів у всьому світі. Ми раді співпрацювати з Konica Minolta на глобальному рівні, супроводжуючи їх зростання в IT та надаючи можливості цифрової трансформації для їхніх клієнтів”, — сказав Кейсі Макгі, Vice President, ISV Sales у Microsoft. “The Microsoft Cloud надає широкий асортимент послуг та продуктів для підтримки Konica Minolta у розробці диференційованих рішень для цифрового робочого місця.”

В рамках виходу на ринок керування інформацією у 2014 році, Konica Minolta почала пропонувати своїм клієнтам рішення Microsoft SharePoint. Пізніше компанія додала до портфоліо рішення, що базуються на Microsoft Dynamics 365 та Microsoft 365 (раніше Office 365), а також спеціальну розробку Microsoft Azure. Компанія вперше зосередилася на ринках Європи та Північної Америки. З набуттям статусу глобального партнера, Konica Minolta також впроваджує свої рішення в Азійсько-тихоокеанському регіоні. Сьогодні понад 300 сертифікованих співробітників Konica Minolta у всьому світі допомагають клієнтам застосовувати та використовувати рішення для трансформації свого бізнесу.

Досвід Konica Minolta та глибоке розуміння споживачів у поєднанні з інтелектуальними послугами від Microsoft створюють значну користь — особливо для малих та середніх підприємств. Крім того, Konica Minolta розробила безліч власних додатків, рішень та послуг, що базуються на хмарних рішеннях Microsoft, щоби задовольнити широкий спектр потреб клієнтів у секторі малого та середнього бізнесу.

“Партнерство з Microsoft дозволяє нам поєднати наші основні компетенції та надійні відносини із клієнтами з найзахищенішою та масштабованою хмарною технологією, щоби створювати гнучкі рішення для бізнесу”, — пояснив Хаджіме Такей з Konica Minolta. “Використовуючи їхні додатки, ми можемо запропонувати клієнтам малого та середнього бізнесу функціональні можливості, які раніше були доступні лише для великих підприємств. Завдяки цій глобальній співпраці наші клієнти отримають ще більше інноваційних можливостей для досягнення своїх бізнес-цілей”.

Сьогодні ці персоналізовані послуги охоплюють широкий спектр функцій у галузі цифрового керування корпоративною інформацією та цифрового керування. Прикладами таких є рішення “Automotive CRM” для автосалонів, “for.RealEstate” для агентств нерухомості та “for.CARE” для соціальних та державних клієнтів. Ці індивідуальні рішення можна легко інтегрувати з наявними системами. “Оскільки понад 90% наших клієнтів працюють на технологіях Microsoft, ми можемо гарантувати, що наші додатки на базі Microsoft ідеально вписуються в інфраструктуру, яка вже існує у наших малих та середніх клієнтів”, — додає Яромир Спонар, ITS Business Development Менеджер, Microsoft MVP, Konica Minolta Business Solutions Europe.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: