fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес-школа для захисників: Продажі

Підприємництво
  • Дата: 11/02/2025 (ВТ)
  • Мова: українська
  • Час: 18:00 - 20:00
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

РЕЄСТРАЦІЯ
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Бізнес-школа для захисників: Продажі. Дата: 11 лютого2025. Час: 18:00 20:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. ПриватБанк у партнерстві з Європейською Бізнес Асоціацією, OLX Україна та компанією Mastercard започаткували “Бізнес-школу для захисників” на PrivatBank Business Platform.  Цей освітній проєкт надасть українським військовослужбовцям та ветеранам знання, інструменти та підтримку для успішного переходу до цивільного життя завдяки підприємництву. Онлайн-курс буде безплатним для захисників та захисниць. Його також зможуть пройти рідні військових, які взяли на себе керування бізнесом в тилу, поки їхні близькі люди на фронті. Реєстрація на навчання відкрита на PrivatBank Business Platform. Ми прагнемо допомогти захисникам і захисницям реалізувати свої підприємницькі мрії завдяки використанню вже набутих навичок та розвитку нових. “Бізнес-школа для захисників” націлена на створення та розвиток власного бізнесу та отримання необхідних знань та ресурсів для успішної реалізації підприємницьких задумів. “Цей проєкт – це певною мірою вдячність нашим героям. Ми щиро переконані, що створення власної справи – це той шлях, на якому наші захисники зможуть знайти і економічну незалежність, і метод адаптації до життя після війни. Разом з тим, це ще й інвестиція у зміцнення майбутнього економіки України”, – зазначив член правління з корпоративного бізнесу та МСБ Євген Заіграєв. “Згідно з опитуванням Європейської Бізнес Асоціації, у 43% малого і середнього бізнесу є співробітники в лавах ЗСУ. Ми всі дуже чекаємо на їх повернення і водночас розуміємо, що частині колег-ветеранів та -ветеранок будуть потрібні навчання або перекваліфікація. І ми прагнемо їм в цьому допомогти. Тому підтримуємо функціонування цього освітнього проєкту вже сьогодні”, – коментує Олена Еро, керівниця проєкту Unlimit Ukraine Європейської Бізнес Асоціації. Із задоволенням запрошуємо всіх охочих долучитися до тринадцятого вебінару та дізнатися про корисні інструменти і практики розвитку власної справи. ТЕМА XIII. Продажі. Спікер: Нікіта Поляк, досвід роботи в інтернет-маркетингу більше 15 років.  Понад 7 років досвіду в якості лектора та куратора курсів. Спікер найбільших галузевих конференцій. Запрошений лектор багатьох маркетингових шкіл. Ділиться корисною та найцікавішою інформацією в соцмережах. Успішно вів та консультував більше 1200 Клієнтів, має успішний досвід роботи в різних проектах з маркетинговим бюджетом 0$ до 600,000$ на місяць. Працював як з маленькими нішевими бізнесами, так і зі світовими брендами. Засновник Marketorium. ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ: І. Будуємо відділ продажів: Структура відділу продажів: визначення ролей та обовязків у відділі продажів (менеджери з продажу, керівник відділу, підтримка клієнтів). Рекрутинг і навчання персоналу: як знайти та найняти кваліфікованих співробітників, які методи навчання використовувати для підвищення їх ефективності. Організація роботи відділу: створення процесів і стандартів для ефективної роботи відділу продажів, розробка KPI та системи мотивації. ІІ. Скрипти: Що таке скрипти продажів: визначення та важливість використання скриптів у процесі продажів. Розробка скриптів: як створити ефективні скрипти для різних етапів продажу (холодні дзвінки, презентація продукту, обробка заперечень, закриття угоди). Тестування та вдосконалення скриптів: як аналізувати ефективність скриптів і вносити в них зміни для підвищення результативності. ІІІ. Сервіс: Важливість обслуговування клієнтів: як якісний сервіс впливає на лояльність клієнтів і повторні продажі. Стандарти обслуговування: визначення стандартів і процедур для обслуговування клієнтів. Робота з відгуками клієнтів: як збирати та аналізувати відгуки клієнтів для покращення сервісу. Стратегії утримання клієнтів: методи роботи з постійними клієнтами для збільшення їхньої лояльності та повторних продажів. Партнери Спікери. Нікіта Поляк. Досвід роботи в інтернет-маркетингу більше 15 років. Понад 7 років досвіду в якості лектора та куратора курсів. Спікер найбільших галузевих конференцій. Запрошений лектор багатьох маркетингових шкіл. Ділиться корисною та найцікавішою інформацією в соцмережах. Успішно вів та консультував більше 1200 Клієнтів, має успішний досвід роботи в різних проектах з маркетинговим бюджетом 0$ до 600,000$ на місяць. Працював як з маленькими нішевими бізнесами, так і зі світовими брендами. Засновник маркетингової агенції Marketorium. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Олена Еро. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 218 09 05.

ПриватБанк у партнерстві з Європейською Бізнес Асоціацією, OLX Україна та компанією Mastercard започаткували “Бізнесшколу для захисників” на PrivatBank Business Platform.  Цей освітній проєкт надасть українським військовослужбовцям та ветеранам знання, інструменти та підтримку для успішного переходу до цивільного життя завдяки підприємництву.

Онлайн-курс буде безплатним для захисників та захисниць. Його також зможуть пройти рідні військових, які взяли на себе керування бізнесом в тилу, поки їхні близькі люди на фронті.

Реєстрація на навчання відкрита на PrivatBank Business Platform.

Ми прагнемо допомогти захисникам і захисницям реалізувати свої підприємницькі мрії завдяки використанню вже набутих навичок та розвитку нових. “Бізнес-школа для захисників” націлена на створення та розвиток власного бізнесу та отримання необхідних знань та ресурсів для успішної реалізації підприємницьких задумів.

“Цей проєкт – це певною мірою вдячність нашим героям. Ми щиро переконані, що створення власної справи – це той шлях, на якому наші захисники зможуть знайти і економічну незалежність, і метод адаптації до життя після війни. Разом з тим, це ще й інвестиція у зміцнення майбутнього економіки України”, – зазначив член правління з корпоративного бізнесу та МСБ Євген Заіграєв.

“Згідно з опитуванням Європейської Бізнес Асоціації, у 43% малого і середнього бізнесу є співробітники в лавах ЗСУ. Ми всі дуже чекаємо на їх повернення і водночас розуміємо, що частині колег-ветеранів та -ветеранок будуть потрібні навчання або перекваліфікація. І ми прагнемо їм в цьому допомогти. Тому підтримуємо функціонування цього освітнього проєкту вже сьогодні”, – коментує Олена Еро, керівниця проєкту Unlimit Ukraine Європейської Бізнес Асоціації.

Із задоволенням запрошуємо всіх охочих долучитися до тринадцятого вебінару та дізнатися про корисні інструменти і практики розвитку власної справи.

ТЕМА XIII. Продажі.

Спікер: Нікіта Поляк, досвід роботи в інтернет-маркетингу більше 15 років.  Понад 7 років досвіду в якості лектора та куратора курсів. Спікер найбільших галузевих конференцій. Запрошений лектор багатьох маркетингових шкіл. Ділиться корисною та найцікавішою інформацією в соцмережах. Успішно вів та консультував більше 1200 Клієнтів, має успішний досвід роботи в різних проектах з маркетинговим бюджетом 0$ до 600,000$ на місяць. Працював як з маленькими нішевими бізнесами, так і зі світовими брендами. Засновник Marketorium.

ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ:

І. Будуємо відділ продажів:

  • Структура відділу продажів: визначення ролей та обов’язків у відділі продажів (менеджери з продажу, керівник відділу, підтримка клієнтів).
  • Рекрутинг і навчання персоналу: як знайти та найняти кваліфікованих співробітників, які методи навчання використовувати для підвищення їх ефективності.
  • Організація роботи відділу: створення процесів і стандартів для ефективної роботи відділу продажів, розробка KPI та системи мотивації.

ІІ. Скрипти:

  • Що таке скрипти продажів: визначення та важливість використання скриптів у процесі продажів.
  • Розробка скриптів: як створити ефективні скрипти для різних етапів продажу (холодні дзвінки, презентація продукту, обробка заперечень, закриття угоди).
  • Тестування та вдосконалення скриптів: як аналізувати ефективність скриптів і вносити в них зміни для підвищення результативності.

ІІІ. Сервіс:

  • Важливість обслуговування клієнтів: як якісний сервіс впливає на лояльність клієнтів і повторні продажі.
  • Стандарти обслуговування: визначення стандартів і процедур для обслуговування клієнтів.
  • Робота з відгуками клієнтів: як збирати та аналізувати відгуки клієнтів для покращення сервісу.
  • Стратегії утримання клієнтів: методи роботи з постійними клієнтами для збільшення їхньої лояльності та повторних продажів.

    Партнери

Спікери

1 / 1
Нікіта Поляк
Досвід роботи в інтернет-маркетингу більше 15 років. Понад 7 років досвіду в якості лектора та куратора курсів. Спікер найбільших галузевих конференцій. Запрошений лектор багатьох маркетингових шкіл. Ділиться корисною та найцікавішою інформацією в соцмережах. Успішно вів та консультував більше 1200 Клієнтів, має успішний досвід роботи в різних проектах з маркетинговим бюджетом 0$ до 600,000$ на місяць. Працював як з маленькими нішевими бізнесами, так і зі світовими брендами. Засновник маркетингової агенції Marketorium
Нікіта Поляк

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Олена Еро

Зв'язатись
067 218 09 05
Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: