fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Засідання ПР та Маркетингового Хабу Асоціації в Одесі: “У чому сила, бренд?”

  • Дата: 04/08/2021
  • Мова: російська, українська
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Онлайн у Microsoft Teams

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Засідання ПР та Маркетингового Хабу Асоціації в Одесі: “У чому сила, бренд?”. Дата: 04 серпня2021. Час: 16:00 18:00. Мова: російська, українська. Місце проведення: Онлайн у Microsoft Teams. З усіх інструментів впливу на покупця бренд є, мабуть, найскладнішим для розуміння і, відповідно, для управління.  У самого терміну “бренд” навіть немає єдиного визначення. Внаслідок абстрактності поняття цілком зрозуміло, що існує ряд “авторських” методологій створення того, що прийнято називати “сильний бренд”. Але що це за сила, звідки вона береться і як її отримати? Насправді все просто. Побудова бренду зводиться до відповіді на два простих питання: що бренд повинен говорити і що він повинен робити, щоб бути поміченим і обраним?  4 серпня 2021 року о 16:00 на засіданні ПР та Маркетингового Хабу Асоціації в Одесі: “У чому сила, бренд?” ми в простих і конкретних поняттях розглянемо процес створення сильних брендів.  Зустріч відбудеться на платформі Microsoft Teams.  Бесіда буде вестися в трьох площинах: з точки зору психології, дизайну і маркетингу. Це дозволить учасникам отримати обємне уявлення про управління брендами та механізми їх впливу на результати бізнесу.  Реєстрація обов’язкова. Чекаємо на ваші заявки! Спікери. Катерина Вершиніна. співзасновниця креативної агенції 4Press. Андрій Саламатов. співзасновник креативної агенції 4Press. Олена Фоміна. Співзасновниця креативного агентства 4Press і бізнес-розвідки GreenDuck, дизайнер, арт-директор. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. EBA Odesa. E-mail odesa@eba.com.ua. Контактний телефон. 048 737 38 83.

З усіх інструментів впливу на покупця бренд є, мабуть, найскладнішим для розуміння і, відповідно, для управління. 

У самого терміну “бренд” навіть немає єдиного визначення. Внаслідок абстрактності поняття цілком зрозуміло, що існує ряд “авторських” методологій створення того, що прийнято називати “сильний бренд”. Але що це за сила, звідки вона береться і як її отримати? Насправді все просто. Побудова бренду зводиться до відповіді на два простих питання: що бренд повинен говорити і що він повинен робити, щоб бути поміченим і обраним? 

4 серпня 2021 року о 16:00 на засіданні ПР та Маркетингового Хабу Асоціації в Одесі: “У чому сила, бренд?” ми в простих і конкретних поняттях розглянемо процес створення сильних брендів. 

Зустріч відбудеться на платформі Microsoft Teams. 

Бесіда буде вестися в трьох площинах: з точки зору психології, дизайну і маркетингу. Це дозволить учасникам отримати об’ємне уявлення про управління брендами та механізми їх впливу на результати бізнесу. 

Реєстрація обов’язкова. Чекаємо на ваші заявки! 

Спікери

1 / 3
Катерина Вершиніна
співзасновниця креативної агенції 4Press
Андрій Саламатов
співзасновник креативної агенції 4Press
Олена Фоміна
Співзасновниця креативного агентства 4Press і бізнес-розвідки GreenDuck, дизайнер, арт-директор
Катерина Вершиніна
Андрій Саламатов
Олена Фоміна

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

EBA Odesa

Зв'язатись
048 737 38 83
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: