fbpx

ЕВА Export Help Desk

25/ 01/ 2018
01/

 

Європейська Бізнес Асоціація, 25 січня, у зв’язку з численними запитами від компаній-членів, презентувала Export Help Desk, як відповідь на виклики, що з’являються під час експорту українських товарів до інших країн. Так, було виділено 3 основні напрямки роботи Export Help Desk : навчання та інформаційна підтримка, лобіювання та пошук партнерів, сертифікація. Саме допомога в цих напрямках здатна найбільше вплинути на якість процесу експорту та покращити умови ведення бізнесу з іншими країнами.

Компанії дуже позитивно відреагували на пропозицію, та виразили готовність приймати участь у проекті. Також в ході жвавої дискусії було обговорено декілька вдалих кейсів, найбільші адміністративні бар’єри, та нагальні потреби компаній.

Дякуємо нашим партнерам Pepsi&Co, Ukrainian Coffee Company, Nestle. Також особливу подяку висловлюємо конференц-центру Parle за теплий прийом.

Якщо Ваша компанія зацікавлена в участі в проекті, або у Вас є запитання чи пропозиції, будь ласка, звертайтесь до Дениса Ковальського за електронною адресою: Denys.Kovalskyi@eba.com.ua.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: