fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-Програма розвитку з англійської мови для менеджерів з продажу та менеджерів по роботі з ключовими клієнтами

Ділова англійська Клієнтський сервіс Продажі
  • Тривалість:31 березня - 03 травня
  • Мова: англійська
  • Час: 18:00 - 19:30
  • Особливості:10 занять по 1, 5 години; щовівторка та щочетверга з 31 березня по 03 травня
  • Внесок для компаній Асоціації:6500 грн для членів Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:5900 грн до 03 березня для членів Асоціації
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-Програма розвитку з англійської мови для менеджерів з продажу та менеджерів по роботі з ключовими клієнтами. Дата: 31 березня2022. Час: 18:00 19:30. Мова: англійська. Особливості: 10 занять по 1, 5 години; щовівторка та щочетверга з 31 березня по 03 травня. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Команда Центру Професійного Розвитку спільно з UNIVERSE CENTRE LLC пропонує до Вашої уваги оновлену Online-Програму професійного розвитку: Англійська для менеджерів з продажу та менеджерів по роботі з ключовими клієнтами. Дана програма призначена для талановитих продавців, які хочуть стати лідерами з продажу, та менеджерів з обслуговування клієнтів, які будують довгострокові стосунки з найціннішими клієнтами компанії. На програмі учасники опанують стратегії та інструменти, які дадуть змогу краще зрозуміти та реагувати на купівельні пріоритети клієнтів, а менеджери ключових клієнтів навчаться перетворювати покупців на ділових партнерів, надаючи їм унікальні пропозиції та підтримуючи стосунки завдяки періодичним зустрічам. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Усі, хто бажає покращити англійську мову для вирішення бізнес-завдань та отримати додаткову практику (рівень володіння мовою – Intermediate і вище). ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1 Як співвідносити продажі з комерційною цінністю. Особливості продажів в епоху економіки вражень. Навички, компетенції та характеристики успішного продавця. Враження клієнта. Як проявляти емпатію. Вміння відчувати клієнта. МОДУЛЬ 2 Налаштовуємо вашу команду на успіх. Як створити мотивуюче середовище та спонукати працівників брати на себе відповідальність. Демонструйте поведінку, на яку хочете надихати працівників. Працюйте з людьми, якими ви захоплюєтесь. Основні навички з продажів. Пошук перспектив. Написання «холодних» листів. Здійснення «холодних» дзвінків. Текст, який продає. Проведення демонстрації продажу. Складання пропозиції. Заключення угоди. Підключення клієнтів після угоди. МОДУЛЬ 3 Як враховувати купівельну поведінку покупців. Визначення потреб та побажань ваших клієнтів. Ваша продукція і ринок. Підкресліть унікальність своєї пропозиції. Дослідження клієнтів на основі даних та «карти подорожі» покупця. МОДУЛЬ 4 Завжди будьте справжніми. Як побудувати довготривалі стосунки із вашими потенційними клієнтами. МОДУЛЬ 5 Навички професійної презентації успішного продажу. Відпрацювання навичок продажу. МОДУЛЬ 6  Практичні підказки для успішних переговорів щодо продажу. Як працювати із запереченнями. МОДУЛЬ 7  Дослідження продажів. Ефективні зустрічі й продажі. МОДУЛЬ 8 Продавати завдяки історіям. Вміння розповідати історії - яке значення воно має для лідерів команди продавців. МОДУЛЬ 9 Успішні продажі в соціальних мережах. Як написати текст, який продає. МОДУЛЬ 10 Ваш процес продажу. Продаж, сконцентрований на клієнтові. Мистецтво продажу: опанування процесу продажу. Спікери. Двейн Нодіа. Носій англійської мови. Провідний викладач та інструктор з викладання мови в Юніверс Центр. Проводив численні розмовні клуби в корпоративному форматі, а також майстер-класи для викладачів. Завершив ALPS Лідерську програму тренінгів для менеджмент сектору.. Ганна Пилипенко. Викладач англійської та китайської мов в Юніверс Центр. Майстер-класи з Софт Скілз та численні освітні програми для корпоративних клієнтів. Підготовка студентів до здачі HSK та міжнародних іспитів. Підтверджений кембриджським сертифікатом рівень володіння англійської мови Proficiency (CPE holder).. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail development@eba.com.ua. Контактний телефон. 0665709987.

Команда Центру Професійного Розвитку спільно з UNIVERSE CENTRE LLC пропонує до Вашої уваги оновлену Online-Програму професійного розвитку: Англійська для менеджерів з продажу та менеджерів по роботі з ключовими клієнтами.

Дана програма призначена для талановитих продавців, які хочуть стати лідерами з продажу, та менеджерів з обслуговування клієнтів, які будують довгострокові стосунки з найціннішими клієнтами компанії. На програмі учасники опанують стратегії та інструменти, які дадуть змогу краще зрозуміти та реагувати на купівельні пріоритети клієнтів, а менеджери ключових клієнтів навчаться перетворювати покупців на ділових партнерів, надаючи їм унікальні пропозиції та підтримуючи стосунки завдяки періодичним зустрічам.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Усі, хто бажає покращити англійську мову для вирішення бізнес-завдань та отримати додаткову практику (рівень володіння мовою – Intermediate і вище).

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1

  • Як співвідносити продажі з комерційною цінністю. Особливості продажів в епоху економіки вражень. Навички, компетенції та характеристики успішного продавця. Враження клієнта. Як проявляти емпатію. Вміння відчувати клієнта.

МОДУЛЬ 2

  • Налаштовуємо вашу команду на успіх. Як створити мотивуюче середовище та спонукати працівників брати на себе відповідальність. Демонструйте поведінку, на яку хочете надихати працівників. Працюйте з людьми, якими ви захоплюєтесь. Основні навички з продажів. Пошук перспектив. Написання «холодних» листів. Здійснення «холодних» дзвінків. Текст, який продає. Проведення демонстрації продажу. Складання пропозиції. Заключення угоди. Підключення клієнтів після угоди.

МОДУЛЬ 3

  • Як враховувати купівельну поведінку покупців. Визначення потреб та побажань ваших клієнтів. Ваша продукція і ринок. Підкресліть унікальність своєї пропозиції. Дослідження клієнтів на основі даних та «карти подорожі» покупця.

МОДУЛЬ 4

  • Завжди будьте справжніми. Як побудувати довготривалі стосунки із вашими потенційними клієнтами.

МОДУЛЬ 5

  • Навички професійної презентації успішного продажу. Відпрацювання навичок продажу.

МОДУЛЬ 6 

  • Практичні підказки для успішних переговорів щодо продажу. Як працювати із запереченнями.

МОДУЛЬ 7 

  • Дослідження продажів. Ефективні зустрічі й продажі.

МОДУЛЬ 8

  • Продавати завдяки історіям. Вміння розповідати історії – яке значення воно має для лідерів команди продавців.

МОДУЛЬ 9

  • Успішні продажі в соціальних мережах. Як написати текст, який продає.

МОДУЛЬ 10

  • Ваш процес продажу. Продаж, сконцентрований на клієнтові. Мистецтво продажу: опанування процесу продажу.

Спікери

1 / 2
Двейн Нодіа
Носій англійської мови. Провідний викладач та інструктор з викладання мови в Юніверс Центр. Проводив численні розмовні клуби в корпоративному форматі, а також майстер-класи для викладачів. Завершив ALPS Лідерську програму тренінгів для менеджмент сектору.
Ганна Пилипенко
Викладач англійської та китайської мов в Юніверс Центр. Майстер-класи з Софт Скілз та численні освітні програми для корпоративних клієнтів. Підготовка студентів до здачі HSK та міжнародних іспитів. Підтверджений кембриджським сертифікатом рівень володіння англійської мови Proficiency (CPE holder).
Двейн Нодіа
Ганна Пилипенко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Програму буде оплачувати
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: