fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Тренінг “Емоційний інтелект” у Харкові

13/ 02/ 2019
  У сучасному світі комунікацій успіх людини залежить не тільки від знань і технічних вмінь, а й від навичок розпізнавання емоцій і управління ними. Будувати кращі стосунки з колегами, друзями і діловими партнерами, опановувати стресові ситуації, бути більш ефективним у роботі допомагає емоційний інтелект. Комунікаційні навички вважають одними з найважливіших у XXI сторіччі. Але, чи маємо ми достатньо розвинений рівень емоційного інтелекту? Чи вміємо зчитувати почуття інших і угадувати їх наміри? Чи можна навчитись ефективним стратегіям управління емоціями й опанування стресом? На ці питання відповів Віталій Худяков, тьютор із розвитку емоційного інтелекту. Спікер розповів про 27 базових емоцій, які учасники вчились розпізнавати на практиці. Не обійшлося без інсайтів – хтось дізнався, що недостатньо вміє виражати емоції. Інші, навпаки, були приємно вражені своєю здатністю зчитувати емоції співрозмовників. Сподіваємось, що отримані знання сприятимуть покращенню ділових і міжособистісних комунікацій учасників, підвищать ефективність їх роботи!

У сучасному світі комунікацій успіх людини залежить не тільки від знань і технічних вмінь, а й від навичок розпізнавання емоцій і управління ними. Будувати кращі стосунки з колегами, друзями і діловими партнерами, опановувати стресові ситуації, бути більш ефективним у роботі допомагає емоційний інтелект. Комунікаційні навички вважають одними з найважливіших у XXI сторіччі. Але, чи маємо ми достатньо розвинений рівень емоційного інтелекту? Чи вміємо зчитувати почуття інших і угадувати їх наміри? Чи можна навчитись ефективним стратегіям управління емоціями й опанування стресом?

На ці питання відповів Віталій Худяков, тьютор із розвитку емоційного інтелекту. Спікер розповів про 27 базових емоцій, які учасники вчились розпізнавати на практиці. Не обійшлося без інсайтів – хтось дізнався, що недостатньо вміє виражати емоції. Інші, навпаки, були приємно вражені своєю здатністю зчитувати емоції співрозмовників.

Сподіваємось, що отримані знання сприятимуть покращенню ділових і міжособистісних комунікацій учасників, підвищать ефективність їх роботи!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: