fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з PR 360

Клієнтський сервіс Комунікація Маркетинг та PR Особиста ефективність Особистісний розвиток Підприємництво Презентації Тренди та інновації
  • Статус:новий сезон стартує 9 жовтня 2025; 2 офлайнові дні: 9-10 жовтня
  • Тривалість:09 - 10 жовтня
  • Мова: українська
  • Час:10:00 - 18:00
  • Внесок для компаній Асоціації:13200 грн
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:11500 грн для членів Асоціації до 9 вересня
  • Місце проведення:Forum Business City, Київ, вул. Пимоненка 13
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з PR 360. Дата: 09 жовтня2025. Час: 10:00 18:00. Мова: українська. Місце проведення: Forum Business City, Київ, вул. Пимоненка 13. У сучасному світі, де репутація компанії є одним із основних факторів її успіху, стратегічне управління комунікаціями стає критично важливим. Ми зосередимо увагу на важливих аспектах репутаційного менеджменту та комунікаційних стратегій. Ми допоможемо учасникам краще розуміти, як побудувати ефективну взаємодію з аудиторіями, як правильно діяти під час криз, і які сучасні інструменти аналітики можна використовувати для вимірювання ефективності комунікацій.  Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації пропонує вам долучитися до Програми розвитку з PR 360.  Партнер-локація: Мережа бізнес-центрів Forum. Бізнес-центр продуманий до дрібниць для успішного бізнесу.  ПОГОВОРИМО ПРО:  Репутаційний менеджмент та стратегічні комунікації. Базовий навчальний модуль,  щоб зрозуміти суть,  особливості, актуальність даної сфери, її практичних аспектів для розвитку компаній.   Те чим стратегічні комунікації відрізняються від маркетингу, які базові вміння та навички повинні бути у менеджерів різних рівнів компанії, аби ефективно управляти  репутаційно-орієнтованими комунікаціями. Як формувати довіру цільових аудиторій через внутрішні та зовнішні комунікації.    Кризові ситуації. Невіддільна, хоч і не завжди приємна частина роботи комунікаційника. Але саме в моменти кризи формується довіра до компанії, визначається її репутаційна стійкість і професіоналізм комунікаційної команди.  Управління репутацією через математику репутаційних досліджень. Непостійність моделі та уявлення аудиторії. Міфи та реальність через призму цифр. Роль ШІ та зміна інструментів впливу на аудиторію.  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:  PR фахівці рівня мідл та вище. Керівники комунікаційних напрямків/ департаментів.  ФОРМАТ: 2 офлайн дні з 10:00 до 18:00.  ПРОГРАМА   9 жовтня  Модуль 1. Стратегічні комунікації — Наталія Улинець    Мета модуля: надати базові теоретичні знання та практичні навички для роботи зі стратегічними комунікаціями.   Стратегічні і тактичні комунікації.  Вплив комунікацій та формування відносин із стейкхолдерами та цільовими аудиторіями.   Аудиторія за впливом та інтересом. Карта стейкхолдерів.   Структура та процес планування комунікацій.  Модуль 2. Репутаційний менеджмент — Наталія Улинець   Мета модуля: надати базові теоретичні знання та практичні навички для роботи з управління репутацією як управлінської функції.    Основи управління репутацією. Рівні репутації та її складові.    Як формується довіра до організації та її репутація. Про глобальну кризу довіри та актуальні репутаційні маркери.   Значення внутрішніх комунікацій та роль команд і СЕО у формуванні репутації та бренду компанії.    Корпоративна соціальна відповідальність.    Репутаційний аудит.   10 жовтня  Модуль 3. Кризові комунікації — Михайло Шуранов  Мета модуля: концентровано (за принципом Парето) та практично дізнатися, як діяти під час кризи, заглянути у внутрішню «кухню» прийняття рішень у великих компаніях.  Як класифікувати кризу: за швидкістю, природою та масштабом впливу.  Конфлікти як основа криз: типологія та розуміння першопричин.  Як визначити тип кризи та обрати відповідний рівень реакції.  Як готувати публічну заяву під час кризи: структура, тон, таймінг.  Розбір реальних кейсів із практики (McDonald’s, Київстар, Укртелеком та ін.).  Модуль 4.  Інструменти вимірювань - від кризи до репутаційних досліджень — Оксана Маличкович  Мета модуля: надати учасникам практичні інструменти аналітики для швидких рішень під час репутаційної кризи. Криза також цінний час для тест-драйву репутації, а отже і для вимірювання – перелік цінних метрик для стратегічного аналізу та рішень.  4.1 Візуалізація даних та must-have метрики під час моніторингу кризи   Моніторинг соцмереж, акцент на авторство.  Карта слів – швидка навігація в аргументах.  Моніторинг ЗМІ - метрика балансу.  Репутаційні метрики під час кризи, що ще виміряти.  4.2 Методологія репутаційного аналізу   Огляд інструментів та моделей.  Репутаційна модель для конкретного ринку – чи працює уніфікований підхід?   Важливі атрибути української репутаційної моделі – у що вірить споживач.  Кредит довіри-Benefit of doubt.   КСВ проєкти та їх роль в формуванні репутації. Відверто про метрики.   ШІ як новий стейкхолдер.  Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Програми розвитку. Спікери. Наталія Улинець. Засновниця та керівниця Агенції Публічних Комунікацій Perfect PR. Голова Комітету маркетингу та PRЄвропейської Бізнес Асоціації.. Михайло Шуранов. PR директор NEQSOL HOLDING UKRAINE, керівник у сфері комунікацій із понад 25-річним досвідом у корпоративних та стратегічних комунікаціях. Протягом своєї карєри Михайло очолював комунікаційні департаменти в McDonalds Ukraine, Kyivstar, Ukrtelecom, Smart Holding. Сертифікований тренер програм CIPR. Крім того, він є співзасновником та консультантом з комунікацій в українському стартапі CheckEye. Оксана Маличкович. Співвласниця агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчиня з досліджень медіа та громадської думки. Запрошена викладачка курсу «Медіааналіз» в Українському католицькому університеті.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Гришко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Про програму

У сучасному світі, де репутація компанії є одним із основних факторів її успіху, стратегічне управління комунікаціями стає критично важливим. Ми зосередимо увагу на важливих аспектах репутаційного менеджменту та комунікаційних стратегій. Ми допоможемо учасникам краще розуміти, як побудувати ефективну взаємодію з аудиторіями, як правильно діяти під час криз, і які сучасні інструменти аналітики можна використовувати для вимірювання ефективності комунікацій. 

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації пропонує вам долучитися до Програми розвитку з PR 360. 

Партнер-локація: Мережа бізнес-центрів Forum. Бізнес-центр продуманий до дрібниць для успішного бізнесу. 

ПОГОВОРИМО ПРО: 

  • Репутаційний менеджмент та стратегічні комунікації. Базовий навчальний модуль,  щоб зрозуміти суть,  особливості, актуальність даної сфери, її практичних аспектів для розвитку компаній.  
  • Те чим стратегічні комунікації відрізняються від маркетингу, які базові вміння та навички повинні бути у менеджерів різних рівнів компанії, аби ефективно управляти  репутаційно-орієнтованими комунікаціями. Як формувати довіру цільових аудиторій через внутрішні та зовнішні комунікації.   
  • Кризові ситуації. Невіддільна, хоч і не завжди приємна частина роботи комунікаційника. Але саме в моменти кризи формується довіра до компанії, визначається її репутаційна стійкість і професіоналізм комунікаційної команди. 
  • Управління репутацією через математику репутаційних досліджень. Непостійність моделі та уявлення аудиторії. Міфи та реальність через призму цифр. Роль ШІ та зміна інструментів впливу на аудиторію. 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: 

  • PR фахівці рівня мідл та вище.
  • Керівники комунікаційних напрямків/ департаментів. 

ФОРМАТ: 2 офлайн дні з 10:00 до 18:00. 

ПРОГРАМА  

9 жовтня 

Модуль 1. Стратегічні комунікації — Наталія Улинець   

Мета модуля: надати базові теоретичні знання та практичні навички для роботи зі стратегічними комунікаціями.  

  • Стратегічні і тактичні комунікації.  Вплив комунікацій та формування відносин із стейкхолдерами та цільовими аудиторіями.  
  • Аудиторія за впливом та інтересом. Карта стейкхолдерів.  
  • Структура та процес планування комунікацій. 

Модуль 2. Репутаційний менеджмент — Наталія Улинець  

Мета модуля: надати базові теоретичні знання та практичні навички для роботи з управління репутацією як управлінської функції.   

  • Основи управління репутацією. Рівні репутації та її складові.   
  • Як формується довіра до організації та її репутація. Про глобальну кризу довіри та актуальні репутаційні маркери.  
  • Значення внутрішніх комунікацій та роль команд і СЕО у формуванні репутації та бренду компанії.   
  • Корпоративна соціальна відповідальність.   
  • Репутаційний аудит.  

10 жовтня 

Модуль 3. Кризові комунікації — Михайло Шуранов 

Мета модуля: концентровано (за принципом Парето) та практично дізнатися, як діяти під час кризи, заглянути у внутрішню «кухню» прийняття рішень у великих компаніях. 

  • Як класифікувати кризу: за швидкістю, природою та масштабом впливу. 
  • Конфлікти як основа криз: типологія та розуміння першопричин. 
  • Як визначити тип кризи та обрати відповідний рівень реакції. 
  • Як готувати публічну заяву під час кризи: структура, тон, таймінг. 
  • Розбір реальних кейсів із практики (McDonald’s, Київстар, Укртелеком та ін.). 

Модуль 4.  Інструменти вимірювань – від кризи до репутаційних досліджень — Оксана Маличкович 

Мета модуля: надати учасникам практичні інструменти аналітики для швидких рішень під час репутаційної кризи. Криза також цінний час для тест-драйву репутації, а отже і для вимірювання – перелік цінних метрик для стратегічного аналізу та рішень. 

4.1 Візуалізація даних та must-have метрики під час моніторингу кризи  

  • Моніторинг соцмереж, акцент на авторство. 
  • Карта слів – швидка навігація в аргументах. 
  • Моніторинг ЗМІ – метрика балансу. 
  • Репутаційні метрики під час кризи, що ще виміряти. 

4.2 Методологія репутаційного аналізу  

  • Огляд інструментів та моделей. 
  • Репутаційна модель для конкретного ринку – чи працює уніфікований підхід?  
  • Важливі атрибути української репутаційної моделі – у що вірить споживач. 
  • Кредит довіри-Benefit of doubt.  
  • КСВ проєкти та їх роль в формуванні репутації. Відверто про метрики.  
  • ШІ як новий стейкхолдер. 

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Програми розвитку. 

Тренери

1 / 3
Наталія Улинець
Засновниця та керівниця Агенції Публічних Комунікацій Perfect PR. Голова Комітету маркетингу та PRЄвропейської Бізнес Асоціації.
Михайло Шуранов
PR директор NEQSOL HOLDING UKRAINE, керівник у сфері комунікацій із понад 25-річним досвідом у корпоративних та стратегічних комунікаціях. Протягом своєї кар'єри Михайло очолював комунікаційні департаменти в McDonald's Ukraine, Kyivstar, Ukrtelecom, Smart Holding. Сертифікований тренер програм CIPR. Крім того, він є співзасновником та консультантом з комунікацій в українському стартапі CheckEye
Оксана Маличкович
Співвласниця агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчиня з досліджень медіа та громадської думки. Запрошена викладачка курсу «Медіааналіз» в Українському католицькому університеті.
Наталія Улинець
Михайло Шуранов
Оксана Маличкович

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Гришко

Зв'язатись
067 406 65 40
Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Ваші очікування щодо Online-програми
Online-програму буде оплачувати
Ваше ім'я та прізвище англійською для сертифікату
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 4
Online-програму буде оплачувати
Ваше ім'я та прізвище англійською для сертифікату
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: