fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Команда: рушійна сила бізнесу або найбільша загроза для нього? Як створити команду A-players

03/ 06/ 2019
  Андрій Пивоваров. Співзасновник компаній Соль, GoIT, GoITeens, 8allocate, CRMium, сертифікований коуч по концепції Scaling Up (єдиний в СНД, наймолодший у світі), створив спільноту «Магия Утра» Статтю почну з поради, без якої ви не станете успішними і щасливими підприємцями. Звучить вона так: Тільки з видатною командою ви зможете заробити великі гроші, і при цьому бізнес працюватиме без вас! Всі бізнеси, які я створив або співзасновником яких я був, відбувалися через видатні команди, які я формував або мотивував, а головні провали, не запущені проекти відбувалися через помилки в наймі персоналу та демотивацію. Головна компетенція власника - де знайти, як відібрати і мотивувати ключових людей. Якщо більшість співробітників у вашій компанії працюють від дзвінка до дзвінка, то нічого грандіозного їй досягти не вдасться. Давайте для початку розберемося з класифікацією всіх типів гравців: ✔️ A-players - поєднується результативність і відповідність цінностям. «Міні-власники» на місцях, які горять ідеями і можуть передбачити думки власника. Їх не потрібно просити: вони самі придумають, запропонують і реалізують. ✔️ B+ players - є палаючі очі і відповідність цінностям, але поки немає видатного результату. ✔️ B-players - є результат, але немає ініціативи. ✔️ C-players - токсичні гравці. Потрібно зазначити, що гравці C в різних компаніях будуть різного рівня. Наприклад, журналіст C з журналу Forbes за рівнем знань і компетенції все одно буде вище, ніж журналіст C з регіональної газети. Тому вішати ярлики некоректно, не розуміючи контексту конкретної компанії. Привернути увагу гравців А всіх рівнів і прийняти їх на роботу - одне з найважливіших завдань. Для його успішного виконання при співбесіді і виборі кандидатур необхідно активно використовувати маркетингові прийоми і методику топгрейдінга (Scaling Up - Верн Гарніш). Якщо ви хочете сформувати команду A-players, то ви повинні в першу чергу сформувати команду керівників A-players, тому що вони будуть адептами на місцях і не пропустять неправильних людей. Запамятайте, видатних співробітників немає на сайтах працевлаштування - їм просто ніколи там сидіти та переписувати резюме. За висококласними фахівцями відбувається справжнє «полювання». Кожен власник бізнесу прагне їх знайти. У питанні створення команди не виконуйте тільки 50%. Наймайте лише гравців класу А, тому що C-player ніколи не стане A. Неправильний людина - це втрата від 2 до 17 річних зарплат. Раджу керівникам шукати савантів, людей, які неймовірно талановиті в одній області, і, можливо, погано розбираються у всіх інших. Знаходити і залучати в свою команду видатних людей - ключове, що повинен робити керівник. Ось кілька принципів, якими потрібно керуватися при створенні команди: ✔️ Наймайте менше, платіть більше. ✔️ Люди і взаємовідносини набагато важливіше, ніж процеси і інструменти. ✔️ Правильні люди на правильних місцях роблять правильні речі. ✔️ Краще ніхто, ніж хто-завгодно. ✔️ Рекрутинг - це гра цифр і збір фактів з минулого. ✔️ 80% часу потрібно приділяти гравцям класу А. ✔️ Не демотивуйте, а усувайте перешкоди. ✔️ Допомагайте людям використовувати їх сильні сторони. Чим раніше ви знайдете видатних гравців в вашу команду, тим швидше буде розвиватися ваш бізнес. Всім бажаю знайти тих самих A-players і створити свою dream team! Запрошуємо Вас відвідати відкриту лекцію 15-го жовтня, реєстрація за посиланням.

Андрій Пивоваров

Співзасновник компаній Соль, GoIT, GoITeens, 8allocate, CRMium, сертифікований коуч по концепції Scaling Up (єдиний в СНД, наймолодший у світі), створив спільноту «Магия Утра»

Статтю почну з поради, без якої ви не станете успішними і щасливими підприємцями. Звучить вона так: Тільки з видатною командою ви зможете заробити великі гроші, і при цьому бізнес працюватиме без вас!

Всі бізнеси, які я створив або співзасновником яких я був, відбувалися через видатні команди, які я формував або мотивував, а головні провали, не запущені проекти відбувалися через помилки в наймі персоналу та демотивацію.

Головна компетенція власника – де знайти, як відібрати і мотивувати ключових людей.

Якщо більшість співробітників у вашій компанії працюють від дзвінка до дзвінка, то нічого грандіозного їй досягти не вдасться.

Давайте для початку розберемося з класифікацією всіх типів гравців:

✔️ A-players – поєднується результативність і відповідність цінностям. «Міні-власники» на місцях, які горять ідеями і можуть передбачити думки власника. Їх не потрібно просити: вони самі придумають, запропонують і реалізують.

✔️ B+ players – є палаючі очі і відповідність цінностям, але поки немає видатного результату.

✔️ B-players – є результат, але немає ініціативи.

✔️ C-players – токсичні гравці.

Потрібно зазначити, що гравці C в різних компаніях будуть різного рівня. Наприклад, журналіст C з журналу Forbes за рівнем знань і компетенції все одно буде вище, ніж журналіст C з регіональної газети. Тому вішати ярлики некоректно, не розуміючи контексту конкретної компанії.

Привернути увагу гравців А всіх рівнів і прийняти їх на роботу – одне з найважливіших завдань. Для його успішного виконання при співбесіді і виборі кандидатур необхідно активно використовувати маркетингові прийоми і методику топгрейдінга (Scaling Up – Верн Гарніш).

Якщо ви хочете сформувати команду A-players, то ви повинні в першу чергу сформувати команду керівників A-players, тому що вони будуть адептами на місцях і не пропустять неправильних людей.

Запам’ятайте, видатних співробітників немає на сайтах працевлаштування – їм просто ніколи там сидіти та переписувати резюме. За висококласними фахівцями відбувається справжнє «полювання». Кожен власник бізнесу прагне їх знайти.

У питанні створення команди не виконуйте тільки 50%. Наймайте лише гравців класу А, тому що C-player ніколи не стане A. Неправильний людина – це втрата від 2 до 17 річних зарплат.

Раджу керівникам шукати савантів, людей, які неймовірно талановиті в одній області, і, можливо, погано розбираються у всіх інших.

Знаходити і залучати в свою команду видатних людей – ключове, що повинен робити керівник.

Ось кілька принципів, якими потрібно керуватися при створенні команди:

✔️ Наймайте менше, платіть більше.

✔️ Люди і взаємовідносини набагато важливіше, ніж процеси і інструменти.

✔️ Правильні люди на правильних місцях роблять правильні речі.

✔️ Краще ніхто, ніж хто-завгодно.

✔️ Рекрутинг – це гра цифр і збір фактів з минулого.

✔️ 80% часу потрібно приділяти гравцям класу А.

✔️ Не демотивуйте, а усувайте перешкоди.

✔️ Допомагайте людям використовувати їх сильні сторони.

Чим раніше ви знайдете видатних гравців в вашу команду, тим швидше буде розвиватися ваш бізнес. Всім бажаю знайти тих самих A-players і створити свою dream team!

Запрошуємо Вас відвідати відкриту лекцію 15-го жовтняреєстрація за посиланням.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: