fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Кар’єра в умовах кризи: управління кар’єрою людей, що опинились без роботи в кризовий час

06/ 10/ 2022
  Війна, втрата роботи – куди рухатись далі? Де себе реалізувати, перебуваючи в іншій країні? Робота є, однак є і хвилювання щодо майбутнього? Як дати собі раду, коли через вік на співбесіду запрошують рідко? На ці та інші питання ми намагалися знайти відповіді на зустрічі «Кар’єра в умовах кризи: управління кар’єрою людей, що опинились без роботи в кризовий час», що відбулась 3 жовтня в рамках роботи комітету з управління персоналом Офісу разом зі Світланою Калініною, національною кар’єрною радницею, представницею проєкту кар’єрний хаб «ВОНА». Власне, саме поняття «кар’єри» на заході було розглянуто радше зі сторони можливих варіантів зайнятості та пошуку альтернативних шляхів заробітку для тих, хто опинився в кризових ситуаціях або перебуває в стані невизначеності щодо стабільності свого нинішнього робочого місця. Серед основних порад HR-м щодо тих, хто залишився без роботи та намагається працевлаштуватись в Україні або закордоном важливо є спонукати осіб: зрозуміти для себе, що вдається найкраще, орієнтуючись на питання що подобається, подобалось. Хобі та мрії допоможуть знайти правильний орієнтир; запропонувати пройти курси/навчання аби отримати необхідні навички, що дасть можливість швидше працевлаштуватись; поглянути на можливості роботи більш широко – відкрити для себе нові галузі, сфери для реалізації свого потенціалу; вивчити мову країни, де проживаєш; Також для тих, хто знаходиться в пошуку роботи варто: проаналізувати ринок праці. Необхідно зрозуміти, що зараз затребувано та, відповідно, оплачується; не орієнтуватись на статус при виборі роботи, тримати фокус на тому, що реально приносить дохід; тримати руку на пульсі ресурсів з пошуку роботи - до прикладу, платформи DOU, Djinni та інші. Для людей, що мають роботу але хвилюються за майбутнє, важливим є підготовка відповідної бази аби при потребі мати можливість безстресово змінити діяльність. Наприклад, вести окремі сторінки в Instagram, Telegram, Youtube щодо своїх  хобі (готове портфоліо в разі чого), провести ревізію того, що вмієш і що подобається робити, отримати додаткові/суміжні  професії в перспективних галузях. І, мабуть, чи не найголовніше, що варто пам’ятати усім, хто перебуває в пошуку роботи, зміни сфери діяльності чи організації власної справи – відкинути усі страхи та сумніви, сміливо йти в новизну, з вірою у власні сили та успіх рухатись вперед. Дякуємо учасникам за участь у заході, експертці Світлані Калініній за приділений час, Олені Скибі за модерацію. Слідкуйте за нашими наступними подіями!

Війна, втрата роботи – куди рухатись далі? Де себе реалізувати, перебуваючи в іншій країні? Робота є, однак є і хвилювання щодо майбутнього? Як дати собі раду, коли через вік на співбесіду запрошують рідко?

На ці та інші питання ми намагалися знайти відповіді на зустрічі «Кар’єра в умовах кризи: управління кар’єрою людей, що опинились без роботи в кризовий час», що відбулась 3 жовтня в рамках роботи комітету з управління персоналом Офісу разом зі Світланою Калініною, національною кар’єрною радницею, представницею проєкту кар’єрний хаб «ВОНА».

Власне, саме поняття «кар’єри» на заході було розглянуто радше зі сторони можливих варіантів зайнятості та пошуку альтернативних шляхів заробітку для тих, хто опинився в кризових ситуаціях або перебуває в стані невизначеності щодо стабільності свого нинішнього робочого місця.

Серед основних порад HR-м щодо тих, хто залишився без роботи та намагається працевлаштуватись в Україні або закордоном важливо є спонукати осіб:

  • зрозуміти для себе, що вдається найкраще, орієнтуючись на питання що подобається, подобалось. Хобі та мрії допоможуть знайти правильний орієнтир;
  • запропонувати пройти курси/навчання аби отримати необхідні навички, що дасть можливість швидше працевлаштуватись;
  • поглянути на можливості роботи більш широко – відкрити для себе нові галузі, сфери для реалізації свого потенціалу;
  • вивчити мову країни, де проживаєш;

Також для тих, хто знаходиться в пошуку роботи варто:

  • проаналізувати ринок праці. Необхідно зрозуміти, що зараз затребувано та, відповідно, оплачується;
  • не орієнтуватись на статус при виборі роботи, тримати фокус на тому, що реально приносить дохід;
  • тримати руку на пульсі ресурсів з пошуку роботи – до прикладу, платформи DOU, Djinni та інші.

Для людей, що мають роботу але хвилюються за майбутнє, важливим є підготовка відповідної бази аби при потребі мати можливість безстресово змінити діяльність. Наприклад, вести окремі сторінки в Instagram, Telegram, Youtube щодо своїх  хобі (готове портфоліо в разі чого), провести ревізію того, що вмієш і що подобається робити, отримати додаткові/суміжні  професії в перспективних галузях.

І, мабуть, чи не найголовніше, що варто пам’ятати усім, хто перебуває в пошуку роботи, зміни сфери діяльності чи організації власної справи – відкинути усі страхи та сумніви, сміливо йти в новизну, з вірою у власні сили та успіх рухатись вперед.

Дякуємо учасникам за участь у заході, експертці Світлані Калініній за приділений час, Олені Скибі за модерацію.

Слідкуйте за нашими наступними подіями!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: