fbpx

ГК Фокстрот кличе партнерів на еко-рейтинг

14/ 09/ 2020

У головному офісі Групи компаній Фокстрот оголосили ІІ етап еко-рейтингу «Онлайн далекоглядні-2020» й запросили партнерів до участі

На початку вересня цього року отримала продовження ініціатива ГК Фокстрот з популяризації еко-правил у побуті – рейтинг далЕКОглядних: таким чином отримав продовження конкурс, започаткований в ГКФ у 2019 році для співробітників бізнесу.

На віміну від попереднього етапу, еко-рейтинг «Онлайн далекоглядні- 2020» розширює межі учасників: відтепер до участі запрошуються не лише співробітники, а й партнери та однодумці за межами компанії. Також участь у рейтингу передбачає вихід з формату оф-лайн та можливість брати участь в онлайн флешмобах та конкурсах, ділитись результатом й домашнім еко-досвідом у спільній групі в соцмережах і за все це отримувати віртуальні бали. Організатори запропонували учасникам вирощувати персональне он-лайн «дерево» далЕКОглядного учасника та планують видавати за активності віртуальні листочки та яблука.

Деталі щодо участі конкурсу організатори виклали у відео-анонсі

Вони пропонують отримувати бали за:

  • наявність у кабінеті (або вдома) коробки для збору макулатури та кришечок – 1 листочок;
  • участь у флешмобі (вдома чи на робочому місці) – 4 листочки;
  • кімнатні рослини в приміщенні – 2 листочки;
  • перше місце під час ЕКО-акцій, що мають вимірюваний результат (зборів макулатури, кришечок тощо) – 1 яблуко;
  • залучення нових учасників (за кожного нового учасника/команду) – 1 яблуко;
  • реєстрація у Facebook групі рейтингу – 1 яблуко:
  • сортування сміття вдома – 1 яблуко тощо. Повний перелік правил учасник отримує при реєстрації, коли заповнить коротку анкету для участі
  • Запрошуємо до кола активістів рейтингу далЕКОглядних, адже зелений офіс корисний для довкілля та бізнесу, – говорить Геннадій Виходцев, генеральних директор ГК Фокстрот.

Фінал рейтингу відбудеться 12 листопада 2020 року. Переможці отримають захоплюючі еко-враження та приємні еко-сюрпризи. Не віртуальні!

Довідка: ГК Фокстрот розвиває відомі на українському ринку бренди “Фокстрот” (ритейл побутової техніки), “Секунда” (часовий ритейл), а також «DEPO’t Center» і «Fantasy Town»

Зелений офіс – екологічний проєкт Групи компаній Фокстрот, що вже 11 років працює на користь бренду та екології. Проєкт з’явився після того, як ГКФ взяла на себе відповідальність за мінімізацію впливу офісу на навколишнє середовище. Це пов’язано з цінностями компанії, а також позицією керівництва – підписанням генеральним директором ГКФ Геннадієм Виходцевим договору ГД ООН в лютому 2006 року. Глобальний договір ООН – ініціатива, що стимулює бізнес усього світу бути соціально відповідальним. Одним із принципів, прописаних у розділі «Екологія» Договору ООН, є такий: «Комерційні компанії зобов’язані поширювати інформацію про екологічну відповідальність та стимулювати розвиток і розповсюдження технологій, правильних з точки зору екології. Актуалізуючи участь в реалізації цього принципу, в ГКФ активно розвивають всесвітню програму «Зелений офіс» та  рейтинг екологічних активістів «Тут працюють далЕКОглядні».

Результати активістів ГКФ тут: https://foxtrotgroup.com.ua/uk/csr/green-office.html

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: