fbpx

Інтернет – висококонкурентне середовище, яке постійно бореться за увагу користувачів. Споживачі вже давно навчилися ігнорувати звичну рекламу в мережі, але до інтерактивної мають особливе ставлення. Вона викликає більший інтерес, ніж традиційні формати, адже, взаємодіючи з інтерактивом, людина займає активну позицію і вже не сприймає рекламу як нав’язування чого-небудь.

Інтерактивність є невід’ємною частиною digital-середовища, вона активно використовується у всіх рекламних продуктах.

Тож, на зустрічі поговоримо про інтерактивну діджитал рекламу та дізнаємося, як креатив в інтерактивних діджитал проєктах покращує комунікацію зі споживачем і служить побудові бренду.  Обговоримо особливості взаємодії та залучення користувачів в діджитал середовищі та розглянемо основні прийоми, завдяки яким креативна діджитал комунікація так чіпляє:

  • Залучення
  • Проектування взаємодії (макро і мікро рівень рекламної кампанії)
  • Інтерфейс як перешкода
  • Кастомізація
  • Контекст часу і місця

Зустріч буде проходити онлайн на платформі Microsoft Teams.
Реєструйтеся та приєднуйтеся!

Спікери

1 / 1
Наталя Тачинська
Арт-директорка та креативна директорка з більш ніж 12-річним досвідом роботи в інтегрованих рекламних кампаніях, talatach.com
Наталя Тачинська

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Марина Даценко

Зв'язатись
066 127 53 27

Партнери

Звіт та фотогалерея

Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: