fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Marketing Mix Modeling: як Data Science допомагає підвищити ефективність маркетингової діяльності бізнесу

  • Дата: 15/04/2025 (ВТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Marketing Mix Modeling: як Data Science допомагає підвищити ефективність маркетингової діяльності бізнесу. Дата: 15 квітня2025. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. У сучасному маркетингу прийняття рішень на основі даних є критично важливим, оскільки бізнес зараз, як ніколи, потребує ефективних рішень і обґрунтованих відповідей на питання про те, як оптимально розподілити маркетинговий бюджет, які канали приносять найбільшу віддачу і яким буде ефект від майбутніх кампаній. Marketing Mix Modeling (MMM) – це підхід, що дозволяє аналізувати вплив різних маркетингових каналів на продажі чи інші бізнес KPIs, використовуючи методи Data Science. На лекції ми розглянемо, як компанії можуть застосовувати MMM для підвищення ефективності своїх маркетингових стратегій, оптимізації витрат і зростання прибутку.  Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Яною Фаренюк запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Marketing Mix Modeling: як Data Science допомагає підвищити ефективність маркетингової діяльності бізнесу. Спікерка: Яна Фаренюк, докторка філософії з економіки. Провідний фахівець з аналізу даних, машинного навчання та Data Science, маркетингових досліджень. Викладачка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, American University Kyiv, Інституту післядипломної освіти. Керівник MADLAB — аналітичного юніту RAZOM GROUP, що створює data-based рішення, а також розробляє продукти і сервіси безпосередньо під потреби клієнтів для забезпечення комплексного супроводу бізнесу і оптимізації їх маркетингової діяльності. Має 10-річний досвід роботи з Data Science, 8 з яких в сфері медіа та маркетингу. Реалізувала більше 100 успішних проектів з математичного моделювання та машинного навчання для українських та міжнародних клієнтів в ключових категоріях ринку, а саме: фармацевтична індустрія, офлайн та онлайн ритейл, FMCG, телеком, фінанси та e-commerce.   Питання для обговорення:  Що таке Marketing Mix Modeling (МММ)? Як МММ може бути корисним бізнесу? Які проблеми та задачі вирішує MMM у маркетингу? Особливості застосування MMM (процес, фактори, розробка моделі). Реальні приклади успішного впровадження MMM та результати різноманітних компанії після використання моделей. Виклики та обмеження. Рекомендації щодо використання МММ. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Яна Фаренюк. Докторка філософії з економіки. Провідний фахівець з аналізу даних, машинного навчання та Data Science, маркетингових досліджень. Викладачка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, American University Kyiv, Інституту післядипломної освіти. Керівник MADLAB — аналітичного юніту RAZOM GROUP, що створює data-based рішення, а також розробляє продукти і сервіси безпосередньо під потреби клієнтів для забезпечення комплексного супроводу бізнесу і оптимізації їх маркетингової діяльності. Має 10-річний досвід роботи з Data Science, 8 з яких в сфері медіа та маркетингу. Реалізувала більше 100 успішних проєктів з математичного моделювання та машинного навчання для українських та міжнародних клієнтів в ключових категоріях ринку, а саме: фармацевтична індустрія, офлайн та онлайн ритейл, FMCG, телеком, фінанси та e-commerce. У 2019 році команда Яни Фаренюк здобула бронзову нагороду на WARC Media Awards в категорії «Best Use of Data», що свідчить про визнання ефективності Data Science на міжнародній арені. У 2023 р. захистила дисертацію за темою «Моделювання маркетингової діяльності підприємств за допомогою Data Science технологій». Авторка численних наукових статей в українських та закордонних виданнях, проіндексованих у науково метричних базах Scopus та Web of Science.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Гришко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

У сучасному маркетингу прийняття рішень на основі даних є критично важливим, оскільки бізнес зараз, як ніколи, потребує ефективних рішень і обґрунтованих відповідей на питання про те, як оптимально розподілити маркетинговий бюджет, які канали приносять найбільшу віддачу і яким буде ефект від майбутніх кампаній. Marketing Mix Modeling (MMM) – це підхід, що дозволяє аналізувати вплив різних маркетингових каналів на продажі чи інші бізнес KPIs, використовуючи методи Data Science. На лекції ми розглянемо, як компанії можуть застосовувати MMM для підвищення ефективності своїх маркетингових стратегій, оптимізації витрат і зростання прибутку. 

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Яною Фаренюк запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Marketing Mix Modeling: як Data Science допомагає підвищити ефективність маркетингової діяльності бізнесу.

Спікерка: Яна Фаренюк, докторка філософії з економіки. Провідний фахівець з аналізу даних, машинного навчання та Data Science, маркетингових досліджень. Викладачка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, American University Kyiv, Інституту післядипломної освіти. Керівник MADLAB — аналітичного юніту RAZOM GROUP, що створює databased рішення, а також розробляє продукти і сервіси безпосередньо під потреби клієнтів для забезпечення комплексного супроводу бізнесу і оптимізації їх маркетингової діяльності. Має 10-річний досвід роботи з Data Science, 8 з яких в сфері медіа та маркетингу. Реалізувала більше 100 успішних проектів з математичного моделювання та машинного навчання для українських та міжнародних клієнтів в ключових категоріях ринку, а саме: фармацевтична індустрія, офлайн та онлайн ритейл, FMCG, телеком, фінанси та e-commerce 

Питання для обговорення: 

  • Що таке Marketing Mix Modeling (МММ)?
  • Як МММ може бути корисним бізнесу?
  • Які проблеми та задачі вирішує MMM у маркетингу?
  • Особливості застосування MMM (процес, фактори, розробка моделі).
  • Реальні приклади успішного впровадження MMM та результати різноманітних компанії після використання моделей.
  • Виклики та обмеження.
  • Рекомендації щодо використання МММ.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Яна Фаренюк
Докторка філософії з економіки. Провідний фахівець з аналізу даних, машинного навчання та Data Science, маркетингових досліджень. Викладачка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, American University Kyiv, Інституту післядипломної освіти. Керівник MADLAB — аналітичного юніту RAZOM GROUP, що створює data-based рішення, а також розробляє продукти і сервіси безпосередньо під потреби клієнтів для забезпечення комплексного супроводу бізнесу і оптимізації їх маркетингової діяльності. Має 10-річний досвід роботи з Data Science, 8 з яких в сфері медіа та маркетингу. Реалізувала більше 100 успішних проєктів з математичного моделювання та машинного навчання для українських та міжнародних клієнтів в ключових категоріях ринку, а саме: фармацевтична індустрія, офлайн та онлайн ритейл, FMCG, телеком, фінанси та e-commerce. У 2019 році команда Яни Фаренюк здобула бронзову нагороду на WARC Media Awards в категорії «Best Use of Data», що свідчить про визнання ефективності Data Science на міжнародній арені. У 2023 р. захистила дисертацію за темою «Моделювання маркетингової діяльності підприємств за допомогою Data Science технологій». Авторка численних наукових статей в українських та закордонних виданнях, проіндексованих у науково метричних базах Scopus та Web of Science.
Яна Фаренюк

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Гришко

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: