fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Компанія AB InBev Efes впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition

02/ 07/ 2021
  AB InBev Efes впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition з розпізнавання товарів в торгових обєктах за допомогою компютерного зору. Система дозволяє в реальному часі стежити за ключовими показниками роздрібної торгівлі та економити час співробітників на здійснення торгового аудиту. Завдяки інноваційному рішенню, аудитору необхідно лише сфотографувати місце продажу, а система самостійно розпізнає товар і його кількість, дасть розгорнутий аналіз позиціювання бренду в точці та оцінить ефективність роботи торгового представника. Це дозволяє і замовнику, і виробникові на основі розширеної аналітики швидко реагувати на зміни ринку та оптимально планувати продажі. «Ми приділяємо величезну увагу інноваціям, зокрема, цифровізації та автоматизації бізнес-процесів і процесів продажів. Використання технологій компютерного зору і нейромереж для розпізнавання продукту – сучасна технологія, яка добре себе зарекомендувала. Вже через три місяці після старту «пілота» ми змогли оцінити ефективність автоматизації. Впровадження системи вже дозволило скоротити трудомісткість, завдяки чому співробітники тепер можуть більше часу приділяти безпосередній роботі з клієнтом, а компанія отримує дані про ситуацію в режимі «тут і зараз» і оперативно реагує на будь-які зміни», – зазначає Інга Панич, директор з цифрової трансформації продажів AB InBev Efes. На розробку проєкту і завершення першого пілотного запуску «цифрового» мерчендайзингу потрібно було близько 6 місяців. Сьогодні аналітичний модуль Image Recognition використовують вже близько 80% аудиторів, а найближчим часом користуватися даною системою зможуть і всі аудитори компанії. Раніше компанія успішно впровадила систему розширеного аналізу даних BrewRight, яка за допомогою штучного інтелекту аналізує транзакції і дає відповідні сигнали співробітникам відділу комплаєнсу. Якщо система помиляється, в алгоритми вносяться відповідні зміни, щоб у майбутньому помилка не повторювалася. У AB InBev Efes вже автоматизовані процеси приймання заяв про порушення, проведення дью ділідженс, схвалення і контролю дарування від імені компанії, обліку й оформлення дозвільної документації, дотримання санкцій комплаєнсу, відстеження виконання KPI відділу етики та комплаєнсу. Також AB InBev Efes автоматизувала рутинні процеси розрахунку і сплати податків, завдяки впровадженню системи RoboTax, а також автоматизувала ряд інших процесів в різних департаментах: логістиці, фінансах та ін. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.  Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

AB InBev Efes впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition з розпізнавання товарів в торгових об’єктах за допомогою комп’ютерного зору. Система дозволяє в реальному часі стежити за ключовими показниками роздрібної торгівлі та економити час співробітників на здійснення торгового аудиту.

Завдяки інноваційному рішенню, аудитору необхідно лише сфотографувати місце продажу, а система самостійно розпізнає товар і його кількість, дасть розгорнутий аналіз позиціювання бренду в точці та оцінить ефективність роботи торгового представника. Це дозволяє і замовнику, і виробникові на основі розширеної аналітики швидко реагувати на зміни ринку та оптимально планувати продажі.

«Ми приділяємо величезну увагу інноваціям, зокрема, цифровізації та автоматизації бізнес-процесів і процесів продажів. Використання технологій комп’ютерного зору і нейромереж для розпізнавання продукту – сучасна технологія, яка добре себе зарекомендувала. Вже через три місяці після старту «пілота» ми змогли оцінити ефективність автоматизації. Впровадження системи вже дозволило скоротити трудомісткість, завдяки чому співробітники тепер можуть більше часу приділяти безпосередній роботі з клієнтом, а компанія отримує дані про ситуацію в режимі «тут і зараз» і оперативно реагує на будь-які зміни», – зазначає Інга Панич, директор з цифрової трансформації продажів AB InBev Efes.

На розробку проєкту і завершення першого пілотного запуску «цифрового» мерчендайзингу потрібно було близько 6 місяців. Сьогодні аналітичний модуль Image Recognition використовують вже близько 80% аудиторів, а найближчим часом користуватися даною системою зможуть і всі аудитори компанії.

Раніше компанія успішно впровадила систему розширеного аналізу даних BrewRight, яка за допомогою штучного інтелекту аналізує транзакції і дає відповідні сигнали співробітникам відділу комплаєнсу. Якщо система помиляється, в алгоритми вносяться відповідні зміни, щоб у майбутньому помилка не повторювалася.

У AB InBev Efes вже автоматизовані процеси приймання заяв про порушення, проведення дью ділідженс, схвалення і контролю дарування від імені компанії, обліку й оформлення дозвільної документації, дотримання санкцій комплаєнсу, відстеження виконання KPI відділу етики та комплаєнсу.

Також AB InBev Efes автоматизувала рутинні процеси розрахунку і сплати податків, завдяки впровадженню системи RoboTax, а також автоматизувала ряд інших процесів в різних департаментах: логістиці, фінансах та ін.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. 

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: