fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-Програма розвитку з Data Science: як ефективно використовувати дані для управління бізнесом

Інформаційні технології Особиста ефективність Особистісний розвиток Підприємництво Тренди та інновації
  • Статус:новий сезон стартує 26 травня 2025 року; 6 онлайн занять по 2,5 години: 26, 28 червня, 2, 4, 10, 11 червня
  • Тривалість:26 травня - 11 червня
  • Мова: українська
  • Час:17:00 - 19:30
  • Внесок для компаній Асоціації:10800 тис грн
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:9500 тис грн до 26 квітня
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-Програма розвитку з Data Science: як ефективно використовувати дані для управління бізнесом. Дата: 26 травня2025. Час: 17:00 19:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Команда EBA Management Development Centre пропонує вам долучитися до Online-Програми «Data Science: як ефективно використовувати дані для управління бізнесом» — це інтенсивний курс, який допоможе опанувати особливості аналізу даних та застосування методів машинного навчання та Data Science для бізнесу. Програма створена для тих, хто прагне підвищити ефективність бізнесу завдяки переходу на обґрунтовані data-based рішення.   Особливістю курсу є гармонійне поєднання теоретичних основ із практичними завданнями, що дозволяє учасникам одразу застосовувати отримані знання у своїй роботі.   Чому варто обрати цю програму?   Зрозумієте основи аналітики даних та автоматизованого прийняття рішень.  Вивчите основи роботи з програмним забезпеченням для аналізу та візуалізації даних.   Засвоїте базові алгоритми машинного навчання.   Отримаєте практичні кейси та завдання для закріплення матеріалу.   Зможете застосовувати методи Data Science у своїй роботі одразу після курсу.  Після завершення програми ви зможете підвищити якість прийняття рішень завдяки вмінню шукати приховані інсайти в доступних для Вас даних.   ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ    Аналітики та спеціалісти з даних, які прагнуть поглибити знання у сфері Data Science. Маркетологи та продуктові менеджери, які хочуть краще розуміти поведінку клієнтів, ринкову ситуацію та ефективніше впливати на результати своєї діяльності. Бізнес-аналітики, які прагнуть розширити свої компетенції. Підприємці та власники бізнесу, які шукають дієві способи залучення клієнтів і підвищення ефективності своїх маркетингових кампаній.   ФОРМАТ    Онлайн-програма.   6 україномовних модулів.   Щопонеділка та щосереди, 17:00 – 19:30.   ТРЕНЕРКА: Яна Фаренюк, докторка філософії з економіки. Провідний фахівець з аналізу даних, машинного навчання та Data Science, маркетингових досліджень. Викладачка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, American University Kyiv, Інституту післядипломної освіти. Керівник MADLAB — аналітичного юніту RAZOM GROUP, що створює data-based рішення, а також розробляє продукти і сервіси безпосередньо під потреби клієнтів для забезпечення комплексного супроводу бізнесу і оптимізації їх маркетингової діяльності. Має 10-річний досвід роботи з Data Science, 8 з яких в сфері медіа та маркетингу. Реалізувала більше 100 успішних проєктів з математичного моделювання та машинного навчання для українських та міжнародних клієнтів в ключових категоріях ринку, а саме: фармацевтична індустрія, офлайн та онлайн ритейл, FMCG, телеком, фінанси та e-commerce.   ПРОГРАМА    Модуль 1. Вступ до Data Science — 26.05.2025    Що таке Data Science та інтелектуальний аналіз даних? Основні напрямки та застосування.  Визначення бізнес-проблем та підходи до їх вирішення за допомогою Data Science.  Data Science проєкт: основні етапи та учасники.  Модуль 2. Візуалізація даних та розробка інтерактивних дашбордів — 28.05.2025    Використання інструментів візуалізації для аналітики даних.  Storytelling with data: як розказати гарну історію з даних.  Побудова інтерактивних дашбордів у Microsoft Power BI.  Модуль 3. Регресійний аналіз даних — 02.06.2025   Аналіз трендів, кореляцій, залежностей в даних та основні статистичні показники.  Моделювання та прогнозування за допомогою регресій. Їх типи та особливості застосування. Оцінка якості моделей та їх оптимізація.  Побудова регресійних моделей, визначення впливу факторів та розрахунок прогнозів в Excel та R-Studio.  Модуль 4. Кластеризація та класифікація — 04.06.2025    Кластеризація: методи групування обєктів (K-means, ієрархічна кластеризація тощо).  Класифікація: основні алгоритми та їх застосування (логістична регресія, дерева рішень тощо).  Модуль 5. Нейронні мережі та асоціативні правила — 10.06.2025    Нейронні мережі.  Карти Кохонена як інструмент для сегментації клієнтів.  Метод побудови асоціативних правил для аналізу ринкового кошика.  Модуль 6. Складні методи Data Science — 11.06.2025    Ансамблеві моделі.   Генетичні алгоритми.  Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку. Спікери. Яна Фаренюк. Докторка філософії з економіки. Провідний фахівець з аналізу даних, машинного навчання та Data Science, маркетингових досліджень. Викладачка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, American University Kyiv, Інституту післядипломної освіти. Керівник MADLAB — аналітичного юніту RAZOM GROUP, що створює data-based рішення, а також розробляє продукти і сервіси безпосередньо під потреби клієнтів для забезпечення комплексного супроводу бізнесу і оптимізації їх маркетингової діяльності. Має 10-річний досвід роботи з Data Science, 8 з яких в сфері медіа та маркетингу. Реалізувала більше 100 успішних проєктів з математичного моделювання та машинного навчання для українських та міжнародних клієнтів в ключових категоріях ринку, а саме: фармацевтична індустрія, офлайн та онлайн ритейл, FMCG, телеком, фінанси та e-commerce. У 2019 році команда Яни Фаренюк здобула бронзову нагороду на WARC Media Awards в категорії «Best Use of Data», що свідчить про визнання ефективності Data Science на міжнародній арені. У 2023 р. захистила дисертацію за темою «Моделювання маркетингової діяльності підприємств за допомогою Data Science технологій». Авторка численних наукових статей в українських та закордонних виданнях, проіндексованих у науково метричних базах Scopus та Web of Science.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Гришко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Про програму

Команда EBA Management Development Centre пропонує вам долучитися до Online-Програми «Data Science: як ефективно використовувати дані для управління бізнесом» — це інтенсивний курс, який допоможе опанувати особливості аналізу даних та застосування методів машинного навчання та Data Science для бізнесу. Програма створена для тих, хто прагне підвищити ефективність бізнесу завдяки переходу на обґрунтовані databased рішення.  

Особливістю курсу є гармонійне поєднання теоретичних основ із практичними завданнями, що дозволяє учасникам одразу застосовувати отримані знання у своїй роботі.  

Чому варто обрати цю програму? 

  • Зрозумієте основи аналітики даних та автоматизованого прийняття рішень. 
  • Вивчите основи роботи з програмним забезпеченням для аналізу та візуалізації даних.  
  • Засвоїте базові алгоритми машинного навчання.  
  • Отримаєте практичні кейси та завдання для закріплення матеріалу.  
  • Зможете застосовувати методи Data Science у своїй роботі одразу після курсу. 

Після завершення програми ви зможете підвищити якість прийняття рішень завдяки вмінню шукати приховані інсайти в доступних для Вас даних.  

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ   

  • Аналітики та спеціалісти з даних, які прагнуть поглибити знання у сфері Data Science.
  • Маркетологи та продуктові менеджери, які хочуть краще розуміти поведінку клієнтів, ринкову ситуацію та ефективніше впливати на результати своєї діяльності.
  • Бізнес-аналітики, які прагнуть розширити свої компетенції.
  • Підприємці та власники бізнесу, які шукають дієві способи залучення клієнтів і підвищення ефективності своїх маркетингових кампаній.  

ФОРМАТ   

  • Онлайн-програма.  
  • 6 україномовних модулів.  
  • Щопонеділка та щосереди, 17:00 – 19:30.  

ТРЕНЕРКА: Яна Фаренюк, докторка філософії з економіки. Провідний фахівець з аналізу даних, машинного навчання та Data Science, маркетингових досліджень. Викладачка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, American University Kyiv, Інституту післядипломної освіти. Керівник MADLAB — аналітичного юніту RAZOM GROUP, що створює databased рішення, а також розробляє продукти і сервіси безпосередньо під потреби клієнтів для забезпечення комплексного супроводу бізнесу і оптимізації їх маркетингової діяльності. Має 10-річний досвід роботи з Data Science, 8 з яких в сфері медіа та маркетингу. Реалізувала більше 100 успішних проєктів з математичного моделювання та машинного навчання для українських та міжнародних клієнтів в ключових категоріях ринку, а саме: фармацевтична індустрія, офлайн та онлайн ритейл, FMCG, телеком, фінанси та e-commerce 

ПРОГРАМА   

Модуль 1. Вступ до Data Science — 26.05.2025   

  • Що таке Data Science та інтелектуальний аналіз даних? Основні напрямки та застосування. 
  • Визначення бізнес-проблем та підходи до їх вирішення за допомогою Data Science. 
  • Data Science проєкт: основні етапи та учасники. 

Модуль 2. Візуалізація даних та розробка інтерактивних дашбордів — 28.05.2025  

  • Використання інструментів візуалізації для аналітики даних. 
  • Storytelling with data: як розказати гарну історію з даних. 
  • Побудова інтерактивних дашбордів у Microsoft Power BI. 

Модуль 3. Регресійний аналіз даних — 02.06.2025 

  • Аналіз трендів, кореляцій, залежностей в даних та основні статистичні показники. 
  • Моделювання та прогнозування за допомогою регресій. Їх типи та особливості застосування. Оцінка якості моделей та їх оптимізація. 
  • Побудова регресійних моделей, визначення впливу факторів та розрахунок прогнозів в Excel та RStudio. 

Модуль 4. Кластеризація та класифікація — 04.06.2025  

  • Кластеризація: методи групування об’єктів (K-means, ієрархічна кластеризація тощо). 
  • Класифікація: основні алгоритми та їх застосування (логістична регресія, дерева рішень тощо). 

Модуль 5. Нейронні мережі та асоціативні правила — 10.06.2025  

  • Нейронні мережі. 
  • Карти Кохонена як інструмент для сегментації клієнтів. 
  • Метод побудови асоціативних правил для аналізу ринкового кошика. 

Модуль 6. Складні методи Data Science— 11.06.2025  

  • Ансамблеві моделі.  
  • Генетичні алгоритми. 

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку. 

Тренери

1 / 1
Яна Фаренюк
Докторка філософії з економіки. Провідний фахівець з аналізу даних, машинного навчання та Data Science, маркетингових досліджень. Викладачка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, American University Kyiv, Інституту післядипломної освіти. Керівник MADLAB — аналітичного юніту RAZOM GROUP, що створює data-based рішення, а також розробляє продукти і сервіси безпосередньо під потреби клієнтів для забезпечення комплексного супроводу бізнесу і оптимізації їх маркетингової діяльності. Має 10-річний досвід роботи з Data Science, 8 з яких в сфері медіа та маркетингу. Реалізувала більше 100 успішних проєктів з математичного моделювання та машинного навчання для українських та міжнародних клієнтів в ключових категоріях ринку, а саме: фармацевтична індустрія, офлайн та онлайн ритейл, FMCG, телеком, фінанси та e-commerce. У 2019 році команда Яни Фаренюк здобула бронзову нагороду на WARC Media Awards в категорії «Best Use of Data», що свідчить про визнання ефективності Data Science на міжнародній арені. У 2023 р. захистила дисертацію за темою «Моделювання маркетингової діяльності підприємств за допомогою Data Science технологій». Авторка численних наукових статей в українських та закордонних виданнях, проіндексованих у науково метричних базах Scopus та Web of Science.
Яна Фаренюк

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Гришко

Зв'язатись
067 406 65 40
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Ваші очікування щодо Online-програми
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: