fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Історія та як її розповісти

17/ 08/ 2017
  Автор: Юлія Колесник, старший копірайтер BBDO Ukraine, 11 років досвіду у рекламі Спробуйте згадати у своєму оточенні людину, що розповідала б про будь-що, використовуючи тільки сухий фактаж. Це буде надзвичайно важка задача - адже, зазвичай, людина спробує розповісти історію. І це не просто так, саме в такий спосіб людина запам’ятовує інформацію. Історія - це близька кожному форма подачі будь-чого. В такій формі легше слідкувати за логікою, запам’ятовувати факти, тощо. Не дарма навіть у математиці для того, щоб запам’ятати важкі формули, пропонують вигадати про них історію та спершу запам’ятати її. За брендами стоять люди. І перед брендами стоять люди. Чомусь, між собою вони зазвичай спілкуються історіями, а от від імені бренду починаються  «в звязку з ...». Давайте раз і назавжди вирішимо - ми хочемо, щоб бренд почули і полюбили. Адже так? Тоді давайте будемо вчити, що ж таке історія, та як її розповісти. Протягом майстер-класу Ви: Навчитесь бачити людей за соцдемом опису вашої ЦА та дізнаємось, чому це важливо. Дізнаєтесь, що таке історія та як її писати на будь-яку тему. Отримавши ці знання, на практиці спробуєте писати історії про ваш бренд. Напишете власні хороші і погані історії, порівняємо, отримаємо критерії для самостійної оцінки ваших текстів на майбутнє. Спробуєте написати пости для соціальних мереж, використовуючи навик створення історій. Навики та знання, отримані на майстер-класі, допоможуть вам не тільки писати краще, але і змусять вас назавжди переглянути своє ставлення до тексту.

Автор: Юлія Колесник, старший копірайтер BBDO Ukraine, 11 років досвіду у рекламі

Спробуйте згадати у своєму оточенні людину, що розповідала б про будь-що, використовуючи тільки сухий фактаж. Це буде надзвичайно важка задача – адже, зазвичай, людина спробує розповісти історію. І це не просто так, саме в такий спосіб людина запам’ятовує інформацію. Історія – це близька кожному форма подачі будь-чого. В такій формі легше слідкувати за логікою, запам’ятовувати факти, тощо. Не дарма навіть у математиці для того, щоб запам’ятати важкі формули, пропонують вигадати про них історію та спершу запам’ятати її.

За брендами стоять люди. І перед брендами стоять люди. Чомусь, між собою вони зазвичай спілкуються історіями, а от від імені бренду починаються  «в зв’язку з …». Давайте раз і назавжди вирішимо – ми хочемо, щоб бренд почули і полюбили. Адже так? Тоді давайте будемо вчити, що ж таке історія, та як її розповісти.

Протягом майстер-класу Ви:

  • Навчитесь бачити людей за соцдемом опису вашої ЦА та дізнаємось, чому це важливо.
  • Дізнаєтесь, що таке історія та як її писати на будь-яку тему.
  • Отримавши ці знання, на практиці спробуєте писати історії про ваш бренд.
  • Напишете власні хороші і погані історії, порівняємо, отримаємо критерії для самостійної оцінки ваших текстів на майбутнє.
  • Спробуєте написати пости для соціальних мереж, використовуючи навик створення історій.

Навики та знання, отримані на майстер-класі, допоможуть вам не тільки писати краще, але і змусять вас назавжди переглянути своє ставлення до тексту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: