fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку по жорстких переговорах

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку по жорстких переговорах. Дата: 22 червня2018. Час: 10:00 18:00. Місце проведення: oфіс Асоціації у м. Київ, Андріївський узвіз, 1А. НЕ ДУМАЙТЕ, ЯК НЕ ДАТИ… ДУМАЙТЕ, ЯК ДАТИ ЇМ ТЕ, ЩО ВОНИ ХОЧУТЬ – АЛЕ НА ВАШИХ УМОВАХ Основна задача переговірника – вміти діяти в стресових ситуаціях, не піддаючись тиску, уловкам, зберігати емоційний баланс. Для цього недостатньо просто володіти навичками ведення конструктивних переговорів - потрібні ще техніки, які дозволяють відстояти свій інтерес у жорстких умовах. Як навчитись відстоювати свої інтереси у жорстких переговорах. Як впливати, коли «немає козирів». Як протидіяти сильному тиску, агресії та маніпуляціям. «Один у полі воїн» - робота з групою опонентів. Типові жорсткі переговірні ситуації в межах компанії: тиск «зверху», «знизу» та «збоку». Після успішного проходження Програми розвитку по жорстких переговорах: Варіативність переговірника в ситуаціях складних, жорстких, конфліктних переговорів Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Напрацюєте системний підхід до підготовки та проведення складних, жорстких та конфліктних переговорів Вивчите основні стратегії перехоплення та утримання управління в складних переговорних ситуаціях Розвиватимете варіативність та гнучкість на різних етапах переговорного процесу Пропрацюєте техніки реагування на неконструктивну поведінку (блєф, ультиматум, агресію) партнера в переговорах Засвоїте прийоми протистояння маніпулятивному впливу Сформулюєте навички управління власними емоціями під час «жорстких» переговорів ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Керівники, менеджери, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, поставниками, конкурентами, представниками владних структур Ті, хто веде внутрішні переговори ПРОГРАМА      1. Підготовка та початок переговорів Типологія характеру переговорного процесу: ознаки складних, жорстких та конфліктних переговорів Підготовка та планування переговорного процесу Поняття «зона потенційної згоди» Павутина домовленості з точкою потенційного виходу Експрес-діагностика партнера по переговорам. Технологія створення та утримання контакту Протистояння маніпулятивним технікам «емоційного злому» на початку переговорного процесу      2. Розгортання сценарію складних, жорстких, конфліктних переговорів Різновидності сценаріїв (нав’язування умов, ультиматум, конфліктна ситуація, зміна умов співробітництва) Чим відрізняються тактики в складних / жорстких / конфліктних переговорах Типологія партнера по переговорам, моделювання сценаріїв розвитку ситуації Стратегії та практичні підходи «злому сценарію» партнера в складних, жорстких, конфліктних переговорах Регуляція атмосфери переговорного процесу. Тактики зняття зайвої напруги в емоційно-заряжених ситуаціях      3. Способи впливу на різних етапах переговорного процесу. Способи протистояння та перехід до конструктивної взаємодії Маніпуляції в переговорах, як розпізнавати та захищатись Типові маніпулятивні сценарії. Техніки блокування Техніки жорстких переговорів, що застосовуються в торгах (віртуалізація торгів з конкурентами, нерівноцінний обмін, диктат умов, емоційні ловушки) Техніки впливу на завершальній стадії переговорів (ультиматум в кінці, відщіпування поступок, затягування рішень, хибні бар’єри) Прийоми переведення конфронтаційних тактик в конструктивну взаємодію     4. Техніки саморегуляції в умовах складних / жорстких / конфліктних переговорів Психологічний захист: протидія пресингу в переговорах Розвиваємо вміння «тримати удар» в переговорах Техніки оперативної саморегуляції Спікери. Наталія Байкалова. Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».. Світлана Савчук. Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

НЕ ДУМАЙТЕ, ЯК НЕ ДАТИ… ДУМАЙТЕ, ЯК ДАТИ ЇМ ТЕ, ЩО ВОНИ ХОЧУТЬ – АЛЕ НА ВАШИХ УМОВАХ

Основна задача переговірника – вміти діяти в стресових ситуаціях, не піддаючись тиску, уловкам, зберігати емоційний баланс. Для цього недостатньо просто володіти навичками ведення конструктивних переговорів – потрібні ще техніки, які дозволяють відстояти свій інтерес у жорстких умовах. Як навчитись відстоювати свої інтереси у жорстких переговорах. Як впливати, коли «немає козирів». Як протидіяти сильному тиску, агресії та маніпуляціям. «Один у полі воїн» – робота з групою опонентів. Типові жорсткі переговірні ситуації в межах компанії: тиск «зверху», «знизу» та «збоку». Після успішного проходження “Програми розвитку по жорстких переговорах: Варіативність переговірника в ситуаціях складних, жорстких, конфліктних переговорів” Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Напрацюєте системний підхід до підготовки та проведення складних, жорстких та конфліктних переговорів
  • Вивчите основні стратегії перехоплення та утримання управління в складних переговорних ситуаціях
  • Розвиватимете варіативність та гнучкість на різних етапах переговорного процесу
  • Пропрацюєте техніки реагування на неконструктивну поведінку (блєф, ультиматум, агресію) партнера в переговорах
  • Засвоїте прийоми протистояння маніпулятивному впливу
  • Сформулюєте навички управління власними емоціями під час «жорстких» переговорів

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники, менеджери, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, поставниками, конкурентами, представниками владних структур
  • Ті, хто веде внутрішні переговори

ПРОГРАМА

     1. Підготовка та початок переговорів

  • Типологія характеру переговорного процесу: ознаки складних, жорстких та конфліктних переговорів
  • Підготовка та планування переговорного процесу
  • Поняття «зона потенційної згоди»
  • Павутина домовленості з точкою потенційного виходу
  • Експрес-діагностика партнера по переговорам. Технологія створення та утримання контакту
  • Протистояння маніпулятивним технікам «емоційного злому» на початку переговорного процесу

     2. Розгортання сценарію складних, жорстких, конфліктних переговорів

  • Різновидності сценаріїв (нав’язування умов, ультиматум, конфліктна ситуація, зміна умов співробітництва)
  • Чим відрізняються тактики в складних / жорстких / конфліктних переговорах
  • Типологія партнера по переговорам, моделювання сценаріїв розвитку ситуації
  • Стратегії та практичні підходи «злому сценарію» партнера в складних, жорстких, конфліктних переговорах
  • Регуляція атмосфери переговорного процесу. Тактики зняття зайвої напруги в емоційно-заряжених ситуаціях

     3. Способи впливу на різних етапах переговорного процесу. Способи протистояння та перехід до конструктивної взаємодії

  • Маніпуляції в переговорах, як розпізнавати та захищатись
  • Типові маніпулятивні сценарії. Техніки блокування
  • Техніки жорстких переговорів, що застосовуються в торгах (віртуалізація торгів з конкурентами, нерівноцінний обмін, диктат умов, емоційні ловушки)
  • Техніки впливу на завершальній стадії переговорів (ультиматум в кінці, відщіпування поступок, затягування рішень, хибні бар’єри)
  • Прийоми переведення конфронтаційних тактик в конструктивну взаємодію

    4. Техніки саморегуляції в умовах складних / жорстких / конфліктних переговорів

  • Психологічний захист: протидія пресингу в переговорах
  • Розвиваємо вміння «тримати удар» в переговорах
  • Техніки оперативної саморегуляції

Тренери

1 / 2
Наталія Байкалова
Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».
Світлана Савчук
Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка.
Наталія Байкалова
Світлана Савчук

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваш досвід у проведенні переговорів
Ваша сфера обов`язків та зона відповідальності
Ваші очікування від програми
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 4
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: