fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Команда Мінцифри презентувала можливості Дії для бізнесу

30/ 09/ 2024
  https://youtu.be/aTQBGHdXbqA?si=Z5U2d07jFUA25UME 25 вересня відбулась розширена зустріч Регуляторного комітету Європейської Бізнес Асоціації з Міністерством цифрової трансформації щодо інтеграції сервісів Дії у бізнесі для роботи з клієнтами. Експерти Мінцифри поділились з присутніми компаніями загальною інформацією, оновленнями та можливостями цифрових сервісів Дії для бізнесу. Переглянути презентацію Державним застосунком Дія користуються майже 21 млн українців. Наразі у застосунку відображаються 21 цифровий документ та є 30+ сервісів. Нещодавно у Дії з’явились нові цифрові документи: актові записи про народження, зміну імені, про шлюб та розірвання шлюбу. Також тепер у застосунку доступний сервіс Шлюб онлайн, який дозволяє українцям роботи пропозицію через Дію, а також подавати заяву про шлюб та проводити церемонію одруження через відеозв’язок. На вебпорталі Дія українці зареєстрували 5+ млн кабінетів для отримання послуг. Наразі на порталі доступно 120+ послуг для громадян та бізнесу.  Серед послуг для бізнесу на вебпорталі Дія: бронювання працівників, можливість приєднатися до єВідновлення як бізнес, подача заяв на компенсацію за облаштування робочого місця людини з інвалідністю, 13 будівельних послуг, подача заяв на гранти за програмою єРобота, автоматичні послуги для ФОП та реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту.  Є 4 сценарії інтеграції Дії, які використовує український бізнес. Для цього бізнесу потрібно інтегрувати API Дії у свої процеси: Шеринг документів — дає змогу бізнесу отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії з електронними підписами користувача та ДП Дія.Копія цифрового документа — це інформація про людину в електронній формі, яка міститься в державних реєстрах. Завдяки шерингу документів можнаотримувати копію у форматі PDF, а також метадані документа у форматі JSON, що дозволяє автоматизувати заповнення даних клієнта у формах та заявах. Дія.Підпис — cервіс дає змогу клієнтам підписувати документи / авторизуватися на сайті чи в застосунку бізнесу за допомогою електронного підпису в Дії. Антибот — сервіс для авторизації клієнтів на  сайті бізнесу через Дію. На відміну від Дія.Підпису, під час авторизації за антиботом користувачу не потрібно проходити перевірку за фото. Завдяки цьому сервісу бізнес розумітиме лише, що людина — користувач Дії. А отже — це реальна людина. Це дозволяє відсіяти ботів і зробити власну платформу безпечнішою.  Валідація — сервіс для правильної перевірки цифрових документа та даних у них. Скрини з Дії — це не документ. Потрібно налаштувати правильну перевірку за QR / штрихкодом цифрового документа. Кожен цифровий документ на зворотному боці має QR-код та штрихкод. Це коди для перевірки цифрового документа та надсилання його копії. Кожен код дійсний 3 хвилини, після закінчення терміну — користувачу потрібно перегенерувати коди, повторно натиснувши на документ.  Завдяки шерингу документів через Дію бізнес може отримувати копії таких цифрових документів:  ID-картки закордонного паспорта картки платника податків довідки ВПО посвідчення водія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу студентського квитка посвідчення ветерана документів про освіту актових записів про народження, зміну імені, про шлюб та розірвання шлюбу Можна налаштувати шеринг документів через Дію як у відділеннях під час офлайн-обслуговування,  так і шеринг онлайн на сайті чи в застосунку бізнесу. Серед кейсів використання шерингу документів онлайн:  для віддаленої ідентифікації і верифікації; для оформлення договорів онлайн; для реєстрації користувачів у застосунку / на сайті; для онлайн-оформлення оренди авто;  для працевлаштування;  Київ Цифровий використовує шеринг паспорта та посвідчення водія для повернення евакуйованого авто; мобільні оператори (Lifecell, Vodafone, Київстар) використовують для прив’язки номера до паспорта, переходу на контрактне підєднання, оформлення нового контрактного підєднання. Серед кейсів використання шерингу документів офлайн:  для отримання послуг у державних установах (ЦНАПах, Податковій, Пенсійному фонді тощо); для ідентифікації / верифікації клієнтів при обслуговуванні у відділеннях;  ритейл для оформлення документів на повернення товару; готелі для заселення гостей; медзаклади для створення медкартки / верифікації даних. Підписання за допомогою Дія.Підпису впровадили на свої платформи усі популярні сервіси документообігу: Вчасно, Документ.Онлайн, АСКОД Онлайн, Deals, WhiteDoc, EDIN, СОТА, Dubidoc by Checkbox та інші.  Бізнес використовує Дія.Підпис не лише для підписання документів на власних платформах, а для авторизацій та відсіювання спекулянтів. Наприклад, Укрзалізниця впровадила верифікацію користувачів через Дія.Підпис для продажу квитків. Нещодавно Театр Франка також запровадив продаж квитків з верифікацією через Дія.Підпис, щоб боротись з перекупами. Компанії можуть інтегрувати як один сервіс Дії, так і кілька сервісів одночасно. Приклад — NovaPay, використовує шеринг документів для дистанційного відкриття рахунку, Дія.Підпис — для підписання документів на купівлю корпоративних облігацій. А ще — зробила зручний перехід за диплінком на відкриття ФОП на порталі Дія. Наразі команда впровадження Дії працює над: SDK — готовим набором документації та засобів розробки для автоматизації інтеграції; плагінами для сайтів-конструкторів; новим сценарієм інтеграції Дії, який дозволить авторизувати користувачів Дії з отриманням номеру телефону та e-mail — після надання дозволу користувача на це. Щоб клієнту не доводилось вносити ці дані вручну. Нещодавно команда Дії запустила сайт Інтеграції Дії, де зібрала всю необхідну інформацію з прикладами використання у процесах бізнесу.  Якщо ви представник бізнесу чи установи й бажаєте зробити ваш сервіс зручнішим, переходьте на сайт, ознайомлюйтесь з можливостями Дії для бізнесу й пишіть команді Дії. Інтегруйте Дію та покращуйте взаємодію з клієнтами. Вдячні команді Мінцифри за зустріч та презентацію можливостей застосунку для бізнесу! 

25 вересня відбулась розширена зустріч Регуляторного комітету Європейської Бізнес Асоціації з Міністерством цифрової трансформації щодо інтеграції сервісів Дії у бізнесі для роботи з клієнтами. Експерти Мінцифри поділились з присутніми компаніями загальною інформацією, оновленнями та можливостями цифрових сервісів Дії для бізнесу.

Переглянути презентацію

Державним застосунком Дія користуються майже 21 млн українців. Наразі у застосунку відображаються 21 цифровий документ та є 30+ сервісів. Нещодавно у Дії з’явились нові цифрові документи: актові записи про народження, зміну імені, про шлюб та розірвання шлюбу. Також тепер у застосунку доступний сервіс Шлюб онлайн, який дозволяє українцям роботи пропозицію через Дію, а також подавати заяву про шлюб та проводити церемонію одруження через відеозв’язок.

На вебпорталі Дія українці зареєстрували 5+ млн кабінетів для отримання послуг. Наразі на порталі доступно 120+ послуг для громадян та бізнесу. 

Серед послуг для бізнесу на вебпорталі Дія: бронювання працівників, можливість приєднатися до єВідновлення як бізнес, подача заяв на компенсацію за облаштування робочого місця людини з інвалідністю, 13 будівельних послуг, подача заяв на гранти за програмою єРобота, автоматичні послуги для ФОП та реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту. 

Є 4 сценарії інтеграції Дії, які використовує український бізнес. Для цього бізнесу потрібно інтегрувати API Дії у свої процеси:

  • Шеринг документів — дає змогу бізнесу отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії з електронними підписами користувача та ДП Дія.Копія цифрового документа — це інформація про людину в електронній формі, яка міститься в державних реєстрах. Завдяки шерингу документів можнаотримувати копію у форматі PDF, а також метадані документа у форматі JSON, що дозволяє автоматизувати заповнення даних клієнта у формах та заявах.
  • Дія.Підпис — cервіс дає змогу клієнтам підписувати документи / авторизуватися на сайті чи в застосунку бізнесу за допомогою електронного підпису в Дії.
  • Антибот — сервіс для авторизації клієнтів на  сайті бізнесу через Дію. На відміну від Дія.Підпису, під час авторизації за антиботом користувачу не потрібно проходити перевірку за фото. Завдяки цьому сервісу бізнес розумітиме лише, що людина — користувач Дії. А отже — це реальна людина. Це дозволяє відсіяти ботів і зробити власну платформу безпечнішою. 
  • Валідація — сервіс для правильної перевірки цифрових документа та даних у них. Скрини з Дії — це не документ. Потрібно налаштувати правильну перевірку за QR / штрихкодом цифрового документа.

Кожен цифровий документ на зворотному боці має QR-код та штрихкод. Це коди для перевірки цифрового документа та надсилання його копії. Кожен код дійсний 3 хвилини, після закінчення терміну — користувачу потрібно перегенерувати коди, повторно натиснувши на документ. 

Завдяки шерингу документів через Дію бізнес може отримувати копії таких цифрових документів

  1. ID-картки
  2. закордонного паспорта
  3. картки платника податків
  4. довідки ВПО
  5. посвідчення водія
  6. свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу
  7. студентського квитка
  8. посвідчення ветерана
  9. документів про освіту
  10. актових записів про народження, зміну імені, про шлюб та розірвання шлюбу

Можна налаштувати шеринг документів через Дію як у відділеннях під час офлайн-обслуговування,  так і шеринг онлайн на сайті чи в застосунку бізнесу.

Серед кейсів використання шерингу документів онлайн: 

  • для віддаленої ідентифікації і верифікації;
  • для оформлення договорів онлайн;
  • для реєстрації користувачів у застосунку / на сайті;
  • для онлайн-оформлення оренди авто; 
  • для працевлаштування; 
  • Київ Цифровий використовує шеринг паспорта та посвідчення водія для повернення евакуйованого авто;
  • мобільні оператори (Lifecell, Vodafone, Київстар) використовують для прив’язки номера до паспорта, переходу на контрактне під’єднання, оформлення нового контрактного під’єднання.

Серед кейсів використання шерингу документів офлайн: 

  • для отримання послуг у державних установах (ЦНАПах, Податковій, Пенсійному фонді тощо);
  • для ідентифікації / верифікації клієнтів при обслуговуванні у відділеннях; 
  • ритейл для оформлення документів на повернення товару;
  • готелі для заселення гостей;
  • медзаклади для створення медкартки / верифікації даних.

Підписання за допомогою Дія.Підпису впровадили на свої платформи усі популярні сервіси документообігу: Вчасно, Документ.Онлайн, АСКОД Онлайн, Deals, WhiteDoc, EDIN, СОТА, Dubidoc by Checkbox та інші. 

Бізнес використовує Дія.Підпис не лише для підписання документів на власних платформах, а для авторизацій та відсіювання спекулянтів. Наприклад, Укрзалізниця впровадила верифікацію користувачів через Дія.Підпис для продажу квитків. Нещодавно Театр Франка також запровадив продаж квитків з верифікацією через Дія.Підпис, щоб боротись з перекупами.

Компанії можуть інтегрувати як один сервіс Дії, так і кілька сервісів одночасно. Приклад — NovaPay, використовує шеринг документів для дистанційного відкриття рахунку, Дія.Підпис — для підписання документів на купівлю корпоративних облігацій. А ще — зробила зручний перехід за диплінком на відкриття ФОП на порталі Дія.

Наразі команда впровадження Дії працює над:

  • SDK — готовим набором документації та засобів розробки для автоматизації інтеграції;
  • плагінами для сайтів-конструкторів;
  • новим сценарієм інтеграції Дії, який дозволить авторизувати користувачів Дії з отриманням номеру телефону та e-mail — після надання дозволу користувача на це. Щоб клієнту не доводилось вносити ці дані вручну.

Нещодавно команда Дії запустила сайт Інтеграції Дії, де зібрала всю необхідну інформацію з прикладами використання у процесах бізнесу.  Якщо ви представник бізнесу чи установи й бажаєте зробити ваш сервіс зручнішим, переходьте на сайт, ознайомлюйтесь з можливостями Дії для бізнесу й пишіть команді Дії. Інтегруйте Дію та покращуйте взаємодію з клієнтами.

Вдячні команді Мінцифри за зустріч та презентацію можливостей застосунку для бізнесу! 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: