fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Експертне обговорення Асоціації «Комплаєнс та корпоративна етика: практика впровадження, виклики та тренди»

  • Дата: 08/06/2021
  • Мова: Українська з перекладом
  • Час: 15:00 - 17:00
Місце проведення:

Онлайн на платформі Zoom

Реєстрація
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Експертне обговорення Асоціації «Комплаєнс та корпоративна етика: практика впровадження, виклики та тренди». Дата: 08 червня2021. Час: 15:00 17:00. Мова: Українська з перекладом. Місце проведення: Онлайн на платформі Zoom. Що бізнесу варто знати про роль комплаєнсу у сучасних реаліях? Сьогодні у корпоративному середовищі наявність ефективної комплаєнс-системи є суттєвою конкурентною перевагою для бізнесу. Маючи розвинену комплаєнс-функцію, компанія може забезпечити належне виконання своїх обов’язків, що в свою чергу, дозволяє їй будувати довірчі відносини з партнерами, клієнтами та співробітниками. Для кращого розуміння стану розвитку комплаєнсу в бізнес-середовищі в Україні та Великобританії, Європейська Бізнес Асоціація представляє експертне дослідження «Міжнародний комплаєнс індекс» разом з юридичною фірмою Василь Кісіль і Партнери та Міжнародною асоціацією з комплаєнсу (ІСА). Під час презентації результатів дослідження ми поговоримо про відмінності впровадження практик комплаєнсу та бізнес-етики в Україні та світі, а також з’ясуємо найбільш поширені виклики, тренди та тенденції у сфері комплаєнсу. Ця онлайн зустріч запланована на 8 червня о 15:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail iryna.chuiko@eba.com.ua. Контактний телефон. +38093 655 39 22.

Що бізнесу варто знати про роль комплаєнсу у сучасних реаліях? Сьогодні у корпоративному середовищі наявність ефективної комплаєнс-системи є суттєвою конкурентною перевагою для бізнесу. Маючи розвинену комплаєнс-функцію, компанія може забезпечити належне виконання своїх обов’язків, що в свою чергу, дозволяє їй будувати довірчі відносини з партнерами, клієнтами та співробітниками.

Для кращого розуміння стану розвитку комплаєнсу в бізнес-середовищі в Україні та Великобританії, Європейська Бізнес Асоціація представляє експертне дослідження «Міжнародний комплаєнс індекс» разом з юридичною фірмою Василь Кісіль і Партнери та Міжнародною асоціацією з комплаєнсу (ІСА).

Під час презентації результатів дослідження ми поговоримо про відмінності впровадження практик комплаєнсу та бізнес-етики в Україні та світі, а також з’ясуємо найбільш поширені виклики, тренди та тенденції у сфері комплаєнсу.

Ця онлайн зустріч запланована на 8 червня о 15:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38093 655 39 22

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: