fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

GlobalLogic запустила програму підтримки ветеранів

15/ 05/ 2024
  Зі служби в ЗСУ до співпраці з GlobalLogic вже повернулись 67 ветеранів. Створена програма підтримки допомагає їм швидше повернутись до цивільного життя, а колективу – створити комфортні умови співпраці для захисників та захисниць.   Сьогодні в Збройних Силах Україні служать понад 5000 айтівців, з них 220 – спеціалісти з GlobalLogic. Зі служби до співпраці з компанією вже повернулись 67 ветеранів – вони перші, хто скористався корпоративною програмою підтримки.  Міністерство у справах ветеранів опитало діючих військовослужбовців та з’ясувало, що 33% опитаних в майбутньому потребуватимуть допомоги у працевлаштуванні, 27% – навчання чи перекваліфікації, а 38% – психологічної підтримки.  GlobalLogic робить все можливе для того, щоб після повернення зі служби фахівці могли повернутись до своїх проєктів, або ж знайти нові. Після повернення ветерани можуть скористатись програмою підтримки. Вона триває до 12 місяців, надає професійну та психологічну підтримку, а також ряд бенефітів. Що очікує на ветеранів після повернення до компанії Після повернення зі служби фахівці GlobalLogic отримують Demobilizaton kit, направлений на підтримку і відновлення ветеранів. Ветерани можуть скористатись ним, щоб отримати фахові консультації для покращення фізичного та ментального стану. Для ветеранів, які проходили службу на передових позиціях, компанія пропонує тривалу (до півроку) перерву в наданні послуг, а також здійснити поїздку у Карпати для відпочинку та відновлення сил. Для тих, хто бажає підвищити кваліфікацію, GlobalLogic пропонує менторську підтримку зі складенням індивідуального плану розвитку, й доступ до професійних курсів. Як адаптується компанія, щоб надавати всебічну підтримку ветеранам Щоб фахівці компанії адаптувались до потреб ветеранів, у GlobalLogic проводять внутрішнє навчання для консультантів. Вони засвоюють найкращі практики взаємодії з учасниками бойових дій, вчаться розуміти їх досвід, психологічні потреби. Це допомагає створити комфортне та інклюзивне середовище для ветеранів.  “Після повернення з війни нашим фахівцям важливо тримати зв’язок із людьми зі схожим досвідом. Для цього ми створили внутрішній простір для ветеранів. Там ділимося новинами компанії, контактами психологічної та професійної підтримки, – розповідає Маріана Гудз, директорка з персоналу GlobalLogic Ukraine. – На превеликий жаль, ми маємо втрати серед колег. Пам’ять про них бережемо на Меморіальній сторінці та у наших серцях”.

Зі служби в ЗСУ до співпраці з GlobalLogic вже повернулись 67 ветеранів. Створена програма підтримки допомагає їм швидше повернутись до цивільного життя, а колективу – створити комфортні умови співпраці для захисників та захисниць.  

Сьогодні в Збройних Силах Україні служать понад 5000 айтівців, з них 220 – спеціалісти з GlobalLogic. Зі служби до співпраці з компанією вже повернулись 67 ветеранів – вони перші, хто скористався корпоративною програмою підтримки. 

Міністерство у справах ветеранів опитало діючих військовослужбовців та з’ясувало, що 33% опитаних в майбутньому потребуватимуть допомоги у працевлаштуванні, 27% – навчання чи перекваліфікації, а 38% – психологічної підтримки. 

GlobalLogic робить все можливе для того, щоб після повернення зі служби фахівці могли повернутись до своїх проєктів, або ж знайти нові. Після повернення ветерани можуть скористатись програмою підтримки. Вона триває до 12 місяців, надає професійну та психологічну підтримку, а також ряд бенефітів.

Що очікує на ветеранів після повернення до компанії

Після повернення зі служби фахівці GlobalLogic отримують Demobilizaton kit, направлений на підтримку і відновлення ветеранів. Ветерани можуть скористатись ним, щоб отримати фахові консультації для покращення фізичного та ментального стану.

Для ветеранів, які проходили службу на передових позиціях, компанія пропонує тривалу (до півроку) перерву в наданні послуг, а також здійснити поїздку у Карпати для відпочинку та відновлення сил.

Для тих, хто бажає підвищити кваліфікацію, GlobalLogic пропонує менторську підтримку зі складенням індивідуального плану розвитку, й доступ до професійних курсів.

Як адаптується компанія, щоб надавати всебічну підтримку ветеранам

Щоб фахівці компанії адаптувались до потреб ветеранів, у GlobalLogic проводять внутрішнє навчання для консультантів. Вони засвоюють найкращі практики взаємодії з учасниками бойових дій, вчаться розуміти їх досвід, психологічні потреби. Це допомагає створити комфортне та інклюзивне середовище для ветеранів. 

“Після повернення з війни нашим фахівцям важливо тримати зв’язок із людьми зі схожим досвідом. Для цього ми створили внутрішній простір для ветеранів. Там ділимося новинами компанії, контактами психологічної та професійної підтримки, – розповідає Маріана Гудз, директорка з персоналу GlobalLogic Ukraine. – На превеликий жаль, ми маємо втрати серед колег. Пам’ять про них бережемо на Меморіальній сторінці та у наших серцях”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: