fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Гендиректор Carlsberg Ukraine провів дискусію від UNIC: «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися»

21/ 10/ 2021
  19 жовтня Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine, став модератором дискусії «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися». Захід організувала Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI). UNIC розпочала широку програму про комплаєнс як здорову норму ведення бізнесу в Україні. Лідери українського бізнесу хочуть працювати доброчесно та за єдиними правилами, адже це робить бізнес стійким, системним і зрозумілим, а країну – успішною. Тому UNIC об’єднала керівників провідних компаній і світових експертів для обговорення й надання інструментів, як зробити компанію сильною, залучити інвестиції та вивести бізнес на глобальний ринок. Дискусія «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися» об’єднала чотирьох спікерів, серед яких: Андрій САМОЙЛОВИЧ, генеральний директор Sandoz Ukraine, Сергій МІЛЬМАН, засновник і СЕО компанії YouControl, Дмитро БОРОДАЙ, принципал інвестиційного фонду Horizon Capital, Андрій РОЖДЕСТВЕНСЬКИЙ, виконавчий директор Центру лідерства УКУ, член Правління Transparency International. Мета заходу – донести ідею про те, що комплаєнс – це невід’ємна норма успішного бізнесу. Учасники дискусії наголосили на тому, що комплаєнс – насамперед самопозиціонування бізнесу. Компанія має одразу проводити так звані «червоні лінії» та показувати, що для неї переступати межі доброчесності неприпустимо. Політика доброчесності – це основа для сталості, захищеності й можливості працювати успішно. За даними YouControl, прогрес комплаєнсу в Україні вже зафіксовано, оскільки зростає затребуваність перевірки контрагентів. У 2020 році контрагентів перевіряли понад 50 млн разів, а в 2019-му – близько 40 млн. «Комплаєнс – це універсальний підхід для ведення відповідального бізнесу. Його основа – налагодження прозорих взаємин з партнерами, співробітниками, контрагентами, громадськістю. Це дещо більш широке, ніж просто боротьба з корупцією та хабарництвом. Ідеться і про ділову етику, і права людини в найширшому розумінні. У Carlsberg Ukraine комплаєнс діє. Саме це дає мені змогу говорити, що компанії в Україні можуть працювати прозоро й успішно. Завдяки системності та відповідальності Carlsberg Ukraine вдається бути лідером ринку, одним із найкращих роботодавців країни та входити до списку 30 платників податків уже не перший рік», – коментує Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine. У Carlsberg Ukraine діє глобальна стратегія SAIL’22. Вона визначає загальні правила етичної поведінки, які стосуються усіх працівників та партнерів. Програма складається з трьох ключових елементів: кодекс етики та поведінки; анонімна система Speak up, через яку можна повідомляти про будь-які підозри у вчиненні неправомірних дій; політики та інструкції, які стосуються провідних сфер діяльності компанії. Це допомагає компанії вести бізнес ефективно та прозоро. У 2020 році  Carlsberg Ukraine посіла друге місце в Індексі прозорості українських компаній. * * * Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Rileys Garage, Warsteiner, Grimbergen тощо. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/

19 жовтня Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine, став модератором дискусії «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися». Захід організувала Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI).

UNIC розпочала широку програму про комплаєнс як здорову норму ведення бізнесу в Україні. Лідери українського бізнесу хочуть працювати доброчесно та за єдиними правилами, адже це робить бізнес стійким, системним і зрозумілим, а країну – успішною. Тому UNIC об’єднала керівників провідних компаній і світових експертів для обговорення й надання інструментів, як зробити компанію сильною, залучити інвестиції та вивести бізнес на глобальний ринок.

Дискусія «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися» об’єднала чотирьох спікерів, серед яких:

  • Андрій САМОЙЛОВИЧ, генеральний директор Sandoz Ukraine,
  • Сергій МІЛЬМАН, засновник і СЕО компанії YouControl,
  • Дмитро БОРОДАЙ, принципал інвестиційного фонду Horizon Capital,
  • Андрій РОЖДЕСТВЕНСЬКИЙ, виконавчий директор Центру лідерства УКУ, член Правління Transparency International.

Мета заходу – донести ідею про те, що комплаєнс – це невід’ємна норма успішного бізнесу. Учасники дискусії наголосили на тому, що комплаєнс – насамперед самопозиціонування бізнесу. Компанія має одразу проводити так звані «червоні лінії» та показувати, що для неї переступати межі доброчесності неприпустимо. Політика доброчесності – це основа для сталості, захищеності й можливості працювати успішно. За даними YouControl, прогрес комплаєнсу в Україні вже зафіксовано, оскільки зростає затребуваність перевірки контрагентів. У 2020 році контрагентів перевіряли понад 50 млн разів, а в 2019-му – близько 40 млн.

«Комплаєнс – це універсальний підхід для ведення відповідального бізнесу. Його основа – налагодження прозорих взаємин з партнерами, співробітниками, контрагентами, громадськістю. Це дещо більш широке, ніж просто боротьба з корупцією та хабарництвом. Ідеться і про ділову етику, і права людини в найширшому розумінні. У Carlsberg Ukraine комплаєнс діє. Саме це дає мені змогу говорити, що компанії в Україні можуть працювати прозоро й успішно. Завдяки системності та відповідальності Carlsberg Ukraine вдається бути лідером ринку, одним із найкращих роботодавців країни та входити до списку 30 платників податків уже не перший рік», – коментує Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

У Carlsberg Ukraine діє глобальна стратегія SAIL’22. Вона визначає загальні правила етичної поведінки, які стосуються усіх працівників та партнерів. Програма складається з трьох ключових елементів: кодекс етики та поведінки; анонімна система Speak up, через яку можна повідомляти про будь-які підозри у вчиненні неправомірних дій; політики та інструкції, які стосуються провідних сфер діяльності компанії. Це допомагає компанії вести бізнес ефективно та прозоро. У 2020 році  Carlsberg Ukraine посіла друге місце в Індексі прозорості українських компаній.

* * *

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley’s Garage, Warsteiner, Grimbergen тощо. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: