fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-програма розвитку: Особливості переговорів у військовий час

Комунікація Особистісний розвиток CEO, TOП менеджмент HR, CSR, Внутрішні комунікації Розвиток бізнесу, продажі, відносини з клієнтами Юристи, GR-спеціалісти
  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-програма розвитку: Особливості переговорів у військовий час. Дата: 02 жовтня2023. Час: 10:00 13:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. поПротягом навчання Ви потренуєтесь на практиці як вести переговори в онлайн-форматі, зануритесь у нову реальність, зможете порівняти чим відрізняються онлайн та офлайн-формати. Ця програма є практичною. Формат - 6 модулів по 3 години на платформі Zoom, двічі на тиждень. У програму входить також підтримка у Телеграм-каналі, додаткові відео-уроки, тематичні матеріали, тести, домашнє завдання. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ: Відпрацюєте системний підхід до підготовки та проведення переговорів Вивчите основні стратегії перехвату та утримання управління у складних переговорних ситуаціях Відточите техніки реагування на неконструктивну поведінку (блеф, ультиматуми, агресію) опонента у переговорах Зможете оволодіти прийомами розуміння та зупинки маніпулятивного впливу у переговорах Відпрацюєте техніки переконання, аргументації та контраргументації ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів Які знання та навички Ви опануєте? Модуль 1 - 02 жовтня Підготовка та початок переговорів Підготовка та планування ходу переговорів. Карта «маневрів» для ситуації складних переговорів. Позиційний аналіз. Експрес-діагностика партнера по переговорам, технології створення та утримання контакту. Техніки прояснення позиції партнера по переговорам. Типи переговорних питань. Протистояння маніпулятивним технікам “емоційного злому” напочатку переговорного процесу. Техніки управління переговорним процесом. Кейс в парах (zoom, сесійні зали) Модуль 2 - 05 жовтня Типоведення у переговорах Типологія переговірників Вплив психологічної зрілості співбесідника на хід переговорного процесу. Типи жорстких переговірників. «Техніки безпеки». Інформаційні фільтри. Способи кодирування та декодирування. Профіль переговірника. Кейс-демоверсія (zoom, сесійні зали) Модуль 3 - 9 жовтня Проведення торгу/дискусійної частини переговорів Задачі кожного з етапів переговірного процесу. Тактики дискусійної частини переговорного процесу. Прийоми вибудовування звязного діалогу та обумовної дискусії. Подолання “мертвих кінців” у переговорах. Кейс в парах (zoom, сесійні зали) Модуль 4 - 16 жовтня Переконання та вплив у переговорах Вибудова своєї лінії. «Поверхи» аргументації, решітка аргументації, формула контраргументу. Вплив та переконання у переговорах. Техніки резюмування домовленостей. Тактики фіналізації переговорів з прийняттям вiдповідальності двох сторін. Кейс в парах. Модуль 5 - 19 жовтня Ознаки складних переговорів. Розвертання сценарію складних переговорів Види складних переговорів (навязування сценарію, ультиматум, конфліктна ситуація, перегляд умов співробітництва). Прийоми контрперехвату та утримування управління переговірним процесом. Регуляція атмосфери переговорів та зняття напруги в емоційно несприятливій ситуації. Переорієнтація опонента в переговорах, примус на конструктивне вирішення проблеми. Конфлікти у переговорах. Кейс-демоверсія. Модуль 6 - 25 жовтня Протистояння маніпуляції у переговорах. Маніпулятивні прийоми у переговорах, розпізнавання, техніки зупинки та захист. Маніпулятивні «струни». Типи маніпуляторів та типові сценарії поведінки у ситуації переговорів. Техніки блокування. Прийоми переборення маніпулятивних тактик та перехід у конструктивну взаємодію. Кейс в парахСпікери. Наталія Байкалова. Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

поПротягом навчання Ви потренуєтесь на практиці як вести переговори в онлайн-форматі, зануритесь у нову реальність, зможете порівняти чим відрізняються онлайн та офлайн-формати. Ця програма є практичною. Формат – 6 модулів по 3 години на платформі Zoom, двічі на тиждень. У програму входить також підтримка у Телеграм-каналі, додаткові відео-уроки, тематичні матеріали, тести, домашнє завдання.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ:

  • Відпрацюєте системний підхід до підготовки та проведення переговорів
  • Вивчите основні стратегії перехвату та утримання управління у складних переговорних ситуаціях
  • Відточите техніки реагування на неконструктивну поведінку (блеф, ультиматуми, агресію) опонента у переговорах
  • Зможете оволодіти прийомами розуміння та зупинки маніпулятивного впливу у переговорах
  • Відпрацюєте техніки переконання, аргументації та контраргументації

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами
  • Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів

Які знання та навички Ви опануєте?

Модуль 1 – 02 жовтня

Підготовка та початок переговорів

  • Підготовка та планування ходу переговорів. Карта «маневрів» для ситуації складних переговорів. Позиційний аналіз.
  • Експрес-діагностика партнера по переговорам, технології створення та утримання контакту.
  • Техніки прояснення позиції партнера по переговорам. Типи переговорних питань.
  • Протистояння маніпулятивним технікам “емоційного злому” напочатку переговорного процесу.
  • Техніки управління переговорним процесом.

Кейс в парах (zoom, сесійні зали)

Модуль 2 – 05 жовтня

Типоведення у переговорах

  • Типологія переговірників
  • Вплив психологічної зрілості співбесідника на хід переговорного процесу.
  • Типи жорстких переговірників. «Техніки безпеки».
  • Інформаційні фільтри. Способи кодирування та декодирування.
  • Профіль переговірника.

Кейс-демоверсія (zoom, сесійні зали)

Модуль 3 – 9 жовтня

Проведення торгу/дискусійної частини переговорів

  • Задачі кожного з етапів переговірного процесу.
  • Тактики дискусійної частини переговорного процесу.
  • Прийоми вибудовування зв’язного діалогу та обумовної дискусії.
  • Подолання “мертвих кінців” у переговорах.

Кейс в парах (zoom, сесійні зали)

Модуль 4 – 16 жовтня

Переконання та вплив у переговорах

  • Вибудова своєї лінії.
  • «Поверхи» аргументації, решітка аргументації, формула контраргументу.
  • Вплив та переконання у переговорах.
  • Техніки резюмування домовленостей.
  • Тактики фіналізації переговорів з прийняттям вiдповідальності двох сторін.

Кейс в парах.

Модуль 5 – 19 жовтня

Ознаки складних переговорів. Розвертання сценарію складних переговорів

  • Види складних переговорів (нав’язування сценарію, ультиматум, конфліктна ситуація, перегляд умов співробітництва).
  • Прийоми контрперехвату та утримування управління переговірним процесом.
  • Регуляція атмосфери переговорів та зняття напруги в емоційно несприятливій ситуації.
  • Переорієнтація опонента в переговорах, примус на конструктивне вирішення проблеми.
  • Конфлікти у переговорах.

Кейс-демоверсія.

Модуль 6 – 25 жовтня

Протистояння маніпуляції у переговорах.

  • Маніпулятивні прийоми у переговорах, розпізнавання, техніки зупинки та захист.
  • Маніпулятивні «струни».
  • Типи маніпуляторів та типові сценарії поведінки у ситуації переговорів. Техніки блокування.
  • Прийоми переборення маніпулятивних тактик та перехід у конструктивну взаємодію.

Кейс в парах

Тренери

1 / 1
Наталія Байкалова
Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».
Наталія Байкалова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: