fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Компанія AB InBev презентувала перше у світі пиво з нульовим вмістом вуглеводів від бренду Budweiser

11/ 02/ 2022
  Інноваційне пиво Bud Light Next, представлене компанією AB InBev,  взагалі не містить вуглеводів. Також пиво може похвалитися вмістом 4% алкоголю,  80 калоріями та легким і освіжаючим смаком. Презентували новітнє пиво за допомогою відеоролику «Zero in the Way of Possibility» («Нуль» на шляху до можливостей),який буде показаний під час Супербоула. У відео бренддемонструє, які можливості відкриваються, якщо ви наважуєтесь змінити традиційні умовності та переосмислюєте статус-кво: https://m.youtube.com/watch?v=2rGOf_caxhQ Слід зазначити, що торік бренд відмовився від реклами на Super Bowl на користь кампаній на підтримку вакцинації проти COVID-19. «Грою Super Bowl ми святкуємо історичний момент для  Bud Light і Anheuser-Busch: презентація Bud Light NEXT, нашого першого в історії пива з нульовим вмістом вуглеводів», — коментує Енді Гоелер, віцепрезидент з маркетингу Bud Light.  Тож «нуль» - це не лише вміст вуглеводів, а і символ того, що в житті фанатів цього пива буде нуль перешкод. Компанія обіцяє усім фанатам надати можливість отримати приємний бонус на їхній банківський рахунок. Для того, щоб стати учасником акції потрібно розмістити в соціальних мережах фото зі знаком нуль, додаючи хештег #SpotAZero та #Sweepstakes, наприклад на бочці пива чи на дорожньому знаку тощо. Виконавши ці умови, фанати пива Bud Light NEXT отримають шанс стати одним із семи переможців, які отримають 10 000 доларів від компанії. Лотерея проводиться в мережі Інтернет та триватиме до 18 лютого.    «Десять років ми розробляли Bud Light NEXT – це символ нашої постійної прихильності інноваціям. Зараз на найбільший рекламній арені ми віддаємо належне тим, хто щодня розширює кордони та змінює світ» —додає Енді Гоелер. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.   Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

Інноваційне пиво Bud Light Next, представлене компанією AB InBev,  взагалі не містить вуглеводів. Також пиво може похвалитися вмістом 4% алкоголю,  80 калоріями та легким і освіжаючим смаком.

Презентували новітнє пиво за допомогою відеоролику «Zero in the Way of Possibility» («Нуль» на шляху до можливостей),який буде показаний під час Супербоула. У відео бренддемонструє, які можливості відкриваються, якщо ви наважуєтесь змінити традиційні умовності та переосмислюєте статус-кво:

Слід зазначити, що торік бренд відмовився від реклами на Super Bowl на користь кампаній на підтримку вакцинації проти COVID-19.

«Грою Super Bowl ми святкуємо історичний момент для  Bud Light і Anheuser-Busch: презентація Bud Light NEXT, нашого першого в історії пива з нульовим вмістом вуглеводів», — коментує Енді Гоелер, віцепрезидент з маркетингу Bud Light

Тож «нуль» – це не лише вміст вуглеводів, а і символ того, що в житті фанатів цього пива буде нуль перешкод. Компанія обіцяє усім фанатам надати можливість отримати приємний бонус на їхній банківський рахунок. Для того, щоб стати учасником акції потрібно розмістити в соціальних мережах фото зі знаком нуль, додаючи хештег #SpotAZero та #Sweepstakes, наприклад на бочці пива чи на дорожньому знаку тощо. Виконавши ці умови, фанати пива Bud Light NEXT отримають шанс стати одним із семи переможців, які отримають 10 000 доларів від компанії. Лотерея проводиться в мережі Інтернет та триватиме до 18 лютого.   

«Десять років ми розробляли Bud Light NEXT – це символ нашої постійної прихильності інноваціям. Зараз на найбільший рекламній арені ми віддаємо належне тим, хто щодня розширює кордони та змінює світ» —додає Енді Гоелер.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.  

Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: