Тренінг: Social Media Marketing та формування контент-стратегії

  • Дата: 26/02/2020
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 18:00
  • Внесок:5000 грн для членів Асоціації (4000 грн до 26 січня для членів Асоціації)
Місце проведення:

Офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а

Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

Social Media Marketing є одним з методів просування Ваших товарів та послуг за допомогою соціальних мереж. Основною метою SMM просування є підвищення впізнаваності Вашого бренду, велика зацікавленість до Вашого продукту, постійна комунікація з потенційними та існуючими клієнтами. За допомогою соціальних мереж Ви даєте можливість власній аудиторії відчути себе причасною до Вашого бренду, підвищувати рівень їх довіри.

Команда EBA Management Development Centre спільно з Олександром Федіком  запрошує Вас взяти участь у Тренінгу: Social Media Marketing та формування контент-стратегії

У результаті проходження тренінгу Ви:

  • Дізнаєтесь про місце SMM стратегії в маркетинговій стратегіїї та її основні складові.
  • Зрозумієте який контент необхідно створювати для різних соціальних мереж.
  • На практичних прикладах розберете складові посту у соціальних мережах.
  • Ознайомитесь з основними підходами до візуалізації контент у соціальних мережах.
  • Дізнаєтесь про основні юридичні вимоги до контенту у соціальних мережах.
  • Зрозумієте як формується стрічка новин користувача у Facebook.
  • Дізнаєтесь про основні можливості таргетованої реклами у Facebook.

Тренер: Олександр Федік, SMM Manager у компанії Vodafone.

Цільова аудиторія:

  • Digital менеджери, які беруть участь у просуванні продуктів своїх компаній у соціальних мережах, розробці діджитальних стратегій або ж погодженні медіа та контент планів;
  • PR менеджери компаній, які відповідають за ведення соціальних мереж проектів;
  • Представники некомерційних організацій, які хочуть покращити свої навички з просування проектів через соціальні мережі.

Теми для обговорення:

1. Поняття Social Media Marketing та контент-стратегії:

  • Стратегія, як основа просування в cоціальних мережах
  • Відмінності соціальних мереж за контентною складовою
  • Основні прийоми копірайтингу для соціальних мереж
  • Принципи інформаційного стилю в SMM
  • Основні складові частини посту для Facebook
  • Адаптація прес-релізу під пост для Facebook

2. Візуалізація контенту у соціальних мережах:

  • Основні підходи до візуалізації сторінок та публікацій у Facebook та Instagram
  • Вимоги Facebook до візуальних матеріалів та наслідки їх порушення
  • Юридичні вимоги до контенту у соціальних мережах

3. Просування контенту у Facebook:

  • Органічне просування vs платне
  • Фактори впливу на органічну видачу публікацій
  • Платні інструменти просування у Facebook
  • Основні формати реклами у Facebook та можливості таргетування

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Тренери

1 / 1
Олександр Федік
SMM manager у компанії Vodafone Ukraine, 5 років досвіду в SMM. Працював у міжнародних компаніях та мережевих агенціях
Олександр Федік

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: