Експертне обговорення EВА: Компетенції та проблеми при виході на ринок ЄС

28/ 03/ 2019

Вихід та успішна робота компанії на ринках ЄС потребує наявності тих самих компетенцій і навичок персоналу, що і у європейських партнерів. На практиці підходи до ведення бізнесу українських підприємців не завжди збігаються із західними. Різна швидкість прийняття рішень, повільніша відповідь на запити ціни іноземними клієнтами стають причинами втрати вигідних контрактів. Нездатність вірно порахувати собівартість і прибуток, оцінити вигоду угоди  призводять до добровільної відмови від замовлень.

Під час заходу говорили про важливість вибору методу розрахунку собівартості та ціноутворення у різних типах бізнесу. Відвідувачі дізнались про різницю у підходах до оцінки потенціалу ринку, розібрались у hard і soft методах підвищення якості товарів. Переконалися у необхідності планування бізнесу,  його відмінності від прогнозування. «Невірні управлінські рішення і некомпетентність погрожують втратою грошей. Для виходу на ринки ЄС необхідно обов’язково вчитись і використовувати європейські підходи до ведення бізнесу. І це не так складно, довго і дорого, як іноді здається», – рекомендує Валерій Поворотній, бізнес-тренер Management Development Solutions, практик з багаторічним досвідом роботи у Sony, Siemens, Samsung.

Бізнесмени ділились власним досвідом і труднощами виходу на ринки ЄС. Ігор Ботштейн  розповів про сприйняття товарів іноземними покупцями: «Якщо для українських споживачів ключовим фактором є ціна, для європейців важливі також дизайн і зручність упаковки, емоції від користування товаром».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: