Програма розвитку з PR

  • Статус:новий сезон розпочинається 16 жовтня
  • Тривалість:16 жовтня - 04 листопада
  • Час:щопонеділка, щосереди з 16:00 до 19:00
  • Внесок для компаній Асоціації:5000 грн для компаній Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:4250 грн до 16 вересня для компаній Асоціації
  • Місце проведення:офіс Асоціації у м. Києв, Андріївський узвіз 1-А
Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Про програму

PR-стратегія є алгоритмом, послідовністю чітко сформульованих дій з конкретними цілями. Відправною точкою для її ефективної побудови є написання стратегії та мети компанії в цілому. У процесі її формування можна виділити наступні етапи: збір інформації, постановка цілей та задач, визначення цільової аудиторії, визначення механізмів та каналів взаємодії, планування та програмування. Для сучасних фахівців важливо після створення та імпліментації мети компанії, визначити слабкі сторони продумати анти-кризовий план у випадку негативної комунікації та зрозуміти як краще працювати в онлайн та оффлайн форматах.

Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Сформуєте PR-стратегію
  • Дізнаєтесь, які саме інструменти краще використовувати
  • Складете анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях анти-кризових операцій
  • Зрозумієте, як повинен себе поводити спікер на інтерв`ю, коли виникла кризова ситуація
  • Дізнаєтесь про онлайн-інструменти в PR

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • PR спеціалісти 
  • Спеціалісти внутрішніх комунікацій

ПРОГРАМА

Модуль 1. Онлайн-інструменти для ефективного PR16 жовтня – Юлія Петрик

  • Дослідження, моніторинг та вимірювання
  • Розуміння основних тенденцій та напрямків розвитку підходів до оцінки ефективності PR
  • Класифікація методів оцінки PR-ефективності
  • Робота з аналітичними сервісами онлайн

Модуль 2. Робота з інфлюенсерами – 21 жовтня – Оксана Лихожон

  • Що таке: New Media, nаno-, micro-інфлюенсери та топ-блогери.
  • Чи потрібно все це вашому бізнесу?
  • Які існують варіанти співпраці?
  • Де шукати блогерів, як домовлятись?
  • Хто відповідальний за ідею та її реалізацію?
  • Практичні завдання

Модуль 3. Як пристосуватись до умов сьогодення? – 23 жовтня – Вікторія Рубан

  • Які сучасні інструменти повинні бути в арсеналі сучасного PR фахівця? 
  • Як аналізувати нову нішу коректно?
  • Лайфхаки збільшення числа згадувань у масс медіа 
  • Репутаційні війни та їх аналіз – як вижити Вам та Вашій компанії та не пасти задніх? 

Модуль 4. Підготовка спікера до інтерв’ю у випадку кризи – 28 жовтня – Федір Крикун

  • План підготовки до інтерв’ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів
  • Порядок дій у випадку кризи
  • Підготовка першої кризової заяви
  • Приклади вдалих та невдалих кейсів

Модуль 5. Розробка PR-стратегії: про що, кому і як розповідають бренди – 30 жовтня – Михайло Шуранов

  • PR для брендів: міфи і правда
  • Канали і формати: як створити інформпривід і знайти своє місце в ЗМІ
  • Як створити та управляти власними ЗМІ
  • Ефективне спонсорство та партнерство
  • Стратегія в PR: як планувати і досягати успіху

Модуль 6. Кризові комунікації. Онлайн та оффлайн формати – 04 листопада – Денис Казван

  • Визначення кризової ситуації
  • Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації
  • Команда кризового реагування
  • Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи
  • Тактика оголошення “поганих новин”
  • Практичні вправи

Тренери

1 / 6
Федір Крикун
Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України
Юлія Петрик
PR & Marketing Manager, MacPaw
Оксана Лихожон
CEO SODA Communications. 5+ років у маркетингу. Основна спеціалізація — нішеві та дорогі продукти та їх просування у соцмережах. Соцмережі та лідери думок стали основним каналом продажів проекту будинко-квартир QDRO - terraced house
Вікторія Рубан
PR директор Vodafone Ukraine
Михайло Шуранов
PR Директор, Укртелеком, 20 років досвіду
Денис Казван
Голова корпоративних комунікацій lifecell, раніше - директор по стратегічним комунікаціям в Альфа Банк, а також радник по комунікаціям у Національній поліції України
Федір Крикун
Юлія Петрик
Оксана Лихожон
Вікторія Рубан
Михайло Шуранов
Денис Казван

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: