fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-програма розвитку: Майстерність ведення переговорів

Комунікація Особистісний розвиток
  • Статус:Новий сезон розпочинається 04 квітня 2022 року
  • Тривалість:04 - 20 квітня
  • Мова: українська/російська
  • Час:по понеділках та середах з 10:00 до 13:00
  • Внесок для компаній Асоціації:7800 грн для членів Асоціації. Додатково: 9000 грн (включає участь у програмі+1-годинну консультацію від тренера)
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:7000 грн для членів Асоціації до 04 вересня 2021 року. Додатково: 8200 грн (включає участь у програмі+1-годинну консультацію від тренера)
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-програма розвитку: Майстерність ведення переговорів. Дата: 04 квітня2022. Час: 10:00 13:00. Мова: українська/російська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Протягом навчання Ви потренуєтесь на практиці як вести переговори в онлайн-форматі, зануритесь у нову реальність, зможете порівняти чим відрізняються онлайн та оффлайн-формати. Ця програма є практичною. Формат - 6 модулів по 2,5 год на платформі Zoom, двічі на тиждень. У програму входить також підтримка у Телеграмм- каналі, додаткові відео-уроки, тематічні матеріали, тести, домашнє завдання. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ: Відпрацюєте системний підхід до підготовки та проведення переговорів Вивчите основні стратегії перехвату та утримання управління у складних переговорних ситуаціях Відточите техніки реагування на неконструктівну поведінку (блеф, ультиматуми, агресію) опонента у переговорах Зможете оволодіти прийомами розуміння та зупинки маніпулятивного впливу у переговорах Відпрацюєте техніки переконання, аргументації та контр-аргументації ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів Які знання та навички Ви опануєте? Модуль 1. - 04 квітня Підготовка та початок переговорів Підготовка та планування ходу переговорів. Карта «маневрів» для ситуації складних переговорів. Позиційний аналіз. Експрес-діагностика партнера по переговорам, технології створення та утрімання контакту. Техніки прояснення позициї партнера по переговорам. Типи переговорних питань. Протистояння маніпулятивним технікам “емоцийного злому” напочатку переговорного процесу. Техніки управління переговорним процесом. Кейс в парах (zoom, сесійні зали) Модуль 2. - 06 квітня Типоведення у переговорах Типологія переговірників Вплив психологічної зрілості співбесідника на хід переговорного процесу. Типи жорстких переговірників. «Техніки безпеки». Інформаційні фільтри. Способи кодирування та декодирування. Профіль переговірника. Кейс-демоверсія (zoom, сесійні зали) Модуль 3. - 11 квітня Проведення торгу/дискусійної частини переговорів Задачі кожного з етапів переговірного процесу. Тактики дискусійної частини переговорного процесу. Прийоми вибудовування звязного діалогу та обумовної дискусії. Подолання “мертвих кінців” у переговорах. Кейс в парах (zoom, сесійні зали) Модуль 4. - 13 квітня Переконання та вплив у переговорах Вибудова своєї лінії. «Поверхи» аргументації, решітка аргументації, формула контраргументу. Вплив та переконання у переговорах. Техніки резюмування домовленостей. Тактики фінализації переговорів з прийняттям вiдповідальності двох сторін. Кейс в парах. Модуль 5. - 18 квітня Ознаки складних переговорів. Розвертання сценарію складних переговорів Види складних переговорів (навязування сценарію, ультиматум, конфліктна ситуація, перегляд умов співробітництва). Прийоми контрперехвату та утримування управління переговірним процесом. Регуляція атмосфери переговорів та зняття напруги в емоційно несприятливій ситуації. Переорієнтація опонента в переговорах, примус на конструктивне вирішення проблеми. Конфлікти у переговорах. Кейс-демоверсія. Модуль 6. - 20 квітня Протистояння манипуляції у переговорах. Маніпулятивні прийоми у переговорах, розпізнавання, техніки зупинки та захист. Маніпулятивні «струни». Типи маніпуляторів та типові сценарії поведінки у ситуації переговорів. Техніки блокування. Прийоми переборення маніпулятивних тактик та перехід у конструктивну взаємодію. Кейс в парахСпікери. Наталія Байкалова. бізнес-тренер, психолог з 12-річним практичним досвідом, консультант з профілактики емоційного вигорання.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail iryna.shevchuk@eba.com.ua. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

Протягом навчання Ви потренуєтесь на практиці як вести переговори в онлайн-форматі, зануритесь у нову реальність, зможете порівняти чим відрізняються онлайн та оффлайн-формати. Ця програма є практичною. Формат – 6 модулів по 2,5 год на платформі Zoom, двічі на тиждень. У програму входить також підтримка у Телеграмм- каналі, додаткові відео-уроки, тематічні матеріали, тести, домашнє завдання.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ:

  • Відпрацюєте системний підхід до підготовки та проведення переговорів
  • Вивчите основні стратегії перехвату та утримання управління у складних переговорних ситуаціях
  • Відточите техніки реагування на неконструктівну поведінку (блеф, ультиматуми, агресію) опонента у переговорах
  • Зможете оволодіти прийомами розуміння та зупинки маніпулятивного впливу у переговорах
  • Відпрацюєте техніки переконання, аргументації та контр-аргументації

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами
  • Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів

Які знання та навички Ви опануєте?

Модуль 1. – 04 квітня

Підготовка та початок переговорів

  • Підготовка та планування ходу переговорів. Карта «маневрів» для ситуації складних переговорів. Позиційний аналіз.
  • Експрес-діагностика партнера по переговорам, технології створення та утрімання контакту.
  • Техніки прояснення позициї партнера по переговорам. Типи переговорних питань.
  • Протистояння маніпулятивним технікам “емоцийного злому” напочатку переговорного процесу.
  • Техніки управління переговорним процесом.

Кейс в парах (zoom, сесійні зали)

Модуль 2. – 06 квітня

Типоведення у переговорах

  • Типологія переговірників
  • Вплив психологічної зрілості співбесідника на хід переговорного процесу.
  • Типи жорстких переговірників. «Техніки безпеки».
  • Інформаційні фільтри. Способи кодирування та декодирування.
  • Профіль переговірника.

Кейс-демоверсія (zoom, сесійні зали)

Модуль 3. – 11 квітня

Проведення торгу/дискусійної частини переговорів

  • Задачі кожного з етапів переговірного процесу.
  • Тактики дискусійної частини переговорного процесу.
  • Прийоми вибудовування звязного діалогу та обумовної дискусії.
  • Подолання “мертвих кінців” у переговорах.

Кейс в парах (zoom, сесійні зали)

Модуль 4. – 13 квітня

Переконання та вплив у переговорах

  • Вибудова своєї лінії.
  • «Поверхи» аргументації, решітка аргументації, формула контраргументу.
  • Вплив та переконання у переговорах.
  • Техніки резюмування домовленостей.
  • Тактики фінализації переговорів з прийняттям вiдповідальності двох сторін.

Кейс в парах.

Модуль 5. – 18 квітня

Ознаки складних переговорів. Розвертання сценарію складних переговорів

  • Види складних переговорів (навязування сценарію, ультиматум, конфліктна ситуація, перегляд умов співробітництва).
  • Прийоми контрперехвату та утримування управління переговірним процесом.
  • Регуляція атмосфери переговорів та зняття напруги в емоційно несприятливій ситуації.
  • Переорієнтація опонента в переговорах, примус на конструктивне вирішення проблеми.
  • Конфлікти у переговорах.

Кейс-демоверсія.

Модуль 6. – 20 квітня

Протистояння манипуляції у переговорах.

  • Маніпулятивні прийоми у переговорах, розпізнавання, техніки зупинки та захист.
  • Маніпулятивні «струни».
  • Типи маніпуляторів та типові сценарії поведінки у ситуації переговорів. Техніки блокування.
  • Прийоми переборення маніпулятивних тактик та перехід у конструктивну взаємодію.

Кейс в парах

Тренери

1 / 1
Наталія Байкалова
бізнес-тренер, психолог з 12-річним практичним досвідом, консультант з профілактики емоційного вигорання.
Наталія Байкалова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: