fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-програмa розвитку з продакт-менеджменту для не-ІТ фахівців

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-програмa розвитку з продакт-менеджменту для не-ІТ фахівців. Дата: 17 листопада2025. Час: 17:00 19:00. Мова: українська. Місце проведення: Online Zoom. Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації запускає нову Online-програму розвитку з продакт-менеджменту для не-ІТ фахівців.  Цільова аудиторія: продакт менеджери середнього та старшого рівня, які хочуть прокачати навички у сфері продакт-менеджменту, зануритись у практичні кейси.   Після навчання ви зможете:   Розробляти стратегію продукту  Розуміти реальні потреби користувачів  Зануритесь у продуктову аналітику  Застосовувати АІ в продакт-менеджменті   Програма  Модуль 1: Основи та стратегія продукту - 17 листопада 2025  Роль продакт-менеджера. Як мислити продуктами  Розробка бачення та стратегії. Аналіз ринку та конкурентів  Основи продуктової аналітики  Вміння сформулювати стратегічний напрямок для продукту  Модуль 2: Customer Development та Пріоритезація - 19 листопада 2025  Як зрозуміти реальну потребу користувачів  Перетворення інсайтів на гіпотез  Вміння генерувати та обирати найцінніші ідеї для перевірки. Пріоритезація  Побудова Go-to-Market стратегії  Модуль 3: Мистецтво експерименту: A/B тестування та причинність - 24 листопада 2025  Основи контрольованих експериментів для продуктового росту  Проектування, запуск та аналіз результатів A/B тесту  Просунуті методи тестування  Вміння перевіряти гіпотези через експерименти та приймати рішення на основі фактів  Модуль 4: Рішення на основі даних: Продуктова Аналітика - 26 листопада 2025  Інструменти аналітики для пошуку інсайтів  Сегментація клієнтів та когортний аналіз  Використання даних для обґрунтування продуктових рішень  Ключові метрики продукту  Модуль 5: Запуск та масштабування ідей та продуктів - 1 грудня 2025  Ефективна взаємодія з командою розробки (Agile/Scrum)  Основи Product-Led Growth (PLG) та методи утримання клієнтів  Від ідеї  до релізу та подальшого розвитку  Модуль 6: AI оптимізація та інновації в продукті - 3 грудня 2025  AI як інструмент для підвищення ефективності на всіх етапах (від аналізу ринку до аналітики)  Особливості управління розробкою за допомогою АІ інструментів  Як AI змінює підходи до персоналізації та росту  Інтеграція AI в свою роботу та продукт для отримання конкурентної переваги  Практичний Воркшоп: Розробка Продуктової Концепції від А до Я - 8 грудня 2025   Формат: 1, 2-х годинна інтерактивна сесія.  Спікери. Елена Гавриляк. Product Manager at Liven by SKELAR. До IT індустрії працювала 2,5 роки із FMCG ринком у Carlsberg Ukraine як Brand Manager ТМ Львівське. Свій шлях починала з аналітики — спершу в рекламній агенції MOKO, згодом на каналі 1+1 у сфері комерційно-контентної аналітики.. Олексій Лунков. Е-commerce директор та консультант. Допомагає бізнесам продавати онлайн краще. Будує стратегію, команду і реалізую проєкти під ключ. Покращує продуктивність лідерів і команд. Має 10 років досвіду у провідних міжнародних агенціях і понад 25000 годин роботи з брендами на кшталт Wimbledon, BB&R, MĚI (미) Beauty Code and CostCareAI. Автор курсів для Дія.Освіта та Projector. Ментор в Projector і Mission POSSIBLE. Автор AIN.UA, Future Commerce, Projector та People First Media. Його подкасти були в ТОП-3 в Україні на Apple Podcasts.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації запускає нову Online-програму розвитку з продакт-менеджменту для не-ІТ фахівців. 

Цільова аудиторія: продакт менеджери середнього та старшого рівня, які хочуть прокачати навички у сфері продакт-менеджменту, зануритись у практичні кейси.  

Після навчання ви зможете:  

  • Розробляти стратегію продукту 
  • Розуміти реальні потреби користувачів 
  • Зануритесь у продуктову аналітику 
  • Застосовувати АІ в продакт-менеджменті  

Програма 

Модуль 1: Основи та стратегія продукту – 17 листопада 2025 

  • Роль продакт-менеджера. Як мислити продуктами 
  • Розробка бачення та стратегії. Аналіз ринку та конкурентів 
  • Основи продуктової аналітики 
  • Вміння сформулювати стратегічний напрямок для продукту 

Модуль 2: Customer Development та Пріоритезація – 19 листопада 2025 

  • Як зрозуміти реальну потребу користувачів 
  • Перетворення інсайтів на гіпотез 
  • Вміння генерувати та обирати найцінніші ідеї для перевірки. Пріоритезація 
  • Побудова Go-to-Market стратегії 

Модуль 3: Мистецтво експерименту: A/B тестування та причинність – 24 листопада 2025 

  • Основи контрольованих експериментів для продуктового росту 
  • Проектування, запуск та аналіз результатів A/B тесту 
  • Просунуті методи тестування 
  • Вміння перевіряти гіпотези через експерименти та приймати рішення на основі фактів 

Модуль 4: Рішення на основі даних: Продуктова Аналітика – 26 листопада 2025 

  • Інструменти аналітики для пошуку інсайтів 
  • Сегментація клієнтів та когортний аналіз 
  • Використання даних для обґрунтування продуктових рішень 
  • Ключові метрики продукту 

Модуль 5: Запуск та масштабування ідей та продуктів – 1 грудня 2025 

  • Ефективна взаємодія з командою розробки (Agile/Scrum) 
  • Основи Product-Led Growth (PLG) та методи утримання клієнтів 
  • Від ідеї  до релізу та подальшого розвитку 

Модуль 6: AI оптимізація та інновації в продукті – 3 грудня 2025 

  • AI як інструмент для підвищення ефективності на всіх етапах (від аналізу ринку до аналітики) 
  • Особливості управління розробкою за допомогою АІ інструментів 
  • Як AI змінює підходи до персоналізації та росту 
  • Інтеграція AI в свою роботу та продукт для отримання конкурентної переваги 

Практичний Воркшоп: Розробка Продуктової Концепції від А до Я – 8 грудня 2025 

  •  Формат: 1, 2-х годинна інтерактивна сесія. 

Тренери

1 / 2
Елена Гавриляк
Product Manager at Liven by SKELAR. До IT індустрії працювала 2,5 роки із FMCG ринком у Carlsberg Ukraine як Brand Manager ТМ "Львівське". Свій шлях починала з аналітики — спершу в рекламній агенції MOKO, згодом на каналі 1+1 у сфері комерційно-контентної аналітики.
Олексій Лунков
Е-commerce директор та консультант. Допомагає бізнесам продавати онлайн краще. Будує стратегію, команду і реалізую проєкти під ключ. Покращує продуктивність лідерів і команд. Має 10 років досвіду у провідних міжнародних агенціях і понад 25000 годин роботи з брендами на кшталт Wimbledon, BB&R, MĚI (미) Beauty Code and CostCareAI. Автор курсів для Дія.Освіта та Projector. Ментор в Projector і Mission POSSIBLE. Автор AIN.UA, Future Commerce, Projector та People First Media. Його подкасти були в ТОП-3 в Україні на Apple Podcasts.
Елена Гавриляк
Олексій Лунков

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Напишіть, будь ласка, ім'я та прізвище англ мовою для сертифікату
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренерів
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 5
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренерів
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: