fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA та НАЗК разом працюватимуть над розбудовою етичного лобіювання та прозорості в бізнесі

11/ 11/ 2024
  11 листопада Європейська Бізнес Асоціація та Національне агентство з питань запобігання корупції підписали Меморандум про співпрацю у сфері лобіювання.  Метою Меморандуму є підвищення обізнаності й компетентності бізнес-спільноти щодо прозорих політик та принципів етичного лобіювання, а також удосконалення законодавства у сфері лобіювання. Основними напрямами співпраці підписанти Меморандуму визначили обмін досвідом та напрацювання пропозицій змін до законодавства у сфері лобіювання, просвітницьку діяльність та реалізацію проєктів, що сприятимуть впровадження кращих практик. Анна Деревянко. . Підписання Меморандуму є важливим кроком на шляху до створення прозорих, етичних та ефективних умов для лобіювання в Україні. Ми переконані, що співпраця з НАЗК допоможе вдосконалити законодавче поле і створити сприятливі умови для роботи бізнесу. Асоціація сподівається, що згадані напрямки взаємодії сприятимуть розвитку прозорих практик у бізнес-середовищі й допоможуть зміцнити довіру до українського бізнесу на міжнародній арені. Нагадаємо, у 2024 році в Асоціації почав роботу Комітет з лобіювання та прозорих політик – після прийняття Закону України № 3606-ІХ “Про лобіювання”. Основною метою роботи Комітету є об’єднання фахівців з лобіювання, GR-спеціалістів, юристів та інших стейкхолдерів для обміну досвідом, розробки та впровадження ініціатив, що підвищують рівень прозорості й відповідальності в бізнесі та сприяють сталому розвитку.
01/

11 листопада Європейська Бізнес Асоціація та Національне агентство з питань запобігання корупції підписали Меморандум про співпрацю у сфері лобіювання. 

Метою Меморандуму є підвищення обізнаності й компетентності бізнес-спільноти щодо прозорих політик та принципів етичного лобіювання, а також удосконалення законодавства у сфері лобіювання.

Основними напрямами співпраці підписанти Меморандуму визначили обмін досвідом та напрацювання пропозицій змін до законодавства у сфері лобіювання, просвітницьку діяльність та реалізацію проєктів, що сприятимуть впровадження кращих практик.

Анна Дерев'янко
Підписання Меморандуму є важливим кроком на шляху до створення прозорих, етичних та ефективних умов для лобіювання в Україні. Ми переконані, що співпраця з НАЗК допоможе вдосконалити законодавче поле і створити сприятливі умови для роботи бізнесу.

Асоціація сподівається, що згадані напрямки взаємодії сприятимуть розвитку прозорих практик у бізнес-середовищі й допоможуть зміцнити довіру до українського бізнесу на міжнародній арені.

Нагадаємо, у 2024 році в Асоціації почав роботу Комітет з лобіювання та прозорих політик – після прийняття Закону України № 3606-ІХ “Про лобіювання”. Основною метою роботи Комітету є об’єднання фахівців з лобіювання, GR-спеціалістів, юристів та інших стейкхолдерів для обміну досвідом, розробки та впровадження ініціатив, що підвищують рівень прозорості й відповідальності в бізнесі та сприяють сталому розвитку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: