fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

«Фармак» став найдорожчим українським брендом серед виробників лікарських засобів

11/ 10/ 2023
  Журнал NV і дослідницька компанія MPP Consulting склали список найдорожчих брендів країни. До переліку топ-50 увійшла також компанія «Фармак», отримавши найвищу оцінку у сегменті «Медицина і фармацевтика». Сукупна очікувана вартість найдорожчих брендів України становить $2,4 млрд. До списку увійшли компанії ритейлу та e-commerce, виробники продуктів харчування, алкогольних та безалкогольних напоїв, господарчих товарів, телекомунікаційні, паливні, енергетичні компанії тощо. Як пояснюють спеціалісти MPP Consulting, вартість бренду – це винятково вартість торговельної марки без урахування виробничих потужностей, інфраструктури компанії, патентів, винаходів та інших матеріальних або інтелектуальних цінностей. Формула розрахунку вартості бренду – це добуток чотирьох коефіцієнтів: інвестиційного, географічного, технологічного та конкурентного, – а також унікального ідентифікатора та композитного фінансового показника. Тринадцять років поспіль «Фармак» є лідером фармацевтичного ринку України за обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні*. Сьогодні продукція вітчизняного виробника представлена в Україні та понад 50 країнах світу. *за даними Proxima Research

Журнал NV і дослідницька компанія MPP Consulting склали список найдорожчих брендів країни. До переліку топ-50 увійшла також компанія «Фармак», отримавши найвищу оцінку у сегменті «Медицина і фармацевтика».

Сукупна очікувана вартість найдорожчих брендів України становить $2,4 млрд. До списку увійшли компанії ритейлу та e-commerce, виробники продуктів харчування, алкогольних та безалкогольних напоїв, господарчих товарів, телекомунікаційні, паливні, енергетичні компанії тощо.

Як пояснюють спеціалісти MPP Consulting, вартість бренду – це винятково вартість торговельної марки без урахування виробничих потужностей, інфраструктури компанії, патентів, винаходів та інших матеріальних або інтелектуальних цінностей. Формула розрахунку вартості бренду – це добуток чотирьох коефіцієнтів: інвестиційного, географічного, технологічного та конкурентного, – а також унікального ідентифікатора та композитного фінансового показника.

Тринадцять років поспіль «Фармак» є лідером фармацевтичного ринку України за обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні*. Сьогодні продукція вітчизняного виробника представлена в Україні та понад 50 країнах світу.

*за даними Proxima Research

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: