fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Ініціатива Watsons Україна: Студенти отримали шанс реалізувати свою креативність у соціальних мережах до дня Матері

12/ 06/ 2023
  https://www.youtube.com/watch?v=nHGXxSJCfeg В рамках свята дня Матері, що традиційно відзначають в другу неділю травня, компанія Watsons Україна, надала можливість студентам курсу від маркетингової агенції «Obrani» розробити механіку проведення свята та запропонувати власне бачення комунікації у соціальних мережах.  Студенти курсу були поділені на команди, кожна з яких, здійснила аналіз рекламних кампаній минулих років, провела аналіз цільової аудиторії та продемонструвала власні ідеї захистивши свій проект, з урахуванням потреб компанії. «Нам важливо, щоб молоді люди мали можливість випробувати свої сили на реальних кейсах тазмогли побачити, як їх майбутня професія виглядатиме на практиці. Адже реальний досвід, це те, що допоможе закріпити здобуті знання, протягом усього навчання. У Watsons Україна ми розуміємо цю необхідність та сприяємо студентам і молоді у розвитку їхніх навичок.» - коментує Анастасія Цвірчкова, начальник відділу маркетингових комунікацій Watsons Ukraine. Компанія не тільки виявила свою підтримку студентам, але й впровадила запропоновані ідеї на практиці. У результаті співпраці, було підготовлено Tik Tok чеkлендж, відео на You Tube «День матері очима дітей», що набрало більше чим 78 000 переглядів та опубліковано зворушливі Reels у інстаграм, про унікальність та самобутність кожної мами.  Крім, того з’явився унікальний хештег #дозвольсобібутимоєюмамою, що є продовженням кампанії «Дозволь собі бути», яка стартувала у Watsons на початку березня, і направлена на руйнування стереотипів та життя без обмежень та упереджень. Як соціально-відповідальний бізнес компанія Watsons Україна вважає за необхідне підтримувати молодь у їхньому професійному зростанні та заохочує творчість і інновації. * * * Довідка. Watsons Україна - входить до складу міжнародної компанії A.S. Watson Group, найбільшої у світі мережі роздрібної торгівлі продукцією для краси та здоров’я. Нині мережа налічує понад 16 000 магазинів, 12 роздрібних брендів на 28 ринках та більше ніж 130 000 співробітників по-всьому світу. За 2022 фінансовий рік A. S. Watson Group зафіксувала дохід у 22 мільярди доларів США. Щороку компанія обслуговує понад 5,5 мільярдів покупців через свої платформи, як онлайн так і офлайн, забезпечуючи клієнтам роздрібну торгівлю на основі сучасних технологій. Крім того, щоденно Watsons збирає гуманітарну допомогу для ТрО, ЗСУ, благодійних фондів, пологових домів, волонтерів, внутрішньо переміщених осіб та інших, хто потребує допомоги. Щодо співробітників, то компанія зберегла усі робочі місця із відповідними виплатами. Більше 2790 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця.

В рамках свята дня Матері, що традиційно відзначають в другу неділю травня, компанія Watsons Україна, надала можливість студентам курсу від маркетингової агенції «Obrani» розробити механіку проведення свята та запропонувати власне бачення комунікації у соціальних мережах.  Студенти курсу були поділені на команди, кожна з яких, здійснила аналіз рекламних кампаній минулих років, провела аналіз цільової аудиторії та продемонструвала власні ідеї захистивши свій проект, з урахуванням потреб компанії.

«Нам важливо, щоб молоді люди мали можливість випробувати свої сили на реальних кейсах тазмогли побачити, як їх майбутня професія виглядатиме на практиці. Адже реальний досвід, це те, що допоможе закріпити здобуті знання, протягом усього навчання. У Watsons Україна ми розуміємо цю необхідність та сприяємо студентам і молоді у розвитку їхніх навичок.» – коментує Анастасія Цвірчкова, начальник відділу маркетингових комунікацій Watsons Ukraine.

Компанія не тільки виявила свою підтримку студентам, але й впровадила запропоновані ідеї на практиці. У результаті співпраці, було підготовлено Tik Tok чеkлендж, відео на You Tube «День матері очима дітей», що набрало більше чим 78 000 переглядів та опубліковано зворушливі Reels у інстаграм, про унікальність та самобутність кожної мами.  Крім, того з’явився унікальний хештег #дозвольсобібутимоєюмамою, що є продовженням кампанії «Дозволь собі бути», яка стартувала у Watsons на початку березня, і направлена на руйнування стереотипів та життя без обмежень та упереджень.

Як соціально-відповідальний бізнес компанія Watsons Україна вважає за необхідне підтримувати молодь у їхньому професійному зростанні та заохочує творчість і інновації.

* * *

Довідка. Watsons Україна – входить до складу міжнародної компанії A.S. Watson Group, найбільшої у світі мережі роздрібної торгівлі продукцією для краси та здоров’я. Нині мережа налічує понад 16 000 магазинів, 12 роздрібних брендів на 28 ринках та більше ніж 130 000 співробітників по-всьому світу. За 2022 фінансовий рік A. S. Watson Group зафіксувала дохід у 22 мільярди доларів США. Щороку компанія обслуговує понад 5,5 мільярдів покупців через свої платформи, як онлайн так і офлайн, забезпечуючи клієнтам роздрібну торгівлю на основі сучасних технологій.

Крім того, щоденно Watsons збирає гуманітарну допомогу для ТрО, ЗСУ, благодійних фондів, пологових домів, волонтерів, внутрішньо переміщених осіб та інших, хто потребує допомоги. Щодо співробітників, то компанія зберегла усі робочі місця із відповідними виплатами. Більше 2790 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: