fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Експертне обговорення EВА: Компетенції та проблеми при виході на ринок ЄС

28/ 03/ 2019
  Вихід та успішна робота компанії на ринках ЄС потребує наявності тих самих компетенцій і навичок персоналу, що і у європейських партнерів. На практиці підходи до ведення бізнесу українських підприємців не завжди збігаються із західними. Різна швидкість прийняття рішень, повільніша відповідь на запити ціни іноземними клієнтами стають причинами втрати вигідних контрактів. Нездатність вірно порахувати собівартість і прибуток, оцінити вигоду угоди  призводять до добровільної відмови від замовлень. Під час заходу говорили про важливість вибору методу розрахунку собівартості та ціноутворення у різних типах бізнесу. Відвідувачі дізнались про різницю у підходах до оцінки потенціалу ринку, розібрались у hard і soft методах підвищення якості товарів. Переконалися у необхідності планування бізнесу,  його відмінності від прогнозування. «Невірні управлінські рішення і некомпетентність погрожують втратою грошей. Для виходу на ринки ЄС необхідно обов’язково вчитись і використовувати європейські підходи до ведення бізнесу. І це не так складно, довго і дорого, як іноді здається», - рекомендує Валерій Поворотній, бізнес-тренер Management Development Solutions, практик з багаторічним досвідом роботи у Sony, Siemens, Samsung. Бізнесмени ділились власним досвідом і труднощами виходу на ринки ЄС. Ігор Ботштейн  розповів про сприйняття товарів іноземними покупцями: «Якщо для українських споживачів ключовим фактором є ціна, для європейців важливі також дизайн і зручність упаковки, емоції від користування товаром».

Вихід та успішна робота компанії на ринках ЄС потребує наявності тих самих компетенцій і навичок персоналу, що і у європейських партнерів. На практиці підходи до ведення бізнесу українських підприємців не завжди збігаються із західними. Різна швидкість прийняття рішень, повільніша відповідь на запити ціни іноземними клієнтами стають причинами втрати вигідних контрактів. Нездатність вірно порахувати собівартість і прибуток, оцінити вигоду угоди  призводять до добровільної відмови від замовлень.

Під час заходу говорили про важливість вибору методу розрахунку собівартості та ціноутворення у різних типах бізнесу. Відвідувачі дізнались про різницю у підходах до оцінки потенціалу ринку, розібрались у hard і soft методах підвищення якості товарів. Переконалися у необхідності планування бізнесу,  його відмінності від прогнозування. «Невірні управлінські рішення і некомпетентність погрожують втратою грошей. Для виходу на ринки ЄС необхідно обов’язково вчитись і використовувати європейські підходи до ведення бізнесу. І це не так складно, довго і дорого, як іноді здається», – рекомендує Валерій Поворотній, бізнес-тренер Management Development Solutions, практик з багаторічним досвідом роботи у Sony, Siemens, Samsung.

Бізнесмени ділились власним досвідом і труднощами виходу на ринки ЄС. Ігор Ботштейн  розповів про сприйняття товарів іноземними покупцями: «Якщо для українських споживачів ключовим фактором є ціна, для європейців важливі також дизайн і зручність упаковки, емоції від користування товаром».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: