fbpx

Програма розвитку по жорстких переговорах

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном

Про програму

НЕ ДУМАЙТЕ, ЯК НЕ ДАТИ… ДУМАЙТЕ, ЯК ДАТИ ЇМ ТЕ, ЩО ВОНИ ХОЧУТЬ – АЛЕ НА ВАШИХ УМОВАХ

Основна задача переговірника – вміти діяти в стресових ситуаціях, не піддаючись тиску, уловкам, зберігати емоційний баланс. Для цього недостатньо просто володіти навичками ведення конструктивних переговорів – потрібні ще техніки, які дозволяють відстояти свій інтерес у жорстких умовах. Як навчитись відстоювати свої інтереси у жорстких переговорах. Як впливати, коли «немає козирів». Як протидіяти сильному тиску, агресії та маніпуляціям. «Один у полі воїн» – робота з групою опонентів. Типові жорсткі переговірні ситуації в межах компанії: тиск «зверху», «знизу» та «збоку». Після успішного проходження “Програми розвитку по жорстких переговорах: Варіативність переговірника в ситуаціях складних, жорстких, конфліктних переговорів” Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Напрацюєте системний підхід до підготовки та проведення складних, жорстких та конфліктних переговорів
  • Вивчите основні стратегії перехоплення та утримання управління в складних переговорних ситуаціях
  • Розвиватимете варіативність та гнучкість на різних етапах переговорного процесу
  • Пропрацюєте техніки реагування на неконструктивну поведінку (блєф, ультиматум, агресію) партнера в переговорах
  • Засвоїте прийоми протистояння маніпулятивному впливу
  • Сформулюєте навички управління власними емоціями під час «жорстких» переговорів

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники, менеджери, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, поставниками, конкурентами, представниками владних структур
  • Ті, хто веде внутрішні переговори

ПРОГРАМА

     1. Підготовка та початок переговорів

  • Типологія характеру переговорного процесу: ознаки складних, жорстких та конфліктних переговорів
  • Підготовка та планування переговорного процесу
  • Поняття «зона потенційної згоди»
  • Павутина домовленості з точкою потенційного виходу
  • Експрес-діагностика партнера по переговорам. Технологія створення та утримання контакту
  • Протистояння маніпулятивним технікам «емоційного злому» на початку переговорного процесу

     2. Розгортання сценарію складних, жорстких, конфліктних переговорів

  • Різновидності сценаріїв (нав’язування умов, ультиматум, конфліктна ситуація, зміна умов співробітництва)
  • Чим відрізняються тактики в складних / жорстких / конфліктних переговорах
  • Типологія партнера по переговорам, моделювання сценаріїв розвитку ситуації
  • Стратегії та практичні підходи «злому сценарію» партнера в складних, жорстких, конфліктних переговорах
  • Регуляція атмосфери переговорного процесу. Тактики зняття зайвої напруги в емоційно-заряжених ситуаціях

     3. Способи впливу на різних етапах переговорного процесу. Способи протистояння та перехід до конструктивної взаємодії

  • Маніпуляції в переговорах, як розпізнавати та захищатись
  • Типові маніпулятивні сценарії. Техніки блокування
  • Техніки жорстких переговорів, що застосовуються в торгах (віртуалізація торгів з конкурентами, нерівноцінний обмін, диктат умов, емоційні ловушки)
  • Техніки впливу на завершальній стадії переговорів (ультиматум в кінці, відщіпування поступок, затягування рішень, хибні бар’єри)
  • Прийоми переведення конфронтаційних тактик в конструктивну взаємодію

    4. Техніки саморегуляції в умовах складних / жорстких / конфліктних переговорів

  • Психологічний захист: протидія пресингу в переговорах
  • Розвиваємо вміння «тримати удар» в переговорах
  • Техніки оперативної саморегуляції

Тренери

1 / 2
Наталія Байкалова
бізнес-тренер, психолог з 12-річним практичним досвідом, консультант з профілактики емоційного вигорання.
Світлана Савчук
Сертифікований бізнес-тренер
Наталія Байкалова
Світлана Савчук

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваш досвід у проведенні переговорів
Ваша сфера обов`язків та зона відповідальності
Ваші очікування від програми
Зареєструватися
Закрити - 4
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: