fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Засідання комітету з маркетингу та комунікацій Асоціації у Дніпрі

  • Дата: 18/12/2018 (ВТ)
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Центр конференцій Parle, вул. Троїцька, 21 Г

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Засідання комітету з маркетингу та комунікацій Асоціації у Дніпрі. Дата: 18 грудня2018. Час: 16:00 18:00. Місце проведення: Центр конференцій Parle, вул. Троїцька, 21 Г. Шановні колеги! Запрошуємо вас на заключне в році, що минає, засідання комітету з маркетингу і комунікацій Асоціації у Дніпрі на тему Сім трендів маркетингових комунікацій 2019 року. Зустріч відбудеться 18 грудня з 16:00 до 18:00 у центрі конференцій Parle за адресою вул. Троїцька, 21 Г.  І хоча «новий рік» - поняття умовне, і всі ми розуміємо, що різко нічого не починається і не закінчується, все ж поняття тенденцій існує. Тому, щоб бути на гребені хвилі у 2019 році, на засіданні ми будемо говорити про наступне:  які інструменти продовжувати відточувати, а які підуть на спад? які прийоми «з минулого» повертаються, хоча, здавалося, їм уже немає місця в світі діджитал? чим привертати увагу аудиторії? як залишатися в полі зору, коли за прогнозами вже майже третина користувачів включатимуть блокування реклами?  Запрошений спікер: Наталія Попова, голова Ліги Маркетингових Комунікацій, 25 років досвіду у маркетингу, 20 років викладання і консалтингу, тисяча учнів, професійна діяльність в пяти країнах світу. Звертаємо вашу увагу, що реєстрація обовязкова. Кількість місць обмежена. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Волошина. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 (056) 731-93-14.

Шановні колеги!

Запрошуємо вас на заключне в році, що минає, засідання комітету з маркетингу і комунікацій Асоціації у Дніпрі на тему “Сім трендів маркетингових комунікацій 2019 року”. Зустріч відбудеться 18 грудня з 16:00 до 18:00 у центрі конференцій Parle за адресою вул. Троїцька, 21 Г. 

І хоча «новий рік» – поняття умовне, і всі ми розуміємо, що різко нічого не починається і не закінчується, все ж поняття тенденцій існує. Тому, щоб бути на гребені хвилі у 2019 році, на засіданні ми будемо говорити про наступне: 

  • які інструменти продовжувати відточувати, а які підуть на спад?
  • які прийоми «з минулого» повертаються, хоча, здавалося, їм уже немає місця в світі діджитал?
  • чим привертати увагу аудиторії?
  • як залишатися в полі зору, коли за прогнозами вже майже третина користувачів включатимуть блокування реклами? 

Запрошений спікер: Наталія Попова, голова Ліги Маркетингових Комунікацій, 25 років досвіду у маркетингу, 20 років викладання і консалтингу, тисяча учнів, професійна діяльність в п’яти країнах світу.

Звертаємо вашу увагу, що реєстрація обов’язкова. Кількість місць обмежена.

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Волошина

Зв'язатись
+38 (056) 731-93-14

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: