fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Fozzy Group переходить на гібридний формат роботи

19/ 04/ 2021
    Трохи менше ніж за рік після першого дня карантину Fozzy Group прийняла рішення перейти на гібридний формат роботи. Нові правила діятимуть незалежно від епідеміологічної ситуації, а загальний підхід передбачатиме відмову від формалізації на користь інноваційних рішень і створення нової екосистеми взаємодії. За результатами опитування, 71% співробітників групи компаній висловили бажання змінити докарантинний формат, що передбачав щоденну роботу в офісі. Але при цьому перейти на повністю віддалену роботу виявилися готові лише 15%. Для більшості залишається важливим фактором можливість працювати і в офісі, у тих чи інших комбінаціях. Так, дослухавшись до побажань співробітників, було прийнято рішення остаточно перейти на гібридний формат роботи та паралельно будувати новий простір взаємодії та гнучку архітектуру робочих місць. Перший крок від адаптації до будування нового стався навесні 2021 року із відкриттям інноваційного хабу. Innovation HUB – це ключовий етап у впровадженні agile підходів до роботи, окрема екосистема для експериментів і перевірки гіпотез. Це простір для роботи продуктових команд, в якому одночасно можуть працювати до 250 співробітників. Хаб спроєктовано таким чином, щоб мати можливість гнучко реагувати на потреби бізнесу: організовувати, розширювати та переформатовувати продуктові команди з різних підрозділів. Для цього було створено інтер’єр з мобільними меблями, який можна миттєво змінювати під конкретні потреби та реорганізувати простір залежно від завдання. Є окремі зони і для презентацій, конференцій, і для швидких переговорів, і для усамітнення в окремих кабінках. Щоб зручніше було дотримуватися карантинних обмежень щодо кількості людей, працює чат-бот. Він дозволяє бронювати місця, відправляти запрошення і бачити, скільки людей вже запланувало прийти на конкретний проміжок часу. «Нововведення, що зараз тестуються в хабі ― в першу чергу деперсоналізацію робочих місць ― Fozzy Groupпланує масштабувати й на центральний офіс. Більшість співробітників уже не хоче повертатися до традиційного формату роботи, але й зовсім відмовитися від можливості працювати в офісі не готова. Саме тому група компаній вже зараз оптимізує робочий простір під потреби співробітників, обираючи прогресивні рішення, що створюють більш гнучкі та комфортні умови – від технічного переобладнання до відкриття кімнат для медитацій», ― розповідає Марія Гершман, HRD Fozzy Group. Довідка про Fozzy Group Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Бізнес-інтереси групи компаній охоплюють ритейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси. Загалом у команді Fozzy Group працюють понад 55 000 людей. Торгові мережі групи: «Сільпо» і делікатес-маркети Le Silpo, Fozzy, Favore, «Фора», Thrash!Траш!, аптеки «Біла ромашка», магазини ґаджетів rіngoo. Агро-промисловий напрям: Ніжинський консервний завод (ТМ «Ніжин», ТМ «Грінвіль»), дві птахофабрики (ТМ «Снятинська птиця»), Богуславський завод продтоварів (ТМ «Богуславна»), «Вогні Гестії» (ТМ Skadi), Житомирська панчішна фабрика (ТМ «Лівий&Правий»). Власні торгові марки: ТМ «Премія», Premіya Select, «Повна чаша», EXTRA! Ресторанний напрям: Буланжері, Дзяо-бар, Мокрі вуса, Escobar, Positano, Who&Why Drinkery, «У Хромого Пола». Інші бізнеси: банк «Восток», IT-розробник «TemaBIT», логістичний оператор «УВК», доставка «Justin», мережа турагенцій «Silpo Voyage».
01/

 

Трохи менше ніж за рік після першого дня карантину Fozzy Group прийняла рішення перейти на гібридний формат роботи. Нові правила діятимуть незалежно від епідеміологічної ситуації, а загальний підхід передбачатиме відмову від формалізації на користь інноваційних рішень і створення нової екосистеми взаємодії.

За результатами опитування, 71% співробітників групи компаній висловили бажання змінити докарантинний формат, що передбачав щоденну роботу в офісі. Але при цьому перейти на повністю віддалену роботу виявилися готові лише 15%. Для більшості залишається важливим фактором можливість працювати і в офісі, у тих чи інших комбінаціях. Так, дослухавшись до побажань співробітників, було прийнято рішення остаточно перейти на гібридний формат роботи та паралельно будувати новий простір взаємодії та гнучку архітектуру робочих місць.

Перший крок від адаптації до будування нового стався навесні 2021 року із відкриттям інноваційного хабу.

Innovation HUB – це ключовий етап у впровадженні agile підходів до роботи, окрема екосистема для експериментів і перевірки гіпотез. Це простір для роботи продуктових команд, в якому одночасно можуть працювати до 250 співробітників. Хаб спроєктовано таким чином, щоб мати можливість гнучко реагувати на потреби бізнесу: організовувати, розширювати та переформатовувати продуктові команди з різних підрозділів. Для цього було створено інтер’єр з мобільними меблями, який можна миттєво змінювати під конкретні потреби та реорганізувати простір залежно від завдання. Є окремі зони і для презентацій, конференцій, і для швидких переговорів, і для усамітнення в окремих кабінках.

Щоб зручніше було дотримуватися карантинних обмежень щодо кількості людей, працює чат-бот. Він дозволяє бронювати місця, відправляти запрошення і бачити, скільки людей вже запланувало прийти на конкретний проміжок часу.

«Нововведення, що зараз тестуються в хабі ― в першу чергу деперсоналізацію робочих місць ― Fozzy Groupпланує масштабувати й на центральний офіс. Більшість співробітників уже не хоче повертатися до традиційного формату роботи, але й зовсім відмовитися від можливості працювати в офісі не готова. Саме тому група компаній вже зараз оптимізує робочий простір під потреби співробітників, обираючи прогресивні рішення, що створюють більш гнучкі та комфортні умови – від технічного переобладнання до відкриття кімнат для медитацій», ― розповідає Марія Гершман, HRD Fozzy Group.

Довідка про Fozzy Group

Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Бізнес-інтереси групи компаній охоплюють ритейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси. Загалом у команді Fozzy Group працюють понад 55 000 людей.

Торгові мережі групи: «Сільпо» і делікатес-маркети Le Silpo, Fozzy, Favore, «Фора», Thrash!Траш!, аптеки «Біла ромашка», магазини ґаджетів rіngoo.

Агро-промисловий напрям: Ніжинський консервний завод (ТМ «Ніжин», ТМ «Грінвіль»), дві птахофабрики (ТМ «Снятинська птиця»), Богуславський завод продтоварів (ТМ «Богуславна»), «Вогні Гестії» (ТМ Skadi), Житомирська панчішна фабрика (ТМ «Лівий&Правий»).

Власні торгові марки: ТМ «Премія», Premіya Select, «Повна чаша», EXTRA!

Ресторанний напрям: Буланжері, Дзяо-бар, Мокрі вуса, Escobar, Positano, Who&Why Drinkery, «У Хромого Пола».

Інші бізнеси: банк «Восток», IT-розробник «TemaBIT», логістичний оператор «УВК», доставка «Justin», мережа турагенцій «Silpo Voyage».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: