fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Інтермодальні перевезення DSV

29/ 04/ 2024
  Як все починалося? Ідея запуску інтермодальних перевезень з’явилася в нас ще у 2019 році, коли у «пікові» сезони звичайні дозволи закінчувалися ледь не щогодини, доступного транспорту ставало все менше і вантажівкам доводилось їздити за книжками ЄКМТ. Терміново була потрібна альтернатива автомобільним вантажним перевезенням. Адже навіть тимчасова зупинка міжнародного товарообігу між Україною та Європою могла спричинити негативні наслідки. Прискоренню втілення інтермодальних перевезень в дію сприяла складна ситуація на кордонах України, яка виникла в кінці літа 2023 року.  Ще з початку війни,  згідно двосторонніх домовленостей  з ЄС, була скасована необхідність отримання дозволів. Таке рішення геть не влаштовувало польських перевізників, адже наші транспортні компанії практично витіснили їх з ринку логістики, а  пункти пропусків просто не справлялись з українськими об’ємами перевезень. Блокування всіх переходів кордонів практично зупинило міжнародну доставку вантажів автотранспортом: виникали значні черги на кордоні (приблизний термін очікування варіювався від 12 до 21 днів), відчувалась нестача транспорту, поставки відтерміновувались на невизначений період, тарифи на автоперевезення росли щодня… Автомобільні вантажоперевезення фултраками (FTL) ставали не рентабельними, як для клієнтів, так і логістичних компаній. Такий хід подій став своєрідним поштовхом для нашої команди і ми, оцінивши всі ризики та наші можливості, прийняли рішення запустити сервіс контрейлерних перевезень, який мав забезпечити перетин кордону без затримок та виконання зобов’язань перед клієнтами та партнерами. Окрім цього, інтермодальні перевезення є найбільш екологічними та покликані зменшити вуглецевий слід ланцюга постачань. Схема таких перевезень доволі проста: авто-залізниця-авто, але при цьому значно мінімізується пробіг фури і, відповідно, знижуються викиди СО2. DSV, як одна з найбільших транспортно-логістичних компаній світу, взяла курс на «зелену» логістику (DSV Green Logistics) ще у 2021 році та впровадила комплекс рішень щодо прискорення «зеленого» переходу всієї галузі. Як запускались контрейлерні перевезення? Передпроєктна робота тривала кілька місяців. Ми провели ретельну роботу з  локальними залізничними операторами та обрали найкращих; підключили нашу службу DSV Global Equipment Services, яка надала європейські напівпричепи; залучили тягачі з власної мережі DSV. Все, щоб запропонувати клієнтам не тільки альтернативне й ефективне рішення, а й оптимальне співвідношення ціни та високої якості, що відповідатимуть міжнародним стандартам імпортних та експортних перевезень. Колаборація з нашими представництвами допомогла закрити європейську складову інтермодального перевезення:  наша фура з напівпричепом завантажується у відправника, прямує на замитнення та термінал у Форст (Німеччина), далі причіп вантажиться на залізничну платформу, фіксується і залізницею прямує в Україну на станцію Мостиська-2 (Львівська область). Орієнтовано, транзитний час залізницею складає 3-4 дні. Тут, в Україні, на терміналі контрейлер знімається, причіплюється до тягача і доставляється до митниці призначення. Таким чином, левову частину маршруту (близько 600 км) займає залізниця, яка не завдає великої шкоди навколишньому природному середовищу. Які можливості інтермодального сервісу? Контрейлери практично не мають обмежень по вазі та дозволяють транспортувати будь-які генеральні та великі вантажі: всі, які можна розмістити в стандартному причепі (як при FTL перевезеннях), а також 1 – 24 групи товарів, зазначені в УКТ ЗЕД. Не рекомендовано до інтермодального перевезення температурно-чутливі та фармацевтичні вантажі. Транспортування небезпечних (ADR) вантажів потребує попереднього узгодження з залізницею та виробником  дозволеного способу перевезення та коду УКТ ЗЕД, проведення двоетапної перевірки надійності пакування, наявності дозволів та сертифікатів, дотримання правил та вимог Регламенту про міжнародне залізничне перевезення небезпечних вантажів (RID) тощо. В нашому поїзді можна розмістити до 18 вантажних одиниць, як в імпортному, так і експортному направленнях. На стадії тестування сервісу, ми пропонуємо клієнтам можливість відправлення навіть від 1 контрейлера. Для ефективного планування логістики та забезпечення регулярності міжнародних відправлень з Європи в Україну, або в зворотному напрямку,  інтермодальний сервіс передбачає доставку двічі на тиждень.  Покриття сервісу на даний момент - Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Німеччина, Польща та західна Чехія. В залежності від початкової та кінцевої точки, термін доставки вантажів становить близько 8-9 днів. Але якщо необхідно організувати доставку з/в будь-яку іншу країну Європи наші фахівці зможуть запропонувати індивідуальне рішення виключно під потреби клієнта. Що потрібно для організації перевезення? Так як основною ланкою інтермодального перевезення є залізниця, організація транспортування має бути продуманою, структурованою та чіткою. Перш ніж починати організацію перевезення, проводиться підготовчий етап, який передбачає надання та збір інформації щодо типу та технічних характеристик вантажу, ваги та габаритів, об’ємів або кількості місць, пакування та умов перевезення, супроводжуючих та митних документів, місця забору та доставки тощо. Велика увага приділяється саме документам. Зазвичай, для уникнення їх втрати, ми зазначаємо товаросупровідні документи в CMR. Оскільки інтермодальне перевезення – складний процес, в якому беруть участь кілька учасників і людський фактор може призвести до збою, контроль за наявністю всіх документів залишається за нами. Тому, напередодні відправлення ми вже маємо готовий пакет документів, в день забору подаємо автомобіль для завантаження, який одразу прямує на замитнення, й далі у місце призначення. До речі, в Європі на завантаження/митне оформлення або розвантаження/розмитнення виділяється 3 години, в Україні – доба. Які переваги інтермодального сервісу? Інтермодальні перевезення базуються на поєднані регулярних залізничних відправлень та гнучких автомобільних перевезень, які в комплексі створюють ефективний інструмент для забезпечення надійності та безперебійності ланцюга постачання. Серед основних переваг інтермодального сервісу можна виділити: чітке планування та графікі відвантажень, контрольований транзитний час, низький ризик пошкодження вантажу та висока безпека руху, прозора вартість послуг, спрощений документообіг, оптимізація логістичного процесу, екологічність. Більше того, інтермодальні перевезення дозволяють сконцентруватися на раціональному плануванні та досягненні результату навіть в складних умовах. Які плани на майбутнє? Ми дуже цінуємо час наших клієнтів та їх впевненість у завтрашньому дні, тому вважаємо, що за інтермодальними перевезеннями майбутнє. Оскільки це про надійність, своєчасність та природозбереження. В найближчій перспективі ми плануємо активно розвивати сервіс та опановувати нові можливості: значно розширювати географію, організовувати консолідаційні склади в Європі саме для FTL вантажів, збільшувати кількість рухомого складу та впроваджувати інновації. Наша мета – бути корисними в потрібний час, створювати сприятливе середовище для українського бізнесу та бути ближче до клієнтів та їх потреб. За матеріалами прес-служби Автодорожнього департаменту DSV в Україні. Якщо ви бажаєте апробувати інтермодальний сервіс або ще маєте запитання, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців: [email protected]

Як все починалося?

Ідея запуску інтермодальних перевезень з’явилася в нас ще у 2019 році, коли у «пікові» сезони звичайні дозволи закінчувалися ледь не щогодини, доступного транспорту ставало все менше і вантажівкам доводилось їздити за книжками ЄКМТ. Терміново була потрібна альтернатива автомобільним вантажним перевезенням. Адже навіть тимчасова зупинка міжнародного товарообігу між Україною та Європою могла спричинити негативні наслідки.

Прискоренню втілення інтермодальних перевезень в дію сприяла складна ситуація на кордонах України, яка виникла в кінці літа 2023 року.  Ще з початку війни,  згідно двосторонніх домовленостей  з ЄС, була скасована необхідність отримання дозволів. Таке рішення геть не влаштовувало польських перевізників, адже наші транспортні компанії практично витіснили їх з ринку логістики, а  пункти пропусків просто не справлялись з українськими об’ємами перевезень.

Блокування всіх переходів кордонів практично зупинило міжнародну доставку вантажів автотранспортом: виникали значні черги на кордоні (приблизний термін очікування варіювався від 12 до 21 днів), відчувалась нестача транспорту, поставки відтерміновувались на невизначений період, тарифи на автоперевезення росли щодня… Автомобільні вантажоперевезення фултраками (FTL) ставали не рентабельними, як для клієнтів, так і логістичних компаній.

Такий хід подій став своєрідним поштовхом для нашої команди і ми, оцінивши всі ризики та наші можливості, прийняли рішення запустити сервіс контрейлерних перевезень, який мав забезпечити перетин кордону без затримок та виконання зобов’язань перед клієнтами та партнерами.

Окрім цього, інтермодальні перевезення є найбільш екологічними та покликані зменшити вуглецевий слід ланцюга постачань. Схема таких перевезень доволі проста: авто-залізниця-авто, але при цьому значно мінімізується пробіг фури і, відповідно, знижуються викиди СО2.

DSV, як одна з найбільших транспортно-логістичних компаній світу, взяла курс на «зелену» логістику (DSV Green Logistics) ще у 2021 році та впровадила комплекс рішень щодо прискорення «зеленого» переходу всієї галузі.

Як запускались контрейлерні перевезення?

Передпроєктна робота тривала кілька місяців. Ми провели ретельну роботу з  локальними залізничними операторами та обрали найкращих; підключили нашу службу DSV Global Equipment Services, яка надала європейські напівпричепи; залучили тягачі з власної мережі DSV.

Все, щоб запропонувати клієнтам не тільки альтернативне й ефективне рішення, а й оптимальне співвідношення ціни та високої якості, що відповідатимуть міжнародним стандартам імпортних та експортних перевезень.

Колаборація з нашими представництвами допомогла закрити європейську складову інтермодального перевезення:  наша фура з напівпричепом завантажується у відправника, прямує на замитнення та термінал у Форст (Німеччина), далі причіп вантажиться на залізничну платформу, фіксується і залізницею прямує в Україну на станцію Мостиська-2 (Львівська область). Орієнтовано, транзитний час залізницею складає 3-4 дні.

Тут, в Україні, на терміналі контрейлер знімається, причіплюється до тягача і доставляється до митниці призначення.

Таким чином, левову частину маршруту (близько 600 км) займає залізниця, яка не завдає великої шкоди навколишньому природному середовищу.

Які можливості інтермодального сервісу?

Контрейлери практично не мають обмежень по вазі та дозволяють транспортувати будь-які генеральні та великі вантажі: всі, які можна розмістити в стандартному причепі (як при FTL перевезеннях), а також 1 – 24 групи товарів, зазначені в УКТ ЗЕД.

Не рекомендовано до інтермодального перевезення температурно-чутливі та фармацевтичні вантажі. Транспортування небезпечних (ADR) вантажів потребує попереднього узгодження з залізницею та виробником  дозволеного способу перевезення та коду УКТ ЗЕД, проведення двоетапної перевірки надійності пакування, наявності дозволів та сертифікатів, дотримання правил та вимог Регламенту про міжнародне залізничне перевезення небезпечних вантажів (RID) тощо.

В нашому поїзді можна розмістити до 18 вантажних одиниць, як в імпортному, так і експортному направленнях. На стадії тестування сервісу, ми пропонуємо клієнтам можливість відправлення навіть від 1 контрейлера.

Для ефективного планування логістики та забезпечення регулярності міжнародних відправлень з Європи в Україну, або в зворотному напрямку,  інтермодальний сервіс передбачає доставку двічі на тиждень. 

Покриття сервісу на даний момент – Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Німеччина, Польща та західна Чехія. В залежності від початкової та кінцевої

точки, термін доставки вантажів становить близько 8-9 днів. Але якщо необхідно організувати доставку з/в будь-яку іншу країну Європи наші фахівці зможуть запропонувати індивідуальне рішення виключно під потреби клієнта.

Що потрібно для організації перевезення?

Так як основною ланкою інтермодального перевезення є залізниця, організація транспортування має бути продуманою, структурованою та чіткою.

Перш ніж починати організацію перевезення, проводиться підготовчий етап, який передбачає надання та збір інформації щодо типу та технічних характеристик вантажу, ваги та габаритів, об’ємів або кількості місць, пакування та умов перевезення, супроводжуючих та митних документів, місця забору та доставки тощо.

Велика увага приділяється саме документам. Зазвичай, для уникнення їх втрати, ми зазначаємо товаросупровідні документи в CMR. Оскільки інтермодальне перевезення – складний процес, в якому беруть участь кілька учасників і людський фактор може призвести до збою, контроль за наявністю всіх документів залишається за нами.

Тому, напередодні відправлення ми вже маємо готовий пакет документів, в день забору подаємо автомобіль для завантаження, який одразу прямує на замитнення, й далі у місце призначення. До речі, в Європі на завантаження/митне оформлення або розвантаження/розмитнення виділяється 3 години, в Україні – доба.

Які переваги інтермодального сервісу?

Інтермодальні перевезення базуються на поєднані регулярних залізничних відправлень та гнучких автомобільних перевезень, які в комплексі створюють ефективний інструмент для забезпечення надійності та безперебійності ланцюга постачання.

Серед основних переваг інтермодального сервісу можна виділити:

  • чітке планування та графікі відвантажень,
  • контрольований транзитний час,
  • низький ризик пошкодження вантажу та висока безпека руху,
  • прозора вартість послуг,
  • спрощений документообіг,
  • оптимізація логістичного процесу,
  • екологічність.

Більше того, інтермодальні перевезення дозволяють сконцентруватися на раціональному плануванні та досягненні результату навіть в складних умовах.

Які плани на майбутнє?

Ми дуже цінуємо час наших клієнтів та їх впевненість у завтрашньому дні, тому вважаємо, що за інтермодальними перевезеннями майбутнє. Оскільки це про надійність, своєчасність та природозбереження.

В найближчій перспективі ми плануємо активно розвивати сервіс та опановувати нові можливості: значно розширювати географію, організовувати консолідаційні склади в Європі саме для FTL вантажів, збільшувати кількість рухомого складу та впроваджувати інновації.

Наша мета – бути корисними в потрібний час, створювати сприятливе середовище для українського бізнесу та бути ближче до клієнтів та їх потреб.

За матеріалами прес-служби Автодорожнього департаменту DSV в Україні.

Якщо ви бажаєте апробувати інтермодальний сервіс або ще маєте запитання, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: