fbpx

Гейміфікація: Сучасний спосіб залучити співробітників та клієнтів

14/ 06/ 2018
01/

 

Міф розвіяно!!! Гейміфікація – це не чудернацьке запозичене слово і не супер дорогий механізм аутоматизації взаємодії з клієнтами та працівниками, доступний лише топ компаніям за великі гроші.

Сьогодні Кріс Ліассідес, старший викладач Міжнародного факультету Університету Шеффілда, у форматі цікавих запитань та практичних кейсів показав учасникам воркшопу, що ГЕЙМІФІКАЦІЯ – це доступний процес інтеграції ігрового механізму у діяльність компанії для мотивації участі, залучення та лояльності.

Від імені учасників дякуємо Chris Liassides за натхненну зустріч! Дякуємо партнерам зустрічі CITY College, International Faculty of the University of Sheffield та SoftServe за допомогу у створенні комфортної платформи для навчання новому!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: