fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Інклюзивне лідерство та безбар’єрність: про що говорили на першій зустрічі «Клубу DE&I практик»

17/ 02/ 2025
  13 лютого в офісі компанії JTI Україна відбулася перша зустріч «Клубу DE&I практик», організована у партнерстві з Європейською Бізнес Асоціацією та OLX Робота. Метою заходу був обмін досвідом та практиками створення інклюзивної культури в компаніях. Модератором зустрічі стала Олена Кіор, People Lead компанії Mondelēz Україна. Вона зазначила, що DE&I — це вже не вимога, а необхідність у сучасному світі. Вона підкреслила важливість залучення працівників до створення безбар’єрного середовища. Анна Толмачова, директорка з персоналу METRO Україна, поділилася досвідом компанії у впровадженні практик DE&I. Вона розповіла про аудит безбар’єрності, проведений у 2021 році, який допоміг визначити напрямки для роботи й розвитку. «Ми створили карту фізичної безбар’єрності для працівників і клієнтів та розробили власну концепцію безбар’єрності, яка включає інклюзивне лідерство, безбар’єрний простір, рівні можливості, рівне ставлення та інклюзивну комунікацію», — зазначила Анна. Також вона поділилася найцікавішими кейсами, реалізованими в межах цієї концепції. На думку Анни, безбар’єрність — це комплексна стратегія, і вона має бути втілена в усіх суспільних процесах. Анна Лакштанова, менеджерка відділу «Люди та Культура» компанії JTI Україна та DE&I амбасадорка, представила тему інклюзивного лідерства на прикладі JTI. “Побудова інклюзивної культури в компанії — це ультрамарафон, на старті якого повинні бути лідери компанії, адже саме вони мають стати її амбасадорами”, - вважає Анна. В JTI Україна існує локальна програма навчання, яка базується на реальних прикладах стереотипів. Також усі працівники можуть скористатися інструментом самодіагностики упереджень. Адже усвідомлення своїх упереджень і робота з ними є однією з ключових ознак інклюзивного лідера. Саме тому інклюзивне лідерство — один із фокусів із DE&I стратегії компанії JTI Україна. Леся Полатайко, директорка з партнерств AllTogetherJobs та CEO рекрутингової агенції Brainy, розповіла про інструменти для самооцінки рівня інклюзивності в компаніях. Вона підкреслила важливість метрик, таких як різноманітність серед працівників, рівність у компенсації та бенефітах, показники плинності малопредставлених груп та рівень залученості працівників у DE&I активностях. Та найважливішим, на думку Лесі, є наявність стратегії різноманіття та її інтегрованість в роботу всіх функцій. Та найважливішим, на думку Лесі, є наявність стратегії різноманіття та її інтегрованість в роботу всіх функцій. Компанії, які зацікавлені в оцінці власного рівня інклюзивності, можуть отримати доступ до інструменту, звернувшись до команди AllTogetherJobs.  Назар Бедій, керівник напрямку зовнішніх комунікацій та роботи з відгуками клієнтів у McDonalds, розповів про підходи до DE&I в глобальній компанії. Він презентував шлях розвитку безбар’єрності в корпорації, додавши, що у 2025 McDonalds не відмовляється від цих ініціатив, а еволюціонує їх із фокусом на подальше просування культури інклюзивності. Також Назар розповів, як політика DE&I змінюється в Україні відповідно до вимог війни: “зараз ми зосереджені на трьох напрямках: ветерани, люди з інвалідністю, всі працівники”. Під час сесії запитань та відповідей спікери обговорили, як комунікувати безбар’єрність у компаніях, які тільки починають цей шлях; які стейкхолдери залучені в проєкти безбар’єрності; яка роль HR тощо.   Європейська Бізнес Асоціація дякує компанії JTI Україна за гостинність та всім партнерам за підтримку у проведенні заходу. Ми сподіваємося, що такі зустрічі сприятимуть розвитку інклюзивної культури в українських компаніях та підвищенню обізнаності про важливість DE&I практик.
01/

13 лютого в офісі компанії JTI Україна відбулася перша зустріч «Клубу DE&I практик», організована у партнерстві з Європейською Бізнес Асоціацією та OLX Робота. Метою заходу був обмін досвідом та практиками створення інклюзивної культури в компаніях.

Модератором зустрічі стала Олена Кіор, People Lead компанії Mondelēz Україна. Вона зазначила, що DE&I — це вже не вимога, а необхідність у сучасному світі. Вона підкреслила важливість залучення працівників до створення безбар’єрного середовища.

Анна Толмачова, директорка з персоналу METRO Україна, поділилася досвідом компанії у впровадженні практик DE&I. Вона розповіла про аудит безбар’єрності, проведений у 2021 році, який допоміг визначити напрямки для роботи й розвитку. «Ми створили карту фізичної безбар’єрності для працівників і клієнтів та розробили власну концепцію безбар’єрності, яка включає інклюзивне лідерство, безбар’єрний простір, рівні можливості, рівне ставлення та інклюзивну комунікацію», — зазначила Анна. Також вона поділилася найцікавішими кейсами, реалізованими в межах цієї концепції. На думку Анни, безбар’єрність — це комплексна стратегія, і вона має бути втілена в усіх суспільних процесах.

Анна Лакштанова, менеджерка відділу «Люди та Культура» компанії JTI Україна та DE&I амбасадорка, представила тему інклюзивного лідерства на прикладі JTI. “Побудова інклюзивної культури в компанії — це ультрамарафон, на старті якого повинні бути лідери компанії, адже саме вони мають стати її амбасадорами”, – вважає Анна. В JTI Україна існує локальна програма навчання, яка базується на реальних прикладах стереотипів. Також усі працівники можуть скористатися інструментом самодіагностики упереджень. Адже усвідомлення своїх упереджень і робота з ними є однією з ключових ознак інклюзивного лідера. Саме тому інклюзивне лідерство — один із фокусів із DE&I стратегії компанії JTI Україна.

Леся Полатайко, директорка з партнерств AllTogetherJobs та CEO рекрутингової агенції Brainy, розповіла про інструменти для самооцінки рівня інклюзивності в компаніях. Вона підкреслила важливість метрик, таких як різноманітність серед працівників, рівність у компенсації та бенефітах, показники плинності малопредставлених груп та рівень залученості працівників у DE&I активностях. Та найважливішим, на думку Лесі, є наявність стратегії різноманіття та її інтегрованість в роботу всіх функцій. Та найважливішим, на думку Лесі, є наявність стратегії різноманіття та її інтегрованість в роботу всіх функцій. Компанії, які зацікавлені в оцінці власного рівня інклюзивності, можуть отримати доступ до інструменту, звернувшись до команди AllTogetherJobs. 

Назар Бедій, керівник напрямку зовнішніх комунікацій та роботи з відгуками клієнтів у McDonald’s, розповів про підходи до DE&I в глобальній компанії. Він презентував шлях розвитку безбар’єрності в корпорації, додавши, що у 2025 McDonald’s не відмовляється від цих ініціатив, а еволюціонує їх із фокусом на подальше просування культури інклюзивності. Також Назар розповів, як політика DE&I змінюється в Україні відповідно до вимог війни: “зараз ми зосереджені на трьох напрямках: ветерани, люди з інвалідністю, всі працівники”.

Під час сесії запитань та відповідей спікери обговорили, як комунікувати безбар’єрність у компаніях, які тільки починають цей шлях; які стейкхолдери залучені в проєкти безбар’єрності; яка роль HR тощо.  

Європейська Бізнес Асоціація дякує компанії JTI Україна за гостинність та всім партнерам за підтримку у проведенні заходу. Ми сподіваємося, що такі зустрічі сприятимуть розвитку інклюзивної культури в українських компаніях та підвищенню обізнаності про важливість DE&I практик.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: