fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA PR & Marketing Committee: Вимірювання ефективності комунікацій

  • Дата: 01/02/2024 (ЧТ)
  • Мова: Українська без перекладу
  • Час: 16:00 - 17:30
Місце проведення:

Онлайн на платформі Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA PR & Marketing Committee: Вимірювання ефективності комунікацій. Дата: 01 лютого2024. Час: 16:00 17:30. Мова: Українська без перекладу. Місце проведення: Онлайн на платформі Zoom. Реєстрацію завершено!  Вимірювання ефективності комунікацій – одна з найбільш дискусійних тем в професійній спільноті.  У цьому контексті дуже важливий системний підхід, тож під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій разом з Оксаною Маличкович ми докладніше поговоримо про ефективність комунікацій, як ставити цілі, визначати метрики і вимірювати результат. Під час зустрічі ми розглянемо добре відомі метрики контент-аналізу, їх актуальність, ефективність та подискутуємо, що не так з багатьма популярними показниками. До того ж, обговоримо інсайди з останньої конференції Measurement PR Week. Ця онлайн зустріч запланована на 1 лютого о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Якщо ваша компанія не входить до складу Асоціації, щоб зареєструватися на подію, будь ласка, напишіть координатору комітету Ірині Чуйко - [email protected].  Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. До зустрічі на нашому онлайн-заході!Спікери. Оксана Маличкович. Співвласниця агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчиня з досліджень медіа та громадської думки. Запрошена викладачка курсу «Медіааналіз» в Українському католицькому університеті.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected].

Реєстрацію завершено! 

Вимірювання ефективності комунікацій – одна з найбільш дискусійних тем в професійній спільноті.  У цьому контексті дуже важливий системний підхід, тож під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій разом з Оксаною Маличкович ми докладніше поговоримо про ефективність комунікацій, як ставити цілі, визначати метрики і вимірювати результат.

Під час зустрічі ми розглянемо добре відомі метрики контент-аналізу, їх актуальність, ефективність та подискутуємо, що не так з багатьма популярними показниками. До того ж, обговоримо інсайди з останньої конференції Measurement PR Week.

Ця онлайн зустріч запланована на 1 лютого о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Якщо ваша компанія не входить до складу Асоціації, щоб зареєструватися на подію, будь ласка, напишіть координатору комітету Ірині Чуйко – [email protected]

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

До зустрічі на нашому онлайн-заході!

Спікери

1 / 1
Оксана Маличкович
Співвласниця агенції «ЕЛ.БІ.АЙ.», фахівчиня з досліджень медіа та громадської думки. Запрошена викладачка курсу «Медіааналіз» в Українському католицькому університеті.
Оксана Маличкович

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: