fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Інсайти ведення бізнесу під час кризи

28/ 05/ 2020
  https://youtu.be/jzmgrZnI_T0 Протягом більш ніж двох місяців компанії активно впроваджували зміни в своїй діяльності, щоб пристосуватися до нових умов введення бізнесу. Так, під час EBA Business Outlook: Rethinking Work Model керівники компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації поділились досвідом роботи під час карантину, можливостями, які відкрив для бізнесу локдаун та планами щодо відновлення докарантинного рівня розвитку. Девід Морен, генеральний директор Radisson Blu Hotel Kyiv City Centre, визнав необхідність прийняти нові вимоги та стандарти роботи. Так, в готельному бізнесі вже запроваджуються нові процедури прибирання та заселення гостей з дотриманням правил індивідуального захисту. Очікується, що відновлення індустрії може відбутись частково через внутрішній туризм. Наприклад, Radisson Blu Resort в Буковелі вже на 10-15% заборонований у червні, однак, готелі мережі в інших містах будуть ще 3-4 місяця працювати із низьким доходом. Водночас, через кризу готелі були змушені скоротити свій штат на 10-15% та сплачувати працівникам дві третини зарплатні. Дмитро Шимків, Голова ради директорів Darnitsa Group, заявив, що ситуація з фармацевтичною індустрією є неоднозначною. Зростання продажів в компанії тривало лише два перших тижні карантину, потім ажіотаж спав. Відповідно, рівень продажів за квітень є на 30% меншими у порівнянні з аналогічними показниками минулого року. Водночас, доходи у фармацевтичній галузі на 80% залежать від поведінки споживачів. Тому, наразі компанія активно впроваджує цифрові технології, щоб стимулювати онлайн продажі та краще слідкувати за змінами в споживчих настроях. Під час кризи компанія зберегла зарплати працівників у незмінному вигляді та запустила нову лінійку продукції. Як зазначив Мауро Лонгобардо, CEO, ArcelorMittal Kryvyi Rih, безперервна робота його підприємства є стратегічно важливою для Кривого Рогу. Так, завдяки посиленим заходам безпеки (температурний скринінг, перевірка на експрес-тести) серед 30 тисяч працівників підприємства було лише 3 випадки захворювання коронавірусом. Попри те, що 20% робітників були змушені взяти відпустку, компанія продовжує свою діяльність і виробляє обсяг продукції як і до карантину. Однак, світові ціни на сировину впали через кризу, тож і прибутковість компанії суттєво знизилась. Так, компанія очікує на відновлення вже у четвертому кварталі, та планує продати 80% своєї продукції на експорт. Ігор Смілянський, генеральний директор, Ukrposhta JSC, розповів, що в умовах пандемії почастішали пересилання внутрішніх посилок. Водночас, зменшилась кількість міжнародних поштових відправлень, вони становили 25% доходів національного оператора поштового зв’язку. Загалом же, доходи Укрпошти впали на 10% попри те, що підприємство активно інвестувало в продукти у сфері IT та інфраструктури. Повернення ж до попереднього рівня доходів залежить від відновлення пасажирських авіаперевезень. Наразі Укрпошта активно співпрацює з виробниками, зокрема фармкомпаніями, впроваджує технологію цифрових підписів та допомагає українським підприємцям виходити на міжнародні ринки в рамках програми E-Export school. Сектор ІТ продовжує розвиватися, хоча темпи зростання і сповільнилися майже удвічі. Стабільність галузі, окрім усього іншого, обумовлена її диверсифікованістю. Наприклад, IT компанія Sigma Software залучена в проекти у фінансах, e-commerce,  автомобільній індустрії, авіації, тощо. За словами Валерія Красовського, СЕО і співзасновник компанії, деякі сектори відмовилися від розробки ІТ програм. Водночас, Sigma Software активно зростала протягом березня, знаходила нових міжнародних клієнтів та розширювала свій штат. До квітня місяця в компанії були відкриті 100 вакансій, проте, наразі кількість вакансій складає 25. Досвідом малого бізнесу у подоланні кризи поділилася Катерина Глазова, засновник шоуруму “Kod Osobnyak”. Через відсутність замовлень під час карантину її бізнес приносив мізерний дохід, якого не вистачало на оренду приміщення. Тому, пані Глазова вирішила перепрофілюватися та створила у партнерстві з освітньою онлайн-платформою свої авторські курси. Саме прибуток від продажу онлайн-курсів дозволив підприємниці погасити борги та фінансово утримати своїх співробітників. Тож Катерина планує масштабувати свій фешн-бізнес через онлайн канали. Від імені Європейської Бізнес Асоціації дякуємо спікерам за цінні уроки та інсайти щодо ведення бізнесу під час кризи! Сподіваємось, найближчим часом економічне становище в країні та у світі стабілізується і бізнес зможе повноцінно відновити свою діяльність.

Протягом більш ніж двох місяців компанії активно впроваджували зміни в своїй діяльності, щоб пристосуватися до нових умов введення бізнесу. Так, під час EBA Business Outlook: Rethinking Work Model керівники компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації поділились досвідом роботи під час карантину, можливостями, які відкрив для бізнесу локдаун та планами щодо відновлення докарантинного рівня розвитку.

Девід Морен, генеральний директор Radisson Blu Hotel Kyiv City Centre, визнав необхідність прийняти нові вимоги та стандарти роботи. Так, в готельному бізнесі вже запроваджуються нові процедури прибирання та заселення гостей з дотриманням правил індивідуального захисту. Очікується, що відновлення індустрії може відбутись частково через внутрішній туризм. Наприклад, Radisson Blu Resort в Буковелі вже на 10-15% заборонований у червні, однак, готелі мережі в інших містах будуть ще 3-4 місяця працювати із низьким доходом. Водночас, через кризу готелі були змушені скоротити свій штат на 10-15% та сплачувати працівникам дві третини зарплатні.

Дмитро Шимків, Голова ради директорів Darnitsa Group, заявив, що ситуація з фармацевтичною індустрією є неоднозначною. Зростання продажів в компанії тривало лише два перших тижні карантину, потім ажіотаж спав. Відповідно, рівень продажів за квітень є на 30% меншими у порівнянні з аналогічними показниками минулого року. Водночас, доходи у фармацевтичній галузі на 80% залежать від поведінки споживачів. Тому, наразі компанія активно впроваджує цифрові технології, щоб стимулювати онлайн продажі та краще слідкувати за змінами в споживчих настроях. Під час кризи компанія зберегла зарплати працівників у незмінному вигляді та запустила нову лінійку продукції.

Як зазначив Мауро Лонгобардо, CEO, ArcelorMittal Kryvyi Rih, безперервна робота його підприємства є стратегічно важливою для Кривого Рогу. Так, завдяки посиленим заходам безпеки (температурний скринінг, перевірка на експрес-тести) серед 30 тисяч працівників підприємства було лише 3 випадки захворювання коронавірусом. Попри те, що 20% робітників були змушені взяти відпустку, компанія продовжує свою діяльність і виробляє обсяг продукції як і до карантину. Однак, світові ціни на сировину впали через кризу, тож і прибутковість компанії суттєво знизилась. Так, компанія очікує на відновлення вже у четвертому кварталі, та планує продати 80% своєї продукції на експорт.

Ігор Смілянський, генеральний директор, Ukrposhta JSC, розповів, що в умовах пандемії почастішали пересилання внутрішніх посилок. Водночас, зменшилась кількість міжнародних поштових відправлень, вони становили 25% доходів національного оператора поштового зв’язку. Загалом же, доходи Укрпошти впали на 10% попри те, що підприємство активно інвестувало в продукти у сфері IT та інфраструктури. Повернення ж до попереднього рівня доходів залежить від відновлення пасажирських авіаперевезень. Наразі Укрпошта активно співпрацює з виробниками, зокрема фармкомпаніями, впроваджує технологію цифрових підписів та допомагає українським підприємцям виходити на міжнародні ринки в рамках програми E-Export school.

Сектор ІТ продовжує розвиватися, хоча темпи зростання і сповільнилися майже удвічі. Стабільність галузі, окрім усього іншого, обумовлена її диверсифікованістю. Наприклад, IT компанія Sigma Software залучена в проекти у фінансах, e-commerce,  автомобільній індустрії, авіації, тощо. За словами Валерія Красовського, СЕО і співзасновник компанії, деякі сектори відмовилися від розробки ІТ програм. Водночас, Sigma Software активно зростала протягом березня, знаходила нових міжнародних клієнтів та розширювала свій штат. До квітня місяця в компанії були відкриті 100 вакансій, проте, наразі кількість вакансій складає 25.

Досвідом малого бізнесу у подоланні кризи поділилася Катерина Глазова, засновник шоуруму “Kod Osobnyak”. Через відсутність замовлень під час карантину її бізнес приносив мізерний дохід, якого не вистачало на оренду приміщення. Тому, пані Глазова вирішила перепрофілюватися та створила у партнерстві з освітньою онлайн-платформою свої авторські курси. Саме прибуток від продажу онлайн-курсів дозволив підприємниці погасити борги та фінансово утримати своїх співробітників. Тож Катерина планує масштабувати свій фешн-бізнес через онлайн канали.

Від імені Європейської Бізнес Асоціації дякуємо спікерам за цінні уроки та інсайти щодо ведення бізнесу під час кризи! Сподіваємось, найближчим часом економічне становище в країні та у світі стабілізується і бізнес зможе повноцінно відновити свою діяльність.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: