fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Маркетингова стратегія під впливом діджитал-трансформації. Що змінюється?

Маркетинг та PR
  • Дата: 26/10/2021
  • Мова: українська/російська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Маркетингова стратегія під впливом діджитал-трансформації. Що змінюється?. Дата: 26 жовтня2021. Час: 11:00 12:30. Мова: українська/російська. Внесок: безкоштовно для членських компаній. Місце проведення: Відбудеться онлайн. З кожним роком перерозподіл рекламних бюджетів схиляється в бік діджитал. Маркетологи шукають нові підходи до просування продуктів. Але що відбувається зі старим-добрим комплексом маркетингу? Спробуємо розібратися в цих питаннях. EBA Management Development Centre спільно з Володимиром Соболевим запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Маркетингова стратегія під впливом діджитал-трансформації. Що змінюється? Спікер: Володимир Соболев, Директор з маркетингу у ПБГ Ковальська. Лектор kmbs. Працював директором з маркетингу в мережі магазинів VARUS та Head of digital у ПриватБанк. Основний партнер: КОВАЛЬСЬКА. Цільова аудиторія: HR, керівники департаментів, тімлідери, менеджери середньої ланки. Питання для обговорення: Підходи до просування продуктів. Побудова маркетингової стратегії у ногу з часом. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Володимир Соболев. Директор з маркетингу у ПБГ Ковальська. Лектор kmbs. Працював директором з маркетингу в мережі магазинів VARUS та Head of digital у ПриватБанк.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail development@eba.com.ua. Контактний телефон. 067 406 65 40.

З кожним роком перерозподіл рекламних бюджетів схиляється в бік діджитал. Маркетологи шукають нові підходи до просування продуктів. Але що відбувається зі старим-добрим комплексом маркетингу? Спробуємо розібратися в цих питаннях.

EBA Management Development Centre спільно з Володимиром Соболевим запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Маркетингова стратегія під впливом діджитал-трансформації. Що змінюється?

Спікер: Володимир Соболев, Директор з маркетингу у ПБГ Ковальська. Лектор kmbs. Працював директором з маркетингу в мережі магазинів VARUS та Head of digital у ПриватБанк.

Основний партнер: КОВАЛЬСЬКА.

Цільова аудиторія: HR, керівники департаментів, тімлідери, менеджери середньої ланки.

Питання для обговорення:

  • Підходи до просування продуктів.
  • Побудова маркетингової стратегії у ногу з часом.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Володимир Соболев
Директор з маркетингу у ПБГ Ковальська. Лектор kmbs. Працював директором з маркетингу в мережі магазинів VARUS та Head of digital у ПриватБанк.
Володимир Соболев

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: