fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Компанія EY успішно завершила консультаційний супровід пілотних концесійних проєктів у портах «Ольвія» та «Херсон»

20/ 08/ 2020
  КИЇВ, 20 СЕРПНЯ 2020 РОКУ. Компанія EY в Україні здійснила повномасштабний супровід концесійних проєктів у портах «Ольвія» та «Херсон» у ролі радника держави з юридичних і фінансових питань. Це перші в Україні концесії у портовій галузі, які успішно пройшли весь цикл підготовки, структурування та узгоджень і завершилися підписанням концесійних договорів. Компанія EY була залучена до роботи над концесійними проєктами у складі консорціуму консультантів на чолі з компанією Castalia. Консультаційний супровід проєктів розпочався у березні 2018 року та тривав понад два роки. З боку публічної сторони над проєктами працювала команда Міністерства інфраструктури України, Адміністрації морських портів України, представники державних стивідорних компаній у портах «Ольвія» та «Херсон» та інші фахівці, за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку й Міжнародної фінансової корпорації. Компанія EY надала комплексну консультаційну підтримку на всіх етапах концесійних проєктів, зокрема: підготувала техніко-економічні обґрунтування для проєктів з аналізом фінансових, комерційних, юридичних і соціальних (трудових) питань; виступила радником публічної сторони на етапі вивчення зацікавленості у проєктах серед потенційних інвесторів; підготувала проєкт конкурсної документації, включно з інструкціями для претендентів та концесійними договорами; надала консультаційний супровід публічній стороні під час проведення концесійних конкурсів; виступила радником публічної сторони на етапі переговорів та підписання концесійних договорів. Багатопрофільну команду EY у ході проєктів представляли Михайло Приходько, старший менеджер, відділ стратегії та угод, Богдан Мальнєв, директор, юридичний відділ, та Андрій Москалюк, старший юрист. Також над проєктами працювали консультант відділу стратегії та угод Олександр Курінний та юристи Олена Забабуріна, Катерина Олійник і Наталія Чумак. «Очікуваний обсяг інвестицій в економіку України за результатами обох концесійних конкурсів становить близько 140 мільйонів доларів США, що більше ніж удвічі перевищує початкові вимоги. У порти зайшли досвідчені, профільні інвестори, які бачать перспективу для збільшення завантаження активів та готові розвивати інфраструктуру. Надзвичайно важливо, що в умовах проєктів враховані інтереси як публічної, так і приватної сторони. Це стосується, наприклад, гнучкості у веденні бізнесу, вимог до інвестування, збалансованості у ключових фінансових та комерційних умовах проєктів. Ці пілотні проєкти мають стати еталонними прикладами реалізації державно-приватного партнерства в Україні та заохотити зацікавлених інвесторів до співпраці у нових проєктах.», – прокоментував Михайло Приходько, керівник фінансової команди EY за проєктами. «Юридичний супровід цих проєктів був без перебільшення унікальним із точки зору різноманіття і складності питань, з якими ми мали справу. Як юридичний радник, ми готували кожен документ, супроводжували кожен етап проєктів не лише із дотриманням усіх вимог українського законодавства, але й із повноцінним урахуванням передових міжнародних практик реалізації подібних транзакцій, а також фінансових, комерційних, технічних і соціальних умов концесій. Одним із найцінніших результатів своєї роботи вважаємо забезпечення прозорості, відкритості, недискримінаційності та конкурентоспроможності концесійних проєктів. Цьому фактору віддали належне всі інвестори. Сподіваємось, що високі стандарти пілотних концесій у портах «Ольвія» та «Херсон» будуть застосовуватись у багатьох інших проєктах державно-приватного партнерства в Україні», – зазначили Богдан Мальнєв, керівник юридичної команди EY, та Андрій Москалюк, старший юрист. Концесійний конкурс у порту «Ольвія» виграла компанія «QTerminals», портовий оператор Держави Катар. Підписання концесійного договору відбулося 20 серпня 2020 року. Сума інвестицій за концесійним проєктом (інвестиції в порт і в місцеву інфраструктуру) становить близько 126 мільйонів доларів США. Концесіонер також щорічно сплачуватиме до державного бюджету фіксований концесійний платіж у розмірі 80 мільйонів гривень і змінний концесійний платіж у розмірі 0,75% від чистого доходу концесіонера. Строк концесії становить 35 років. Переможцем концесійного конкурсу у порту «Херсон» стала компанія «Рісоіл-Херсон», що входить до групи компаній Georgian Іndustrial Group (Грузія) та портового оператора RISOIL S.A. (Швейцарія). Підписання концесійного договору відбулося 26 червня 2020 року. Сума інвестицій за концесійним проєктом (інвестиції в порт і в місцеву інфраструктуру) становить близько 14 мільйонів доларів США. Концесіонер також щорічно сплачуватиме до державного бюджету фіксований концесійний платіж у розмірі 12 мільйонів гривень та змінний концесійний платіж у розмірі 7% від чистого доходу концесіонера. Строк концесії становить 30 років. Інформація про компанію EY EY є міжнародним лідером із аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування. Наші знання та якість послуг, які ми надаємо, сприяють зміцненню довіри і впевненості на ринках різних країн у всьому світі. Ми формуємо команду видатних лідерів, під чиїм управлінням наш колектив виконує взяті на себе зобовязання. Таким чином, ми робимо суттєвий внесок у поліпшення ділового середовища в інтересах співробітників, клієнтів і суспільства в цілому. Назва EY відноситься до глобальної організації та може відноситися до однієї чи декількох компаній, що входять до складу Ernst & Young Global Limited, кожна з яких є окремою юридичною особою. Ernst & Young Global Limited – юридична особа, створена відповідно до законодавства Великобританії, – є компанією, що обмежена відповідальністю її учасників, і не надає послуг клієнтам. Дізнайтеся більше на сайті: ey.com.

КИЇВ, 20 СЕРПНЯ 2020 РОКУ. Компанія EY в Україні здійснила повномасштабний супровід концесійних проєктів у портах «Ольвія» та «Херсон» у ролі радника держави з юридичних і фінансових питань. Це перші в Україні концесії у портовій галузі, які успішно пройшли весь цикл підготовки, структурування та узгоджень і завершилися підписанням концесійних договорів.

Компанія EY була залучена до роботи над концесійними проєктами у складі консорціуму консультантів на чолі з компанією Castalia. Консультаційний супровід проєктів розпочався у березні 2018 року та тривав понад два роки. З боку публічної сторони над проєктами працювала команда Міністерства інфраструктури України, Адміністрації морських портів України, представники державних стивідорних компаній у портах «Ольвія» та «Херсон» та інші фахівці, за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку й Міжнародної фінансової корпорації.

Компанія EY надала комплексну консультаційну підтримку на всіх етапах концесійних проєктів, зокрема:

  • підготувала техніко-економічні обґрунтування для проєктів з аналізом фінансових, комерційних, юридичних і соціальних (трудових) питань;
  • виступила радником публічної сторони на етапі вивчення зацікавленості у проєктах серед потенційних інвесторів;
  • підготувала проєкт конкурсної документації, включно з інструкціями для претендентів та концесійними договорами;
  • надала консультаційний супровід публічній стороні під час проведення концесійних конкурсів;
  • виступила радником публічної сторони на етапі переговорів та підписання концесійних договорів.

Багатопрофільну команду EY у ході проєктів представляли Михайло Приходько, старший менеджер, відділ стратегії та угод, Богдан Мальнєв, директор, юридичний відділ, та Андрій Москалюк, старший юрист. Також над проєктами працювали консультант відділу стратегії та угод Олександр Курінний та юристи Олена Забабуріна, Катерина Олійник і Наталія Чумак.

«Очікуваний обсяг інвестицій в економіку України за результатами обох концесійних конкурсів становить близько 140 мільйонів доларів США, що більше ніж удвічі перевищує початкові вимоги. У порти зайшли досвідчені, профільні інвестори, які бачать перспективу для збільшення завантаження активів та готові розвивати інфраструктуру. Надзвичайно важливо, що в умовах проєктів враховані інтереси як публічної, так і приватної сторони. Це стосується, наприклад, гнучкості у веденні бізнесу, вимог до інвестування, збалансованості у ключових фінансових та комерційних умовах проєктів. Ці пілотні проєкти мають стати еталонними прикладами реалізації державно-приватного партнерства в Україні та заохотити зацікавлених інвесторів до співпраці у нових проєктах.», – прокоментував Михайло Приходько, керівник фінансової команди EY за проєктами.

«Юридичний супровід цих проєктів був без перебільшення унікальним із точки зору різноманіття і складності питань, з якими ми мали справу. Як юридичний радник, ми готували кожен документ, супроводжували кожен етап проєктів не лише із дотриманням усіх вимог українського законодавства, але й із повноцінним урахуванням передових міжнародних практик реалізації подібних транзакцій, а також фінансових, комерційних, технічних і соціальних умов концесій. Одним із найцінніших результатів своєї роботи вважаємо забезпечення прозорості, відкритості, недискримінаційності та конкурентоспроможності концесійних проєктів. Цьому фактору віддали належне всі інвестори. Сподіваємось, що високі стандарти пілотних концесій у портах «Ольвія» та «Херсон» будуть застосовуватись у багатьох інших проєктах державно-приватного партнерства в Україні», – зазначили Богдан Мальнєв, керівник юридичної команди EY, та Андрій Москалюк, старший юрист.

Концесійний конкурс у порту «Ольвія» виграла компанія «QTerminals», портовий оператор Держави Катар. Підписання концесійного договору відбулося 20 серпня 2020 року. Сума інвестицій за концесійним проєктом (інвестиції в порт і в місцеву інфраструктуру) становить близько 126 мільйонів доларів США. Концесіонер також щорічно сплачуватиме до державного бюджету фіксований концесійний платіж у розмірі 80 мільйонів гривень і змінний концесійний платіж у розмірі 0,75% від чистого доходу концесіонера. Строк концесії становить 35 років.

Переможцем концесійного конкурсу у порту «Херсон» стала компанія «Рісоіл-Херсон», що входить до групи компаній Georgian Іndustrial Group (Грузія) та портового оператора RISOIL S.A. (Швейцарія). Підписання концесійного договору відбулося 26 червня 2020 року. Сума інвестицій за концесійним проєктом (інвестиції в порт і в місцеву інфраструктуру) становить близько 14 мільйонів доларів США. Концесіонер також щорічно сплачуватиме до державного бюджету фіксований концесійний платіж у розмірі 12 мільйонів гривень та змінний концесійний платіж у розмірі 7% від чистого доходу концесіонера. Строк концесії становить 30 років.

Інформація про компанію EY

EY є міжнародним лідером із аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування. Наші знання та якість послуг, які ми надаємо, сприяють зміцненню довіри і впевненості на ринках різних країн у всьому світі. Ми формуємо команду видатних лідерів, під чиїм управлінням наш колектив виконує взяті на себе зобов’язання. Таким чином, ми робимо суттєвий внесок у поліпшення ділового середовища в інтересах співробітників, клієнтів і суспільства в цілому.

Назва EY відноситься до глобальної організації та може відноситися до однієї чи декількох компаній, що входять до складу Ernst & Young Global Limited, кожна з яких є окремою юридичною особою. Ernst & Young Global Limited – юридична особа, створена відповідно до законодавства Великобританії, – є компанією, що обмежена відповідальністю її учасників, і не надає послуг клієнтам. Дізнайтеся більше на сайті: ey.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: