Кернел перебудовує систему вантажних перевезень для 100% пунктуальності та прогнозованості руху

06/ 06/ 2019

Спільно з Укрзалізницею великий бізнес структурує одну з найбільших залізниць світу, яка довгий час працює за старими стандартами. Мета – забезпечити прогнозованість та пунктуальність перевезень, у першу чергу в сезон. Яким чином запровадження відправок за графіком вплине на ефективність логістики компанії, та в чому переваги нового підходу – розповіли у прес-службі Кернел.

«Ідея курсування вантажних потягів за чітким розкладом існує давно. Наміри щодо впровадження таких графіків неодноразово висловлювали представники різних компаній, –розповідає Микола Мірошниченко, директор з логістики Кернел. – Але команда логістики Кернел разом із фахівцями «Укрзалізниці» вперше втілили це на практиці для перевезень зернових вантажів, виступивши з ініціативою реалізувати проект на базі власного замкнутого логістичного ланцюга «елеватор-вагон-порт», який ми маємо в розпорядженні компанії».

Для старту проекту було запропоновано охопити шість маршрутних елеваторів та власний потужний портовий термінал Трансбалктермінал. Сьогодні вдалося реалізувати вже три таких напрями: Старокостянтинів-2, Балин (Хмельницька область) та Лазірки (Полтавська область). Таким чином, протягом травня відбувається тестування нової системи, а з нового маркетингового року (липень-серпень 2019 року) сервіс має бути запроваджений на постійній основі.

У чому переваги нової системи?

Керівник відділу забезпечення рухомим складом Кернел Михайло Кравченко коментує:

«По-перше, у схемі перевезень за графіком вантажні вагони використовуються більш ефективно та раціонально. При русі за розкладом зерновози не проходять додаткових операцій формування/розформування, не стоять в очікуванні локомотиву – це значно скорочує період оборотності. Так, вже під час тестових рейсів вдалося досягти оборотності вагона – до 5 діб, при тому що раніше це було щонайменше 11 діб. Отже, за місяць один вагон тепер має змогу перевезти вдвічі більше вантажу.

По-друге, є експлуатаційна вигода. Завдяки графіку ми отримуємо можливість прогнозувати рух вантажу, а саме ETA (Estimated time of arrival), чого раніше взагалі не було. Тепер ми наперед знаємо конкретний час і дату, коли прибуде порожній состав, а коли – завантажений. Завдяки цьому можемо значно ефективніше планувати роботу із флотом та забезпечувати термінал необхідним вантажем.

По-третє, стратегічна вигода. Вантажоперевезення за графіком допомагають збалансувати всю систему перевезень «Укрзалізниці» та знизити навантаження на мережу в цілому, зокрема через скорочення надмірної роботи локомотивів на шляху проходження, в умовах значного дефіциту останніх».

Як будується співпраця з «Укрзалізницею» за новим проектом?

Успіх проекту базується на ефективній взаємодії Кернел з менеджментом «Укрзалізниці», відкритості та прогнозованості з обох сторін. «Ми давно звертаємося до представників УЗ із закликом працювати прозоро і зі свого боку намагаємося робити все від нас залежне, щоб система перевезень змінювалась на краще. Вірю, що це тільки перші, але важливі кроки, які ми робимо на шляху до реформування усієї системи перевезень», – зазначає Микола Мірошниченко.

Минулого року агрокомпанія підтримала запроваджену модель маршрутизації і долучилася до неї, створивши власну систему збірних маршрутних перевезень для немаршрутних елеваторів – Transihub. Цього року додалася ще й графіковість вантажних перевезень, в якій Кернел вбачає великі перспективи.

По суті, «нитки графіку» для зернової логістики – це win-win проект, коли обидві сторони – і Укрзалізниця, і агрокомпанія – виграють від змін. Зменшення витрат, покращення оборотності, операційний ефект – все це актуально не лише для власника вагонів-зерновозів, а й для «УЗ» в цілому.

До того ж, щоб зробити планування більш «глибоким» та ефективним, цього року Кернел відкрив для партнерів «УЗ» свої цифри по розподілу майбутнього врожаю, дані щодо зберігання врожаю на елеваторах та планові строки вивезення продукції. Це дасть змогу ще точніше планувати графіки руху вантажних потягів.

Спільними зусиллями з «Укрзалізницею» Кернел вже досяг значних результатів у цьому процесі. Далі у планах – діджиталізація процесу. Наразі планування з боку Укрзалізниці відбувається у властивому для неї ручному та паперовому форматі, а Кернел планує будувати цифрову та автоматизовану взаємодію.

Джерело: AgroReview

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: