fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

HR-бранч: Ментальне здоров’я та відновлення

05/ 10/ 2023
  15 вересня, в столичному ресторані BAO, відбувся перший HR-бранч в новому форматі - «живих дискусій та peer-to-peer». Ми зібрали HR-директорів та СЕО провідних міжнародних та українських компаній. Темою було ментальне здоровя та відновлення під час війни. Сьогодні ментальне здоровя співробітників має вагомий вплив на здатність бізнесів підтримувати конкурентоспроможність, розвиватись, та бути опорою для України. HR-бранч став тематичним продовженням «Форуму HR-директорів». Особливістю нового формату став акцент на глибинні дискусії із залученням аудиторії, про кейси що зараз працюють, а які - ні. Основним лейтмотивом була тема виснаження та відновлення (ментальне та фізичне) до, та після повномасштабного вторгнення. Спікерами панельних дискусій були: Андрій Кучеренко, директор з персоналу, Kormotech; Рената Дельпорте, старший віцепрезидент і Global HR Business Partner SoftServe; Анна Адом, директорка з управління персоналом та побуту Ferrexpo в Україні; Артем Бур’янов, керівник сектору індивідуальних форм навчання мережі АЗК ОККО; Поліна Тищенко, операційний директор та HR-директор МХП рітейл. На початку представили результати внутрішнього анонімного опитування – «Ментальне здоров’я та відновлення серед «блакитних комірців»». Яке, ексклюзивно для HR-бранчу, було проведене сервісом з підбору кандидатів Jooble: Програми з адаптації ветеранів та колективів Розвиток гендерної інклюзивності Програми психологічної освіти для особистої підтримки Андрій Кучеренко, директор з персоналу Kormotech  В багатьох людей, з початком війни, пройшла переоцінка цінностей. Речі, які були цінні до військових дій, втратили свою актуальність. Люди потребують енергії та довгострокового планування. Те, що ми упускаємо – відновлення. Якщо в мирний час було б достатньо суботи та неділі, то зараз цього не вистачає. Нам потрібно вчитись та шукати інакші методи відновлення в реаліях війни. Рената Дельпорте, старший віцепрезидент і Global HR Business Partner SoftServe Найбільше ми стомлюємося від боротьби з собою, тому найважливіше зараз звертати увагу на свої бажання, розуміти свої власні обмеження. Опиратися на себе. Пропоную формулу: все про що тебе просять – ти робиш для інших, а що не просять – для себе. Саме тому я і рекомендую Well-Being, як «створення середовища для досягнення задоволення, яке дозволяє співробітнику процвітати та повністю розкривати свій потенціал». При цьому підтримкою добробуту потрібно займатися постійно, від процесу найму до останнього робочого дня так, щоб знайшовся баланс між потребами співробітника та потребами компанії. Артем Бур’янов, керівник сектору індивідуальних форм навчання мережа АЗК ОККО Зараз надзвичайно важливо продумувати детально стратегії, адже знесилення приходить значно швидше, ніж раніше, і на її впровадження сил може не лишатися. Тому важливо приділяти увагу до себе, до сигналів власного тіла, ритму сна, до ментальних сигналів, до того як змінюється реакція навколишніх людей. Допомагають в цьому запити на реалізацію проєктів від людей. Поліна Тищенко, операційний директор та HR-директор МХП рітейл Зараз важливо бути поруч з людьми. Бо лідерство з безпечного місця на віддаленому доступі з екрана ноутбуку втрачає свою силу. Комунікація, яка відбувається між лідером і командою, має починатися з простого запитання «ти як?». Це дозволяє зорієнтуватися на відчуття людини, її емоційний стан, і тільки потім - класична модель менеджменту з постановкою цілей та контролем. Авторитарний стиль керівництва який не зважає на стан людини, не дає такої ефективності, як залучення працівників на місцях в прийнятті рішень. Важливо бути уважним й до свого психічного здоров’я - не дарма в критичних ситуаціях на літаку є інструкція: «спочатку кисневу маску надягніть на себе, а тільки потім на дитину». Анна Адом, директорка з управління персоналом та побуту Ferrexpo в Україні Завжди виявляйте людяність, чуйність та емпатію до своїх колег. Ми в першу чергу живі люди, а вже потім професіонали. Вислухати людину та підтримати її в будь-якій ситуації - це запорука добрих та відкритих відносин у колективі. До того ж суб’єктивно людина може не бачити варіанти розвязання своєї проблеми. Ви ж зі сторони зможете подивитись на ситуацію під іншим кутом та допомогти побачити позитив. Ця маленька деталь здатна покращити стосунки в колективі у десятки разів. Оксана Середюк, співвласниця ресторанів MAFIA, CASTA, Georgia, BAO, NAM Люди - це головний скарб! Потрібно приділяти особливу увагу до різних станів та проявів емоційної та психологічної складової. Які висновки винесли з HR-бранчу: співробітник за підтримки свого психічного стану - найефективніший у компанії. Розмовляйте, допомагайте, підтримуйте. Не бійтеся вкладати у своїх співробітників. Основними векторами роботи з персоналом на думку спікерів бранчу є: Ефективне планування робочого дня впливає не лише на продуктивність роботи, а й на психологічний стан людини. При наявності чіткого плану, наш мозок сприймає виконані пункти, як невеликі перемоги. Внаслідок чого стимулюється викид в кров дофаміну — нейромедіатора задоволення. Що покращує самопочуття людини та загальний стан організму. Психологічна підтримка. Особливо це стосується тих, хто побував у зоні бойових дій. Якщо ви можете організувати її самостійно — чудово. Коли ж відчуваєте, що ваших компетенцій недостатньо, то краще залучити професійного психолога. Сюди ж можна віднести проведення антистресових  практик з експертами. Приділення більшої уваги колективним заходам. Збереження контакту між колегами сприймається як стабільність. Завдяки йому кожен співробітник відчуває підтримку та єдність, сприймає себе частиною цілісного організму під назвою “команда”. Це впливає не тільки на психологічний стан кожного, а і згуртовує колектив, дозволяє краще дізнатись сильні сторони один одного та ефективніше взаємодіяти між собою при розвязанні робочих питань. Війна показала, що співробітники – це перш за все люди. Тож в роботі з ними важливо бачити насамперед у підлеглому людину зі своїми страхами і мріями. Тож дуже важливо зараз створювати культуру цілісного добробуту, включаючи фізичне, емоційне, фінансове, соціальне та кар’єрне. В основі цього лежить зростаюча потреба в гнучкості компаній — де, коли, та як підтримувати співробітників. Дякуємо нашим партнерам за підтримку проекту: преміальний ресторан Києва - BAO, та страхову компанію Інго. Медіапідтримку забезпечили: robota.ua, Work.ua, Jooble, EBA, RAU, Hurma та Mind.ua. Фото з події за посиланням

15 вересня, в столичному ресторані BAO, відбувся перший HR-бранч в новому форматі – «живих дискусій та peer-to-peer». Ми зібрали HR-директорів та СЕО провідних міжнародних та українських компаній. Темою було ментальне здоров’я та відновлення під час війни. Сьогодні ментальне здоров’я співробітників має вагомий вплив на здатність бізнесів підтримувати конкурентоспроможність, розвиватись, та бути опорою для України.

HR-бранч став тематичним продовженням «Форуму HR-директорів». Особливістю нового формату став акцент на глибинні дискусії із залученням аудиторії, про кейси що зараз працюють, а які – ні. Основним лейтмотивом була тема виснаження та відновлення (ментальне та фізичне) до, та після повномасштабного вторгнення.

Спікерами панельних дискусій були:

  • Андрій Кучеренко, директор з персоналу, Kormotech;
  • Рената Дельпорте, старший віцепрезидент і Global HR Business Partner SoftServe;
  • Анна Адом, директорка з управління персоналом та побуту Ferrexpo в Україні;
  • Артем Бур’янов, керівник сектору індивідуальних форм навчання мережі АЗК ОККО;
  • Поліна Тищенко, операційний директор та HR-директор МХП рітейл.

На початку представили результати внутрішнього анонімного опитування – «Ментальне здоров’я та відновлення серед «блакитних комірців»». Яке, ексклюзивно для HR-бранчу, було проведене сервісом з підбору кандидатів Jooble:

  • Програми з адаптації ветеранів та колективів
  • Розвиток гендерної інклюзивності
  • Програми психологічної освіти для особистої підтримки

Андрій Кучеренко, директор з персоналу Kormotech 

В багатьох людей, з початком війни, пройшла переоцінка цінностей. Речі, які були цінні до військових дій, втратили свою актуальність. Люди потребують енергії та довгострокового планування. Те, що ми упускаємо – відновлення. Якщо в мирний час було б достатньо суботи та неділі, то зараз цього не вистачає. Нам потрібно вчитись та шукати інакші методи відновлення в реаліях війни.

Рената Дельпорте, старший віцепрезидент і Global HR Business Partner SoftServe

Найбільше ми стомлюємося від боротьби з собою, тому найважливіше зараз звертати увагу на свої бажання, розуміти свої власні обмеження. Опиратися на себе. Пропоную формулу: все про що тебе просять – ти робиш для інших, а що не просять – для себе. Саме тому я і рекомендую Well-Being, як «створення середовища для досягнення задоволення, яке дозволяє співробітнику процвітати та повністю розкривати свій потенціал». При цьому підтримкою добробуту потрібно займатися постійно, від процесу найму до останнього робочого дня так, щоб знайшовся баланс між потребами співробітника та потребами компанії.

Артем Бур’янов, керівник сектору індивідуальних форм навчання мережа АЗК ОККО

Зараз надзвичайно важливо продумувати детально стратегії, адже знесилення приходить значно швидше, ніж раніше, і на її впровадження сил може не лишатися. Тому важливо приділяти увагу до себе, до сигналів власного тіла, ритму сна, до ментальних сигналів, до того як змінюється реакція навколишніх людей. Допомагають в цьому запити на реалізацію проєктів від людей.

Поліна Тищенко, операційний директор та HR-директор МХП рітейл

Зараз важливо бути поруч з людьми. Бо лідерство з безпечного місця на віддаленому доступі з екрана ноутбуку втрачає свою силу. Комунікація, яка відбувається між лідером і командою, має починатися з простого запитання «ти як?». Це дозволяє зорієнтуватися на відчуття людини, її емоційний стан, і тільки потім – класична модель менеджменту з постановкою цілей та контролем. Авторитарний стиль керівництва який не зважає на стан людини, не дає такої ефективності, як залучення працівників на місцях в прийнятті рішень. Важливо бути уважним й до свого психічного здоров’я – не дарма в критичних ситуаціях на літаку є інструкція: «спочатку кисневу маску надягніть на себе, а тільки потім на дитину».

Анна Адом, директорка з управління персоналом та побуту Ferrexpo в Україні

Завжди виявляйте людяність, чуйність та емпатію до своїх колег. Ми в першу чергу живі люди, а вже потім професіонали. Вислухати людину та підтримати її в будь-якій ситуації – це запорука добрих та відкритих відносин у колективі. До того ж суб’єктивно людина може не бачити варіанти розв’язання своєї проблеми. Ви ж зі сторони зможете подивитись на ситуацію під іншим кутом та допомогти побачити позитив. Ця маленька деталь здатна покращити стосунки в колективі у десятки разів.

Оксана Середюк, співвласниця ресторанів MAFIA, CASTA, Georgia, BAO, NAM

Люди – це головний скарб! Потрібно приділяти особливу увагу до різних станів та проявів емоційної та психологічної складової. Які висновки винесли з HR-бранчу: співробітник за підтримки свого психічного стану – найефективніший у компанії. Розмовляйте, допомагайте, підтримуйте. Не бійтеся вкладати у своїх співробітників.

Основними векторами роботи з персоналом на думку спікерів бранчу є:

Ефективне планування робочого дня впливає не лише на продуктивність роботи, а й на психологічний стан людини. При наявності чіткого плану, наш мозок сприймає виконані пункти, як невеликі перемоги. Внаслідок чого стимулюється викид в кров дофаміну — нейромедіатора задоволення. Що покращує самопочуття людини та загальний стан організму.

Психологічна підтримка. Особливо це стосується тих, хто побував у зоні бойових дій. Якщо ви можете організувати її самостійно — чудово. Коли ж відчуваєте, що ваших компетенцій недостатньо, то краще залучити професійного психолога. Сюди ж можна віднести проведення антистресових  практик з експертами.

Приділення більшої уваги колективним заходам. Збереження контакту між колегами сприймається як стабільність. Завдяки йому кожен співробітник відчуває підтримку та єдність, сприймає себе частиною цілісного організму під назвою “команда”. Це впливає не тільки на психологічний стан кожного, а і згуртовує колектив, дозволяє краще дізнатись сильні сторони один одного та ефективніше взаємодіяти між собою при розв’язанні робочих питань.

Війна показала, що співробітники – це перш за все люди. Тож в роботі з ними важливо бачити насамперед у підлеглому людину зі своїми страхами і мріями. Тож дуже важливо зараз створювати культуру цілісного добробуту, включаючи фізичне, емоційне, фінансове, соціальне та кар’єрне. В основі цього лежить зростаюча потреба в гнучкості компаній — де, коли, та як підтримувати співробітників.

Дякуємо нашим партнерам за підтримку проекту: преміальний ресторан Києва – BAO, та страхову компанію Інго.

Медіапідтримку забезпечили: robota.ua, Work.ua, Jooble, EBA, RAU, Hurma та Mind.ua.

Фото з події за посиланням

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: