Інфраструктурний день

30/ 11/ 2018
    Цьогоріч участь у заході взяли Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, в.о. Голови Правління ПрАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, Голова Державної служби морського та річкового транспорту України Дмитро Петренко, Керівник ДП «Адміністрація морських портів України» Райвіс Вецкаганс, Начальник департаменту морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олександр Басюк. Воєнний стан не вплине на роботу об’єктів інфраструктури Таку тезу висловили керівники профільних Міністерства та відомств під час Інфраструктурного дня Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації. 27 листопада бізнес-спільнота Асоціації вже третій рік поспіль зібралася, щоб обговорити здобутки галузі та плани на прийдешній рік. Програма заходу складалася з двох блоків, перший був присвячений питанням залізничних перевезень, а другий – морському та річковому транспорту. Зважаючи на останні події в країні, цілком зрозуміло, що особливу увагу було приділено введенню воєнного стану та впливу цієї події на поточні та стратегічні питання роботи інфраструктурних об’єктів. В цілому, говорили про загальний стан та розвиток інфраструктури в Україні, тарифну політику, реформування річкової та морської галузі, перспективи зниження портових зборів, безпеку перевезень, розвиток портів, приватну тягу, створення та завдання Морської адміністрації та багато інших питань. Залізнична інфраструктура Євген Кравцов, в.о. Голови Правління ПрАТ «Укрзалізниця», запевнив, що введення воєнного стану не вплине на розклад вантажних і пасажирських поїздів. До того ж, в Укрзалізниці обіцяють посилити охорону критичних обєктів інфраструктури, зокрема в областях, де діє воєнний стан, а також небезпечних вантажів. Триває реформа корпоративного управління Укрзалізниці – обрано професійну Наглядову раду та затверджено нову редакцію Статуту товариства, що відповідає найкращим світовим практикам. Також пан Кравцов повідомив, що поставлені цього року локомотиви General Electric вже сертифіковані для роботи на українських залізницях. У планах на 2019 рік в Укрзалізниці оптимізація тарифів на вантажні перевезення – індексація на рівень Індексу цін виробників та подальше удосконалення системи управління. Зокрема, йшла мова про створення офісу ключових клієнтів для покращення якості послуг вантажних перевезень; централізація функцій управління рухом на маршрутах з найбільш інтенсивним рухом (до західних переходів та портів); вдосконалення системи розподілу порожніх вагонів, запровадження заходів зі зменшення споживання палива. Морський та річковий транспорт Під час даної панелі учасники обговорили функціонування новоствореної Морської адміністрації; перспективи прийняття законопроекту «Про внутрішній водний транспорт»; роботу над Методикою розрахунку розмірів ставок портових зборів та Порядком справляння та використання портових зборів та в цілому підсумки 2018 року та плани Міністерства на 2019 рік. Як наголосив Володимир Омелян, Міністр інфраструктури України, останнім часом у галузі морського та річкового транспорту відбулося декілька важливих подій. Це, зокрема, проходження Україною аудиту Міжнародної морської організації у 2018 році та  створення та забезпечення функціонування Морської адміністрації, що має ефективно реалізовувати державну політику у сферах морського та річкового транспорту. До того ж, Міністерство планує розпочати підготовку так званої «конституції морського та річкового транспорту» - нового Кодексу торговельного мореплавства України. Що стосується наслідків введення воєнного стану – то  Міністерство не бачить загрози скорочення кількості суднозаходів до морських торговельних портів України. Водночас існує вірогідність підвищення страховими компаніями вартості ризиків, що може позначитися на вартості фрахту для судновласників. Довідково: Інфраструктурний день – щорічний захід, який проводить Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації наприкінці листопада, присвячений підсумкам року та планам на майбутній рік.
01/

 

Цьогоріч участь у заході взяли Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, в.о. Голови Правління ПрАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, Голова Державної служби морського та річкового транспорту України Дмитро Петренко, Керівник ДП «Адміністрація морських портів України» Райвіс Вецкаганс, Начальник департаменту морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олександр Басюк.

Воєнний стан не вплине на роботу об’єктів інфраструктури

Таку тезу висловили керівники профільних Міністерства та відомств під час Інфраструктурного дня Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації. 27 листопада бізнес-спільнота Асоціації вже третій рік поспіль зібралася, щоб обговорити здобутки галузі та плани на прийдешній рік.

Програма заходу складалася з двох блоків, перший був присвячений питанням залізничних перевезень, а другий – морському та річковому транспорту. Зважаючи на останні події в країні, цілком зрозуміло, що особливу увагу було приділено введенню воєнного стану та впливу цієї події на поточні та стратегічні питання роботи інфраструктурних об’єктів.

В цілому, говорили про загальний стан та розвиток інфраструктури в Україні, тарифну політику, реформування річкової та морської галузі, перспективи зниження портових зборів, безпеку перевезень, розвиток портів, приватну тягу, створення та завдання Морської адміністрації та багато інших питань.

Залізнична інфраструктура

Євген Кравцов, в.о. Голови Правління ПрАТ «Укрзалізниця», запевнив, що введення воєнного стану не вплине на розклад вантажних і пасажирських поїздів. До того ж, в Укрзалізниці обіцяють посилити охорону критичних об’єктів інфраструктури, зокрема в областях, де діє воєнний стан, а також небезпечних вантажів.

Триває реформа корпоративного управління Укрзалізниці – обрано професійну Наглядову раду та затверджено нову редакцію Статуту товариства, що відповідає найкращим світовим практикам. Також пан Кравцов повідомив, що поставлені цього року локомотиви General Electric вже сертифіковані для роботи на українських залізницях.

У планах на 2019 рік в Укрзалізниці оптимізація тарифів на вантажні перевезення – індексація на рівень Індексу цін виробників та подальше удосконалення системи управління.

Зокрема, йшла мова про створення офісу ключових клієнтів для покращення якості послуг вантажних перевезень; централізація функцій управління рухом на маршрутах з найбільш інтенсивним рухом (до західних переходів та портів); вдосконалення системи розподілу порожніх вагонів, запровадження заходів зі зменшення споживання палива.

Морський та річковий транспорт

Під час даної панелі учасники обговорили функціонування новоствореної Морської адміністрації; перспективи прийняття законопроекту «Про внутрішній водний транспорт»; роботу над Методикою розрахунку розмірів ставок портових зборів та Порядком справляння та використання портових зборів та в цілому підсумки 2018 року та плани Міністерства на 2019 рік.

Як наголосив Володимир Омелян, Міністр інфраструктури України, останнім часом у галузі морського та річкового транспорту відбулося декілька важливих подій. Це, зокрема, проходження Україною аудиту Міжнародної морської організації у 2018 році та  створення та забезпечення функціонування Морської адміністрації, що має ефективно реалізовувати державну політику у сферах морського та річкового транспорту. До того ж, Міністерство планує розпочати підготовку так званої «конституції морського та річкового транспорту» – нового Кодексу торговельного мореплавства України.

Що стосується наслідків введення воєнного стану – то  Міністерство не бачить загрози скорочення кількості суднозаходів до морських торговельних портів України. Водночас існує вірогідність підвищення страховими компаніями вартості ризиків, що може позначитися на вартості фрахту для судновласників.

Довідково:

Інфраструктурний день – щорічний захід, який проводить Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації наприкінці листопада, присвячений підсумкам року та планам на майбутній рік.

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: