fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Свідомий сервіс та його переваги

  • Дата: 19/04/2023 (СР)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесокбезкоштовно
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Свідомий сервіс та його переваги. Дата: 19 квітня2023. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок безкоштовно. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Реєстрація відкрита для всіх охочих. Сервіс під час війни набув зовсім іншого виміру та обсягу. Як його дотримуватись? Які є критерії та норми? EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Марусич запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Свідомий сервіс та його переваги. Інформаційні партнери: OLX.ua, Work.ua Спікерка: Оксана Марусич, експертка із сервісу та якісного обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка, сертифікована коучиня. Провела понад 2000 тренінгів за 14 років бізнес-практики. Питання для обговорення: 6 сучасних критеріїв сервісу Емоційність та чутливість в бізнесі. Ознаки «чуйного сервісу» Кілери та рятівники сервісу. Алгоритм формування збірної команди. Як взаємодіяти та приймати рішення. Техніки самоменеджменту. Де брати ресурс та натхнення. Спікери. Оксана Марусич. Експертка із сервісу та якісного обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка, сертифікована коучиня. Провела понад 2000 тренінгів за 14 років бізнес-практики. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067-406-65-40.

Реєстрація відкрита для всіх охочих.

Сервіс під час війни набув зовсім іншого виміру та обсягу. Як його дотримуватись? Які є критерії та норми?

EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Марусич запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Свідомий сервіс та його переваги.

Інформаційні партнери: OLX.uaWork.ua

Спікерка: Оксана Марусич, експертка із сервісу та якісного обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка, сертифікована коучиня. Провела понад 2000 тренінгів за 14 років бізнес-практики.

Питання для обговорення:

  • 6 сучасних критеріїв сервісу
  • Емоційність та чутливість в бізнесі.
  • Ознаки «чуйного сервісу»
  • Кілери та рятівники сервісу.
  • Алгоритм формування збірної команди.
  • Як взаємодіяти та приймати рішення.
  • Техніки самоменеджменту.
  • Де брати ресурс та натхнення.

Спікери

1 / 1
Оксана Марусич
Експертка із сервісу та якісного обслуговування, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка, сертифікована коучиня. Провела понад 2000 тренінгів за 14 років бізнес-практики
Оксана Марусич

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067-406-65-40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: