fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу

Маркетинг та PR
  • Дата: 16/03/2023 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу. Дата: 16 березня2023. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Реєстрація відкрита для усіх охочих.  Сьогодні більшість галузей переживають численні економічні, геополітичні та соціальні напруження. Додатковий тиск виникає через те, що сучасні клієнти мають більше можливостей і повноважень, ніж будь-коли, що підвищує конкуренцію продуктів та сервісів до безпрецедентного рівня. Відтак традиційні багатоканальні маркетингові стратегії втратили свою ефективність і призвели до зниження рентабельності інвестицій, зокрема в технологічній індустрії та b2b-послугах. Наразі B2B-маркетинг активно розвивається навколо комплексного залучення клієнтів, оцінки потреб, освіти та натхнення, і це вимагає фундаментального перегляду того, як компанії спілкуються зі своїми клієнтами. EBA Management Development Centre спільно з Олександрою Аллісон-Сизовою запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу. Спікер: Олександра Аллісон-Сизова, Директор Enable Growth Ltd (UK). Екс Google, Microsoft, Cisco, London Business School. Теми для обговорення: Що таке навчання клієнтів і чому це критично важливо сьогодні. Як навчання клієнтів змінює маркетинг, піар і комунікації сьогодні. Типи навчання клієнтів і їх переваги на кожному етапі воронки продажів. Як побудувати успішну програму клієнтського навчання у вашій компанії для залучення нових клієнтів і збільшення чеку від існуючих клієнтів. Інформаційні партнери: OLX.ua, Work.uaСпікери. Олександра Аллісон-Сизова. Засновник та генеральний директор enable.growth (Лондон, Великобританія), веде освітні та маркетингові програми для керівників у регіоні EMEA (Європа, Ближній Схід, Африка) для провідних компаній, таких, як Google, Microsoft, Cisco, London Business School понад 15 років. Її передові рішення для навчання клієнтів часто отримували 100 NPS завдяки глибокій експертизі, лаконічній структурі та високому рівню залучення учасників. Народилася у Києві, здобула освіту в США та Великій Британії та наразі мешкає в Лондоні, Олександра має 360-градусне розуміння найвищих галузевих стандартів і стратегій реалізації, які часто формуються культурою.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Реєстрація відкрита для усіх охочих. 

Сьогодні більшість галузей переживають численні економічні, геополітичні та соціальні напруження. Додатковий тиск виникає через те, що сучасні клієнти мають більше можливостей і повноважень, ніж будь-коли, що підвищує конкуренцію продуктів та сервісів до безпрецедентного рівня. Відтак традиційні багатоканальні маркетингові стратегії втратили свою ефективність і призвели до зниження рентабельності інвестицій, зокрема в технологічній індустрії та b2b-послугах. Наразі B2B-маркетинг активно розвивається навколо комплексного залучення клієнтів, оцінки потреб, освіти та натхнення, і це вимагає фундаментального перегляду того, як компанії спілкуються зі своїми клієнтами.

EBA Management Development Centre спільно з Олександрою Аллісон-Сизовою запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу.

Спікер: Олександра Аллісон-Сизова, Директор Enable Growth Ltd (UK). Екс Google, Microsoft, Cisco, London Business School.

Теми для обговорення:

  • Що таке навчання клієнтів і чому це критично важливо сьогодні.
  • Як навчання клієнтів змінює маркетинг, піар і комунікації сьогодні.
  • Типи навчання клієнтів і їх переваги на кожному етапі воронки продажів.
  • Як побудувати успішну програму клієнтського навчання у вашій компанії для залучення нових клієнтів і збільшення чеку від існуючих клієнтів.

Інформаційні партнери: OLX.ua, Work.ua

Спікери

1 / 1
Олександра Аллісон-Сизова
Засновник та генеральний директор enable.growth (Лондон, Великобританія), веде освітні та маркетингові програми для керівників у регіоні EMEA (Європа, Ближній Схід, Африка) для провідних компаній, таких, як Google, Microsoft, Cisco, London Business School понад 15 років. Її передові рішення для навчання клієнтів часто отримували 100 NPS завдяки глибокій експертизі, лаконічній структурі та високому рівню залучення учасників. Народилася у Києві, здобула освіту в США та Великій Британії та наразі мешкає в Лондоні, Олександра має 360-градусне розуміння найвищих галузевих стандартів і стратегій реалізації, які часто формуються культурою.
Олександра Аллісон-Сизова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: