fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Комунікаційна стратегія – це «Must have»!

31/ 03/ 2021
  Комунікаційна стратегія – це «Must have»! Про це переконливо заявили запрошені експерти PR Hub Західноукраїнського офісу Європейської Бізнес Асоціації 31 березня 2021. Орест Вачков, директор компанії FreshPR, та Оксана Коваль, Керівник відділу комунікації, PR i GR компанії KERNEL, поділились думками та досвідом щодо нових віянь у сфері комунікацій.  Оксана Коваль підкреслила що, коли не знати з ким ти комунікуєш, як комунікуєш і через які канали – це нульова ефективність та “злив” бюджетних коштів. Орест Вачков відкрив декілька секретів у підготовці успішної комунікаційної стратегії, серед яких:  Орієнтація на цінності компанії, Мультисценарність їх висвітлювання, тотальна діджиталізація, лаконічність у написанні стратегії та розширення як каналів комунікації, так і цільової аудиторії.  Експерт зазначив, що сьогодні замовники вивчають більше можливості ринку, поведінку клієнта та перспективи продукту, а також залучають аудиторію до покращення продукту чи послуги. Таким чином, вони налагоджують більш ефективну комунікацію з потенційним покупцем. Довгостроковість та гнучкість комунікаційної системи –є чи не одною із основних рекомендацій запрошених експертів заходу.  Ви можете ознайомитися з записом зустрічі, надіславши запит на адресу Olha.Didyk@eba.com.ua 

Комунікаційна стратегія – це «Must have»! Про це переконливо заявили запрошені експерти PR Hub Західноукраїнського офісу Європейської Бізнес Асоціації 31 березня 2021.

Орест Вачков, директор компанії FreshPR, та Оксана Коваль, Керівник відділу комунікації, PR i GR компанії KERNEL, поділились думками та досвідом щодо нових віянь у сфері комунікацій. 

Оксана Коваль підкреслила що, коли не знати з ким ти комунікуєш, як комунікуєш і через які канали – це нульова ефективність та “злив” бюджетних коштів.

Орест Вачков відкрив декілька секретів у підготовці успішної комунікаційної стратегії, серед яких: 

  • Орієнтація на цінності компанії,
  • Мультисценарність їх висвітлювання, тотальна діджиталізація, лаконічність у написанні стратегії та розширення як каналів комунікації, так і цільової аудиторії. 

Експерт зазначив, що сьогодні замовники вивчають більше можливості ринку, поведінку клієнта та перспективи продукту, а також залучають аудиторію до покращення продукту чи послуги. Таким чином, вони налагоджують більш ефективну комунікацію з потенційним покупцем.

Довгостроковість та гнучкість комунікаційної системи –є чи не одною із основних рекомендацій запрошених експертів заходу. 

Ви можете ознайомитися з записом зустрічі, надіславши запит на адресу Olha.Didyk@eba.com.ua 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: