fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

GigaCloud — лідер хмарного ринку України у 2022 році

28/ 09/ 2022
  Хмарний оператор GigaCloud очолив рейтинг українських компаній, що надають послуги IaaS (інфраструктура як сервіс) у 2022 році. Компанія підтвердила статус лідера українського хмарного ринку, адже минулого року також посіла перше місце. Про це йдеться у дослідженні агентства Molfar. За сумою балів GigaCloud розділив перше місце спільно із Tet Cloud. Слідом йдуть De Novo, Tucha та «Парковий». Як проводилося дослідження. У своєму дослідженні Molfar враховували такі показники: швидкість реакції на запит та умови КП, терміни підписання угоди, наявність сертифікатів безпеки, клієнтоорієнтованість, softskills, технічна підтримка та тестування.  Дослідження розпочалося у лютому 2022 року. У зв’язку з вторгненням росії на територію України, проведення дослідження було припинено. У липні 2022 року агенство продовжило аналізувати показники, і завершило дослідження. За легендою співробітники агентства звернулися до операторів від імені IT-компанії, яка хоче відкрити R&D-відділ для віддалених співробітників (5-10 осіб). Для оптимізації робочого процесу розробка відбуватиметься у хмарному сховищі. Співробітники мали на меті отримати технічні специфікації, тестовий доступ до сервісу. Запит надіслали у 17 компаній, які надають послуги IaaS.  Загальний результат. Бали нараховувалися у трьох категоріях: «Реакція та умови КП», «Терміни підписання угоди», «Технічна частина та тестування».   За загальною кількістю балів лідерами ринку IaaS послуг в Україні стали GigaCloud та Tet Cloud. GigaCloud отримав найвищу оцінку у категорії «Реакція та умови КП». У двох категоріях ми розділили кращі місця з іншими компаніями. У категорії «Терміни підписання угоди» посіли третє місце, а у категорії «Технічна частина та тестування» ― друге.  Лідери та аутсайдери в категоріях. У категорії «Реакція та умови КП» GigaCloud набрав найбільшу кількість балів. Ми оперативно зреагували на запит та відповіли у найкоротші терміни. Також у нас є система знижок та лояльність у вигляді надання відстрочки оплати за необхідності. Ми страхуємо користувача у разі простою ― компенсуємо 10% вартості послуг клієнта за кожні 30 хвилин простою, максимальна сума компенсації ― місячна вартість послуги. А ще маємо сертифікат захисту персональних даних ISO 27701 та відповідаємо вимогам GDPR. Аутсайдерами стали Volia, Adamant та Vodafone, які відносно швидко відреагували на запит, проте в іншому не набрали балів. У категорії «Терміни підписання угоди» ми набрали найвищі бали у пунктах: метод оплати та гнучкість утримання договору. Це дало нам можливість розділити третє місце у цій категорії. Лідером став Tet Cloud, а друге місце розділили між собою Cosmonova та United-DC. Найменшу кількість балів у цій категорії набрали DataGroup, DataStore та Adamant, які пропонують лише варіант передоплати за послуги, без можливості pay-as-you-go та післяплати, а з методів оплати можливий лише банківський переказ. Також DataGroup і Adamant не погодилися на внесення до договору правок за термінами оплати на запит клієнта, через що отримали 0 балів у пункті «Гнучкість змісту договору». У категорії «Технічна частина та тестування» GigaCloud отримав найвищі бали за автономність користувача у системі, допомогу з налаштуванням, наявність DevOps у техпідтримці, наявність API, можливість керування інфраструктурою за допомогою оркестраторів, наявність інструкції користувача та softskills. Таким чином ми посіли друге місце у категорії. На першому місці опинилися De Novo, «Парковий», Tet Cloud та DataStore.  Аутсайдери ― DataGroup, Cosmonova і Adamant. Попри високу швидкість надання тестового періоду та середній рівень автономності користувача, DataGroup здобули 0 балів за відсутність інструкції користувача, API, можливості керування інфраструктурою за допомогою оркестраторів та низький рівень зацікавленості технічної підтримки. Cosmonova та Adamant отримали хороші бали за якість технічної підтримки та середній рівень автономності користувача, однак не дістали балів по всіх інших пунктах. Загалом GigaCloud набрав 44 бали в усіх категоріях, що дозволило посісти перше місце у рейтингу хмарних операторів України. Нагадаємо, у 2021 році GigaCloud став кращим хмарним оператором в Україні зі значним відривом.

Хмарний оператор GigaCloud очолив рейтинг українських компаній, що надають послуги IaaS (інфраструктура як сервіс) у 2022 році. Компанія підтвердила статус лідера українського хмарного ринку, адже минулого року також посіла перше місце. Про це йдеться у дослідженні агентства Molfar.

За сумою балів GigaCloud розділив перше місце спільно із Tet Cloud. Слідом йдуть De Novo, Tucha та «Парковий».

Як проводилося дослідження

У своєму дослідженні Molfar враховували такі показники: швидкість реакції на запит та умови КП, терміни підписання угоди, наявність сертифікатів безпеки, клієнтоорієнтованість, softskills, технічна підтримка та тестування. 

Дослідження розпочалося у лютому 2022 року. У зв’язку з вторгненням росії на територію України, проведення дослідження було припинено. У липні 2022 року агенство продовжило аналізувати показники, і завершило дослідження.

За легендою співробітники агентства звернулися до операторів від імені IT-компанії, яка хоче відкрити R&D-відділ для віддалених співробітників (5-10 осіб). Для оптимізації робочого процесу розробка відбуватиметься у хмарному сховищі. Співробітники мали на меті отримати технічні специфікації, тестовий доступ до сервісу. Запит надіслали у 17 компаній, які надають послуги IaaS. 

Загальний результат

Бали нараховувалися у трьох категоріях: «Реакція та умови КП», «Терміни підписання угоди», «Технічна частина та тестування».  

За загальною кількістю балів лідерами ринку IaaS послуг в Україні стали GigaCloud та Tet Cloud.

GigaCloud отримав найвищу оцінку у категорії «Реакція та умови КП». У двох категоріях ми розділили кращі місця з іншими компаніями. У категорії «Терміни підписання угоди» посіли третє місце, а у категорії «Технічна частина та тестування» ― друге. 

Лідери та аутсайдери в категоріях

У категорії «Реакція та умови КП» GigaCloud набрав найбільшу кількість балів. Ми оперативно зреагували на запит та відповіли у найкоротші терміни. Також у нас є система знижок та лояльність у вигляді надання відстрочки оплати за необхідності. Ми страхуємо користувача у разі простою ― компенсуємо 10% вартості послуг клієнта за кожні 30 хвилин простою, максимальна сума компенсації ― місячна вартість послуги. А ще маємо сертифікат захисту персональних даних ISO 27701 та відповідаємо вимогам GDPR.

Аутсайдерами стали Volia, Adamant та Vodafone, які відносно швидко відреагували на запит, проте в іншому не набрали балів.

У категорії «Терміни підписання угоди» ми набрали найвищі бали у пунктах: метод оплати та гнучкість утримання договору. Це дало нам можливість розділити третє місце у цій категорії. Лідером став Tet Cloud, а друге місце розділили між собою Cosmonova та United-DC.

Найменшу кількість балів у цій категорії набрали DataGroup, DataStore та Adamant, які пропонують лише варіант передоплати за послуги, без можливості pay-as-you-go та післяплати, а з методів оплати можливий лише банківський переказ. Також DataGroup і Adamant не погодилися на внесення до договору правок за термінами оплати на запит клієнта, через що отримали 0 балів у пункті «Гнучкість змісту договору».

У категорії «Технічна частина та тестування» GigaCloud отримав найвищі бали за автономність користувача у системі, допомогу з налаштуванням, наявність DevOps у техпідтримці, наявність API, можливість керування інфраструктурою за допомогою оркестраторів, наявність інструкції користувача та softskills. Таким чином ми посіли друге місце у категорії. На першому місці опинилися De Novo, «Парковий», Tet Cloud та DataStore. 

Аутсайдери ― DataGroup, Cosmonova і Adamant. Попри високу швидкість надання тестового періоду та середній рівень автономності користувача, DataGroup здобули 0 балів за відсутність інструкції користувача, API, можливості керування інфраструктурою за допомогою оркестраторів та низький рівень зацікавленості технічної підтримки. Cosmonova та Adamant отримали хороші бали за якість технічної підтримки та середній рівень автономності користувача, однак не дістали балів по всіх інших пунктах.

Загалом GigaCloud набрав 44 бали в усіх категоріях, що дозволило посісти перше місце у рейтингу хмарних операторів України.

Нагадаємо, у 2021 році GigaCloud став кращим хмарним оператором в Україні зі значним відривом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: