fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з PR

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з PR. Дата: 16 жовтня2019. Час: 16:00 19:00. Місце проведення: офіс Асоціації у м. Києв, Андріївський узвіз 1-А. PR-стратегія є алгоритмом, послідовністю чітко сформульованих дій з конкретними цілями. Відправною точкою для її ефективної побудови є написання стратегії та мети компанії в цілому. У процесі її формування можна виділити наступні етапи: збір інформації, постановка цілей та задач, визначення цільової аудиторії, визначення механізмів та каналів взаємодії, планування та програмування. Для сучасних фахівців важливо після створення та імпліментації мети компанії, визначити слабкі сторони продумати анти-кризовий план у випадку негативної комунікації та зрозуміти як краще працювати в онлайн та оффлайн форматах. Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Сформуєте PR-стратегію Дізнаєтесь, які саме інструменти краще використовувати Складете анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях анти-кризових операцій Зрозумієте, як повинен себе поводити спікер на інтерв`ю, коли виникла кризова ситуація Дізнаєтесь про онлайн-інструменти в PR ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ PR спеціалісти  Спеціалісти внутрішніх комунікацій ПРОГРАМА Модуль 1. Онлайн-інструменти для ефективного PR – 16 жовтня – Юлія Петрик Дослідження, моніторинг та вимірювання Розуміння основних тенденцій та напрямків розвитку підходів до оцінки ефективності PR Класифікація методів оцінки PR-ефективності Робота з аналітичними сервісами онлайн Модуль 2. Робота з інфлюенсерами – 21 жовтня – Оксана Лихожон Що таке: New Media, nаno-, micro-інфлюенсери та топ-блогери. Чи потрібно все це вашому бізнесу? Які існують варіанти співпраці? Де шукати блогерів, як домовлятись? Хто відповідальний за ідею та її реалізацію? Практичні завдання Модуль 3. Як пристосуватись до умов сьогодення? - 23 жовтня - Вікторія Рубан Які сучасні інструменти повинні бути в арсеналі сучасного PR фахівця?  Як аналізувати нову нішу коректно? Лайфхаки збільшення числа згадувань у масс медіа  Репутаційні війни та їх аналіз - як вижити Вам та Вашій компанії та не пасти задніх?  Модуль 4. Розробка PR-стратегії: про що, кому і як розповідають бренди – 28 жовтня – Федір Крикун План підготовки до інтерв’ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів Порядок дій у випадку кризи Підготовка першої кризової заяви Приклади вдалих та невдалих кейсів PR для брендів: міфи і правда Канали і формати: як створити інформпривід і знайти своє місце в ЗМІ Як створити та управляти власними ЗМІ Ефективне спонсорство та партнерство Стратегія в PR: як планувати і досягати успіху Модуль 5. Підготовка спікера до інтерв’ю у випадку кризи – 30 жовтня – Михайло Шуранов План підготовки до інтерв’ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів Порядок дій у випадку кризи Підготовка першої кризової заяви Приклади вдалих та невдалих кейсів Модуль 6. Кризові комунікації. Онлайн та оффлайн формати – 04 листопада – Денис Казван Визначення кризової ситуації Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації Команда кризового реагування Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи Тактика оголошення “поганих новин” Практичні вправи Спікери. Федір Крикун. Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України. Юлія Петрик. PR & Marketing Manager, MacPaw. Оксана Лихожон. CEO SODA Communications. 5+ років у маркетингу. Основна спеціалізація — нішеві та дорогі продукти та їх просування у соцмережах. Соцмережі та лідери думок стали основним каналом продажів проекту будинко-квартир QDRO - terraced house. Вікторія Рубан. PR директор Vodafone Ukraine. Денис Казван. Голова корпоративних комунікацій lifecell, раніше - директор по стратегічним комунікаціям в Альфа Банк, а також радник по комунікаціям у Національній поліції України. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

PR-стратегія є алгоритмом, послідовністю чітко сформульованих дій з конкретними цілями. Відправною точкою для її ефективної побудови є написання стратегії та мети компанії в цілому. У процесі її формування можна виділити наступні етапи: збір інформації, постановка цілей та задач, визначення цільової аудиторії, визначення механізмів та каналів взаємодії, планування та програмування. Для сучасних фахівців важливо після створення та імпліментації мети компанії, визначити слабкі сторони продумати анти-кризовий план у випадку негативної комунікації та зрозуміти як краще працювати в онлайн та оффлайн форматах.

Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Сформуєте PR-стратегію
  • Дізнаєтесь, які саме інструменти краще використовувати
  • Складете анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях анти-кризових операцій
  • Зрозумієте, як повинен себе поводити спікер на інтерв`ю, коли виникла кризова ситуація
  • Дізнаєтесь про онлайн-інструменти в PR

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • PR спеціалісти 
  • Спеціалісти внутрішніх комунікацій

ПРОГРАМА

Модуль 1. Онлайн-інструменти для ефективного PR16 жовтня – Юлія Петрик

  • Дослідження, моніторинг та вимірювання
  • Розуміння основних тенденцій та напрямків розвитку підходів до оцінки ефективності PR
  • Класифікація методів оцінки PR-ефективності
  • Робота з аналітичними сервісами онлайн

Модуль 2. Робота з інфлюенсерами – 21 жовтня – Оксана Лихожон

  • Що таке: New Media, nаno-, micro-інфлюенсери та топ-блогери.
  • Чи потрібно все це вашому бізнесу?
  • Які існують варіанти співпраці?
  • Де шукати блогерів, як домовлятись?
  • Хто відповідальний за ідею та її реалізацію?
  • Практичні завдання

Модуль 3. Як пристосуватись до умов сьогодення? – 23 жовтня – Вікторія Рубан

  • Які сучасні інструменти повинні бути в арсеналі сучасного PR фахівця? 
  • Як аналізувати нову нішу коректно?
  • Лайфхаки збільшення числа згадувань у масс медіа 
  • Репутаційні війни та їх аналіз – як вижити Вам та Вашій компанії та не пасти задніх? 

Модуль 4. Розробка PR-стратегії: про що, кому і як розповідають бренди – 28 жовтня – Федір Крикун

  • План підготовки до інтерв’ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів
  • Порядок дій у випадку кризи
  • Підготовка першої кризової заяви
  • Приклади вдалих та невдалих кейсів
  • PR для брендів: міфи і правда
  • Канали і формати: як створити інформпривід і знайти своє місце в ЗМІ
  • Як створити та управляти власними ЗМІ
  • Ефективне спонсорство та партнерство
  • Стратегія в PR: як планувати і досягати успіху

Модуль 5. Підготовка спікера до інтерв’ю у випадку кризи – 30 жовтня – Михайло Шуранов

  • План підготовки до інтерв’ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів
  • Порядок дій у випадку кризи
  • Підготовка першої кризової заяви
  • Приклади вдалих та невдалих кейсів

Модуль 6. Кризові комунікації. Онлайн та оффлайн формати – 04 листопада – Денис Казван

  • Визначення кризової ситуації
  • Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації
  • Команда кризового реагування
  • Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи
  • Тактика оголошення “поганих новин”
  • Практичні вправи

Тренери

1 / 5
Федір Крикун
Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України
Юлія Петрик
PR & Marketing Manager, MacPaw
Оксана Лихожон
CEO SODA Communications. 5+ років у маркетингу. Основна спеціалізація — нішеві та дорогі продукти та їх просування у соцмережах. Соцмережі та лідери думок стали основним каналом продажів проекту будинко-квартир QDRO - terraced house
Вікторія Рубан
PR директор Vodafone Ukraine
Денис Казван
Голова корпоративних комунікацій lifecell, раніше - директор по стратегічним комунікаціям в Альфа Банк, а також радник по комунікаціям у Національній поліції України
Федір Крикун
Юлія Петрик
Оксана Лихожон
Вікторія Рубан
Денис Казван

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про програму? ( сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: