fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Компанія Gemius підвела підсумки 2020 року по індустрії Pharma за результатами дослідження онлайн рекламних кампаній gemiusAdReal в Україні

26/ 02/ 2021
  З початку пандемії Covid-19 ми спостерігали як змінюється кількість рекламних показів Ad contacts, охоплення аудиторії Reach та показник Share of Voice для Video та Display реклами в Україні в індустрії Pharma на PC платформі. Якщо говорити про Video рекламу, то основні піки онлайн розміщень рекламодавців індустрії Pharma припали на лютий-квітень, липень та жовтень-грудень 2020 року, що практично співпадає з періодами lockdown в Україні. При цьому, динаміка показника Share of Voice для Display реклами на PC платформі за січень-грудень 2020 року більш-менш стабільна (з незначним ростом у березні та вересні 2020 р.). Станом на січень 2021 року, загальна кількість рекламних показів Video+Display для індустрії Pharma на PC платформі складає 242,8 млн, з частотою контакту майже 21, та середнім показником Viewability Rate 67%. При цьому для Video реклами в індустрії Pharma на PC платформі показник Viewability Rate склав 73%, хоча середня тривалість контакту з рекламою для Video майже вдвічі нижча, ніж для Display реклами. Основні медіа канали для рекламних розміщень в індустрії Pharma на PC платформі включають як глобальних гравців YouTube, Facebook, так і локальних Sinoptik, Ukr.net, OLX. Наприклад, Video рекламна кампанія бренду Vishpha у січні 2021 року розміщувалась виключно на YouTube (100% розміщення на PC платформі). За охопленням інтернет-аудиторії Reach індустрія Pharma входить в ТОП-10 індустрій у січні 2021 року (Video&Display, розміщення на PC платформі). gemiusAdReal – міжнародне дослідження онлайн рекламних кампаній, яке Gemius проводить в Україні з 2015 року. Дослідження проводиться відповідно до міжнародного кодексу ICC/ESOMAR.

З початку пандемії Covid-19 ми спостерігали як змінюється кількість рекламних показів Ad contacts, охоплення аудиторії Reach та показник Share of Voice для Video та Display реклами в Україні в індустрії Pharma на PC платформі. Якщо говорити про Video рекламу, то основні піки онлайн розміщень рекламодавців індустрії Pharma припали на лютий-квітень, липень та жовтень-грудень 2020 року, що практично співпадає з періодами lockdown в Україні. При цьому, динаміка показника Share of Voice для Display реклами на PC платформі за січень-грудень 2020 року більш-менш стабільна (з незначним ростом у березні та вересні 2020 р.).

Станом на січень 2021 року, загальна кількість рекламних показів Video+Display для індустрії Pharma на PC платформі складає 242,8 млн, з частотою контакту майже 21, та середнім показником Viewability Rate 67%. При цьому для Video реклами в індустрії Pharma на PC платформі показник Viewability Rate склав 73%, хоча середня тривалість контакту з рекламою для Video майже вдвічі нижча, ніж для Display реклами.

Основні медіа канали для рекламних розміщень в індустрії Pharma на PC платформі включають як глобальних гравців YouTube, Facebook, так і локальних Sinoptik, Ukr.net, OLX.

Наприклад, Video рекламна кампанія бренду Vishpha у січні 2021 року розміщувалась виключно на YouTube (100% розміщення на PC платформі).

За охопленням інтернет-аудиторії Reach індустрія Pharma входить в ТОП-10 індустрій у січні 2021 року (Video&Display, розміщення на PC платформі).

gemiusAdReal – міжнародне дослідження онлайн рекламних кампаній, яке Gemius проводить в Україні з 2015 року. Дослідження проводиться відповідно до міжнародного кодексу ICC/ESOMAR.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: